1. leht 1-st

C5 2005.a. vedrustus

Postitatud: Okt 09, 2019 09:52
Postitas 2904
Tagaamort läks katki ja õli jooksis välja. Sai sõidetud veel 20km.. Amort sai ära vahetatud ja õige õli süsteemi sisse valatud. Nüüd see probleem, et esiots on nii jäik, et hüppab nagu konn, vedrustust üldse ei ole. Tagumine ots töötab normaalselt. Auto tõstab ja langetab ennat normaalselt. Ehk oskab keegi nõu anda mida teha.

Re: C5 2005.a. vedrustus

Postitatud: Okt 09, 2019 11:24
Postitas citikas
Jääb mulje et esisilla vedrupallid on vigased. Kuidas see seotud on tagavedrustuse lekkega ei oska pakkuda.
Vedrustuse muna sees on membraan ja gaas mis toimib vedruna.
Muna keerme osa sees on ventiil/klapid mis asnedavad amorti.
Kui membraan katki läheb ja gaas pallist väljub siis enam vedru pole. Ja auto põrkab ainult rehvide peal.
Ma ei tea ühtegi juhtumit kus esimesed munad korraga katki lähevad.
Tagasilla munad saab katki lihtsalt kui auto umbes 300kilo üle koormata.
Palle (munasid) saab testpingis kontrollida. Meil Laagris on see pink olemas. Ülejäänud esindustes mulle teada olevalt seda test seadet pole.

Re: C5 2005.a. vedrustus

Postitatud: Okt 21, 2019 12:02
Postitas cc5
Teoreetiline targutus...). Kui õli jooksis välja.
kas sinna ette miski õhk ei saa vahele jääda, et selle ei tööta?

Re: C5 2005.a. vedrustus

Postitatud: Okt 21, 2019 12:40
Postitas citikas
Teoreetiliselt peaks õhk tagasivoolu kaudu ise väljuma :)

Re: C5 2005.a. vedrustus

Postitatud: Okt 21, 2019 14:27
Postitas cc5
Jah, kui tegu ringvooluga. Meeles et vaid 1 toru läheb palli, netis kiirotsing näitas sama. Et kui nüüd õli voolab ka palliühendusest välja siis kuis analoogselt piduritega see nn õhutamine?. Vabandan kui väga mööda.. :)

Re: C5 2005.a. vedrustus

Postitatud: Okt 21, 2019 15:15
Postitas citikas
Silindrite küljes on tagasivool eraldi õhutus protseduuri pole.
Kui õhk sees siis pigem peaks just liiga pehme olema mitte jäik.