C4 Grand Picasso 2.0 103kw bensiin 2010a.

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
Vasta
cornoyo
Postitusi: 7
Liitunud: Jaan 14, 2019 02:05

Jaan 30, 2019 17:04

Soetasin omale sellise masina ning hakkasin suure hurraaga hooldust tegema.
Moororiõli, -filtri ja õhufiltri sain vahetatud, roolivõimu õli niisammuti.
Mõistus aga lõppes kui ei leidnud salongi filtri asukohta ülesse, lähenesin nii kojameeste poolt kui ka eemaldasin salongist kindalaeka aga filtri asukohta ei leidnud.
Niisammuti jäi leidmata kütusefilter ajades näpuga taga küttetorusi kõhu all. Kas on võinalik, et polegi?
Ja nüüd kõige huvitavam koht. Ligi ei saa pidurivedeliku anumale, isegi nivood ei näe, veelvähem ligipääs vedeliku vahetamiseks. Kas selleks tuleb aku eemaldada? Või miskid plastikud tulemüüri peal?
Ärge lolliks pidage, siiani Saksa autodega liigelnud vaid :D

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2491
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Jaan 30, 2019 19:48

Salongifilter on kindalaeka taga ja päris pahas kohas.
Kütusefilter on olemas pumba sees aga seda saab vahetada ainult koos pumbaga.
Pidurivedelikul peaks olema kaks paaki, tundub et üks paakidest ajaga kaduma läinud.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

cornoyo
Postitusi: 7
Liitunud: Jaan 14, 2019 02:05

Jaan 30, 2019 19:59

Selge. Siis ma leian salongifiltri ülesse. Tuleb lihtsalt rohkem lammutada. Esialgu eemaldasin vaid selle alumise plastiku.
Niipalju kui piltidelt näinud siis peaks jah olema lisa paak mis toodud kõrgemale. Seda aga enam pole. Tuleb aku mingi hetk maha võtta siis ehk päãseb ligi tagumisele anumale. Ehk leian ka kuskilt taas selle lisapaagi ja saab olukorra taastada.

cornoyo
Postitusi: 7
Liitunud: Jaan 14, 2019 02:05

Veebr 02, 2019 16:09

Pidurivedeliku paagiga asi õnnels laabus. Kellegile on see kunagi ette jäänud ja lahti kere küljest ühendanud ning rippus mootori taga peidus. Nüüd olukord taastatud nii nagu peab.
Salongifiltrid ka vahetatud. Neid on siis 2kitsast, kuna ühes tükis ei mahuks paigaldama. Youtube aitas ja polegi nii hull vahetus kui esmapilgul paistis.

Täna aga tekki uus mure. Tanklas panin paagi täis ja tagumine õhkvedrustus loodis end ilusti ära, seda oli siis kompressori töölehakkamisest kuulda kui tagasi autosse istusin. Peale seda aga lõi ette Servise tule ja helisignaaliga Suspension faulty. Kõik, enam kompressor ei rakendu ning kodus vajus ka perse alla. Kõlab suht halvasti?
Täna sula ja mõni +kraad, ei saa külma süüks ka ajada.

cornoyo
Postitusi: 7
Liitunud: Jaan 14, 2019 02:05

Veebr 08, 2019 10:00

Et ikka järgmistele rohkem infot saaks, siis õhkpadja saaga leidis ka lahenduse.
Ikkag parem padi lekkis voldi kohast. Seega jooksis õhk välja vaid teatud asendis. Kompressor võeti ka igaks juhuks lahti, kuna on juhuseid kus see kondensvett täis, aga ei midagi sellist ei olnud ja harjad ka tipp-topp.
Kogu toiming 309eur ja taas rahu majas.
Olen kuulnud, et neil saab vahetada ka terve tagumise õhkvedrustuse süsteemi tavavedrustuse vastu. Järelturu jupid olemas aga see vast tuleks kõnealla kui kompressor kutu, mis märksa kulukam väljaminek juba. Samas mugavus kindlasti kannataks.

Vasta