1,6 HDI pihustite koodide salvestamine

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
Vasta
PSAuser
Postitusi: 5
Liitunud: Veebr 04, 2020 10:06

Veebr 04, 2020 10:13

Tere!

2010a 1,6 HDI mootoriga isendil sai vahetatud mootor. (2006a oma vastu)

Pihusteid ringi ei tõstetud.

Probleem selles, et ei lase uute pihustite tähiseid sisse mootoriajju kodeerida.
Mitte ükski "uue" pihusti kood ei sobi- ei salvestu ära.

Kas ainus lahendus oleks pihustid ringi tõsta või on veel teinegi variant?

Kes saab aidata, kirjuta postkasti.
Viimati muutis PSAuser, Veebr 13, 2020 18:31, muudetud 2 korda kokku.

Sahmak
Postitusi: 100
Liitunud: Mär 28, 2011 22:16

Veebr 04, 2020 12:08

Meie pere neljarataalisega oli sarnane olukord kui 2006a 1,6hdi mootoriga autole prooviti paigaldada pihusteid mis võeti 2009a 1,6hdi mootorilt (mootorite võimsus oli sama). Uuemalt mootorilt võetud pihustid nägid pealtnäha vanemate pihustitega üsna sarnased välja, aga uute pihustite koodidel oli üks numbrikoht rohkem ja kodeerimine ei õnnestunud.

PSAuser
Postitusi: 5
Liitunud: Veebr 04, 2020 10:06

Veebr 04, 2020 12:39

Sahmak kirjutas:
Veebr 04, 2020 12:08
Meie pere neljarataalisega oli sarnane olukord kui 2006a 1,6hdi mootoriga autole prooviti paigaldada pihusteid mis võeti 2009a 1,6hdi mootorilt (mootorite võimsus oli sama). Uuemalt mootorilt võetud pihustid nägid pealtnäha vanemate pihustitega üsna sarnased välja, aga uute pihustite koodidel oli üks numbrikoht rohkem ja kodeerimine ei õnnestunud.
Enda omadel on tähiste arv sama. s.t. 9 tähist nii uutel kui vanadel pihustitel.

Kas mõjutas kuidagi mootori tööd ka? (võttis rohkem kütet, detoneeris, suitses)

Sahmak
Postitusi: 100
Liitunud: Mär 28, 2011 22:16

Veebr 04, 2020 23:54

Kodeerimata pihustitega auto küll käivitus, aga mootor vibreeris ja ei töötanud hästi, mistõttu vanad pihustid korrastati ning paigaldati autole tagasi. Autol tuvastati veel kahemassilise hooratta vahetuse vajadus ja paigaldati uus hooratas. Võis olla, et see mootori vibratsioon oli rohkem põhjustatud vigasest hoorattast. Selle autoga kodeerimata pihustitega pikemalt ei sõitnud, mistõttu kütusekulu osas ei oska hinnangut anda, suitsemist ei täheldanud.

PSAuser
Postitusi: 5
Liitunud: Veebr 04, 2020 10:06

Veebr 05, 2020 09:32

Sahmak kirjutas:
Veebr 04, 2020 23:54
Kodeerimata pihustitega auto küll käivitus, aga mootor vibreeris ja ei töötanud hästi, mistõttu vanad pihustid korrastati ning paigaldati autole tagasi. Autol tuvastati veel kahemassilise hooratta vahetuse vajadus ja paigaldati uus hooratas. Võis olla, et see mootori vibratsioon oli rohkem põhjustatud vigasest hoorattast. Selle autoga kodeerimata pihustitega pikemalt ei sõitnud, mistõttu kütusekulu osas ei oska hinnangut anda, suitsemist ei täheldanud.
Aitäh täpsustamast!


Enda auto mootoril küll puudub taoline vibratsioon, see-eest on probleem pisut suurenenud kütusekulus, lisaks väljalaskest tulenev valge suits(n-ö põlemata küte), mis mootori soojenedes ei kao.
Suitsu ei tule palju, aga kindlasti pole see asi õige.

Sellest ka küsimus, kas valed pihustid(ei ühildu-ei lase ajju kirjutada)/vale kodeering võib niivõrd palju mõjutada, et segu on niivõrd palju vale, et tõstab kütusekulu ja paneb mootori suitsema?

Variandina näen ise veel lihtsalt vigast/vigaseid pihusteid või valet mootori ajastust.
Viimase korral võiks eeldada, et mootor on ka oluliselt lärmakam, kui muidu peaks..?
Hetkel ei ütleks, et eelmine mootor(s.t. õigesti kodeeritud pihustitega) oluliselt vaiksemalt käis.

Sahmak
Postitusi: 100
Liitunud: Mär 28, 2011 22:16

Veebr 05, 2020 14:16

Minu kogemuse põhjal võivad kodeerimata pihustid küll auto kütusekulu mõjutada. Meie pere teisel autol (C4 Picasso) oli 2018a alguses mootorivahetus ja kuna asendusmootor tuli koos pihustitega ning peale mootorivahetust uus mootor töötas suhteliselt kenasti, siis sõitsin umbes kuu aega ilma pihustite ümberkodeerimiseta. Citika soovitusel lasin siiski ümberkodeerimise ära teha ja siis oli kohe märgata, et auto keskmine kütusekulu hakkas langema. Mingit suitsemist aga ei olnud ka tookord.

Vasta