Jumper 2007 väntvõlli otsatihend

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
Vasta
Ahto
Postitusi: 5
Liitunud: Veebr 06, 2020 22:05

Veebr 06, 2020 22:22

Mure on siis järgmine. Jumper 2007 a. 2,2 hdi mootoriga. Väntvõlli keti poolne otsatihend lekib. Soetasin uue tihendi ja korraga rihmad ka siis, sest üks rihmaratta maha võtmine. Võtsin rihmaratta eest ja tihendi maha. Uut tihendit aga on raske paigaldada, sest väntvõlli ots väljastpoolt tihendit on kaetud sellise kas kinni põlenud tolmu ja õli seguga... seda ei saa kraapida ja seda ei eemalda ka keemia. Proovisin lapi ja piduripuhastus vedelikuga. Peale selle tundub, et seal umbes tihendi koha peal on küünega proovides ka kulumisest tekkinud ebatasasused. Ühesõnaga, uus tihend ei jää pidama. See väntvõlli ots tundub olevat eemaldatav/vahetatav? Kuna on peale kolme rihmaratta poldi veel ühe poldiga väntvõlli küljes. On kellelgi kogemusi jagada? Selle vahetamine/eemaldamine keerab ka keti ajastuse ära?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2633
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Veebr 06, 2020 22:56

See detail on eraldi vahetatav aga vahetamine eeldab ketti eemaldust ja paigaldust. Lisaks on veel õlipumba kett ka seal segamas.
Kas saite selle varuosade vaatamise asja käima?
https://www.citroen.ee/autoabi-ja-infor ... ditookojad
Täpsem info siin. (Telefonis ma vist suunasin teid valele kodulehele)
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Auto-Bon AC AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.autobon.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Ahto
Postitusi: 5
Liitunud: Veebr 06, 2020 22:05

Veebr 07, 2020 10:30

Aitäh Sulle Urmo!
Ma varuosakataloogi enam väga ei otsinudki, sest sain selle tihendi vahetuse kohta Sinult andmed. Aga selge, pean siis töökoja poole pöörduma, sest seda enam kodus ise ei tee.
Aga üks mure on mul veel. Postitangi siia, sest vb kellegil sama mure ja leiab ka pärast infot. Nimelt kipub see Jumper mul siis tühikäigul ära surema. Eriti külma mootoriga. Soojemast peast teinud seda mõni üksik kord. Käima läheb kohe uuesti ilma probleemideta.
Külma mootoriga käima pannes läheb ilusti käima, käib mingi vb pool minutit või minuti ja siis hakkavad mootori pöörded hüppama üles alla, kuni välja sureb. Sama on siis, kui gaasi anda. Lasen pöörded nt 2000 peale, lasen gaasi lahti ja alla tulles liiguvad pöörded liiga alla, siis ise üritab ta neid tõsta ja järgmine kord alla tulles sureb välja.
Sõidu pealt ei ole ära surnud.
Kui selle bussi sain oli see viga juba olemas. Seega tausta ei tea. Käis diagnostis, näitas EGR klapi viga. Selle vahetasin ära. Jälle arvuti taha. Viga sai ära ka kustutatud. Rohkem veateateid ei näita. Kütusefilter on vahetatud, õhulugejat on teist proovitud. Diagnostikas arvuti näitas pihustite mingisuguseid väärtusi, mis pidavat olema normi piires - mingi näitaja, mis on +-1,5 piires (vaadati tavalise arvutiga, mitte pihustite stendis). Küll aga on kolmas pihusti natuke niiske keskelt. Kunagi on nagunii plaanis pihustite alusseibid lasta ära vahetada, siis korraga tuleks ka seda pihustit vaadata. Kuna ta teeb mul seda trikki enamuses külma mootoriga, kas siis võib olla, et pihusti pärast sureb välja? Olete varem sellisest probleemist kuulnud?

Kasutaja avatar
motamees
Postitusi: 66
Liitunud: Aug 06, 2018 21:25

Veebr 07, 2020 11:19

???
klapp.jpg
klapp.jpg (30.5 KiB) Vaadatud 833 korda

Ahto
Postitusi: 5
Liitunud: Veebr 06, 2020 22:05

Veebr 07, 2020 18:53

Tänud vastamast. Aga mis klapp see on? Asub see kuskil kõrgsurve pumba otsas? Kui asub, siis diagnostikas nimetati seda rõhuklapiks, aga öeldi, et see olevat korras.

Kasutaja avatar
motamees
Postitusi: 66
Liitunud: Aug 06, 2018 21:25

Veebr 07, 2020 19:44

Kui nii öeldi, siis on rõhuklapiga asi selge.

Vasta