C2 esivedru vahetus

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...
johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Okt 16, 2009 16:34

Täna siis rehvivahetus selgeks mis imelik kolksud eile käima hakkasid Nimel esimene vasak vedru katki :shock:
Huvitab nagu ikka mis see nali maksab läheb Kas teise vedru peaks ka kohe ära vahetama?
1.4hdi 2003 a

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Nov 21, 2009 20:44

ise küsin ise vastan
lasin teha nagu soovitati ja mõlemad vahetatud ..maksma läks üksjagu ... hea et juhtus sellise soodustusega ajal :D
tnx by veho ja tema töökad töötajad

C2
Postitusi: 60
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Nov 12, 2016 00:14

No nii, kuidas see minu C2 nüüd nii õnnetu on. Üks viga ajab teist taga...

Teisipäeval sõitsin hoovi, parkisin auto ära ja täna sõitma minnes kuulen juhipoolse ratta juurest hirmsat ragisemist. Okei, mõtlesin, et jää koopasse kogunenud ja ratas käib vastu. Puhastasin koopad ära ja ikka sama. Isegi koha peal rooli keerates käivad raksud, sõitmisest pole mõtet rääkidagi. Hakkasin hoolikamalt rattaid vaatama ja juhipoolne ratas peaaegu vastu logarit. Sõita ma selle autoga ei saanud ja ega ei julgenudki. Taskulambiga ühelt ja teiselt poolt uurides otsest viga ei õnnestunud tuvastada, peale selle, et ratas liiga koopas.

Kas on võimalik, et 3 päevase seismisega läheb vedru iseenesest katki!?!

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2558
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Nov 12, 2016 00:47

Ma ei tea ühtegi juhtumit kus vedru oleks sõidu pealt läinud. (Trampliinilt maandumine pole tavaline sõit)
Enamasti murduvadki pärast paari päeva seismist. Sõita kindlasti ei tohiks. Katkine vedru võib veel lisaks lõhkuda rehvi, pooltelje ja ABS anduri/pidurivooliku.
Stabilisaatori varda ots on juba kõver nagunii.

Enamasti puruneb vedru kinni jäänud amordi tugilaagri tõttu. Kui laager on kinni siis keeramisel mõjuvad vedrule jõud milleks ta mõeldud pole.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

C2
Postitusi: 60
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Nov 12, 2016 10:06

Selge pilt :D Internetis kirjutatakse, et Citroen olevat osad autod isegi tagasi kutsunud. Ei tea, kas vastab tõele.

Huvitav palju selline lõbu maksma läheb ja kui teha, siis ikka mõlemad pooled korraga? Muidu jumal teeb, kuu aja pärast juhtub kõrvalistuja pool sama...

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2558
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Nov 12, 2016 13:59

Otseselt tagasikutsumisi eestis polnud. Küll oli tehase poolt nii öelda garantii pikendus.
Soovitatav oleks vahetada mõlemad vedrud ja tugilaagrid.

Hinnapakkumise saamiseks palun pöörduge teeninduse vastuvõtu poole.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

pistyk
Postitusi: 45
Liitunud: Mai 23, 2016 18:30
Asukoht: Haaapsalu-Viimsi

Nov 13, 2016 01:09

citikas kirjutas:Ma ei tea ühtegi juhtumit kus vedru oleks sõidu pealt läinud. (Trampliinilt maandumine pole tavaline sõit)
Enamasti murduvadki pärast paari päeva seismist. Sõita kindlasti ei tohiks. Katkine vedru võib veel lisaks lõhkuda rehvi, pooltelje ja ABS anduri/pidurivooliku.
Stabilisaatori varda ots on juba kõver nagunii.

Enamasti puruneb vedru kinni jäänud amordi tugilaagri tõttu. Kui laager on kinni siis keeramisel mõjuvad vedrule jõud milleks ta mõeldud pole.
Mul Seatiga läks vasak vedru Keila-haapsalu mnt-l oli selline kerge looduslik lamav politseinik ja mitte risti vaid nii,et vasak pool maandus enne kui parem ja nii see vedru läks, -15 kraadi oli ka väljas, mis oli kindlasti ka argument, vist vahetasin ka mõlemad esimesed vedrud ära
Parem varblane katusel,kui nuga neerus

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2558
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Nov 13, 2016 10:20

:D
Selliseid asju ikka juhtub. Olen raudteed ületades mõlemad esivedrud lõhkunud.
:oops: kiirust oli tublisti üle lubatu ka. Nii et puhtalt oma lollus.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

C2
Postitusi: 60
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Nov 14, 2016 15:05

Selline küsimus, kas teda tohib pukseerida nii, et nina õhus ja tagarattad veerevad maas. Või peab plaadiga puksiiri organiseerima, mis auto peale võtab?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2558
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Nov 14, 2016 15:14

Tuleks veenduda et katkise vedru ots kuidagi rehvi või pooltelge ei kahjustaks.
Kui on okei siis saab vaikselt nina pidi konna peale ja remonti.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

C2
Postitusi: 60
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Nov 07, 2017 20:40

Nii... Vähem, kui aasta ja ca 20t km hiljem tahavad amortisaatorite padjad koos laagritega uuesti vahetust. Koos vedrudega paigaldati uued komplektid, vähemalt arve peal kajastus, kas ka reaalselt.
See pole ju normaalne kulumine, paigaldati kas ebakvaliteetne osa või jätsid töövõtted soovida. On mõistlik üritada esitada pretensioon ja loota, et teenindus mõistab ja soovib seda lahendada?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2558
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Nov 07, 2017 21:08

Kindlasti tasub töid teostanud asutusega suhelda ja lahendus koos leida.
Kui töid tehti Vehos, ja probleem on vahetatud varuosas siis on see garantii.
Teiste eest ma lubada ei saa.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

C2
Postitusi: 60
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Nov 07, 2017 21:20

Ei tehtud Vehos, aga ka mitte päris nurgataga.
Tekib küsimus, kas defekteerimiseks peaks kellegi erapooletu leidma? Kes siis a´la koostaks mingi akti, kas oli varuosa defektne või paigaldus vale. Viimast ei usu, sest no valesti seal midagi kokku ei anna panna ja eks see oleks ka tunda andnud.
Viimati muutis C2, Nov 22, 2017 16:05, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2558
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Nov 07, 2017 22:00

Esimese asjana oleks ilus siiski töö teostajaga suhelda. Kui töö teostajaga lahenduseni ei jõua või lahendus tundub ülekohtune, alles siis tuleks erapooletu osapool kaasata.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

pistyk
Postitusi: 45
Liitunud: Mai 23, 2016 18:30
Asukoht: Haaapsalu-Viimsi

Nov 09, 2017 18:30

C2 kirjutas:
Nov 07, 2017 20:40
Nii... Vähem, kui aasta ja ca 20t km hiljem tahavad amortisaatorite padjad koos laagritega uuesti vahetust. Koos vedrudega paigaldati uued komplektid, vähemalt arve peal kajastus, kas ka reaalselt.
See pole ju normaalne kulumine, paigaldati kas ebakvaliteetne osa või jätsid töövõtted soovida. On mõistlik üritada esitada pretensioon ja loota, et teenindus mõistab ja soovib seda lahendada?
Mul Nemol hakkas ka tugilaager sarnase vahe möödudes uuesti häält tegema, ehk kinni. ca aasta oli vahe eelmisest vahetusest.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus

Vasta