C5 2009 esiots liiga kõrgel

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...
Vasta
raido90
Postitusi: 39
Liitunud: Sept 10, 2017 19:00

Sept 22, 2017 18:11

Tere

Olen olnud C5 omanik paar nädalat. Vaadates autot küljelt on esiotsa märgatavalt kõrgemal kui tagaots. Tõstab ja langetab autot ilusti. Ka on arvuti järgi kõik normide piires ehk vedrustuse tööd jälgides saavutab oma väärtused ja hiljem taastab need. Etteantud väärtus 120. Kas saab seal esisillas olla anduri kinnitus kuidagi paigast läinud või anduri raam? Või mida teha kui selline probleem on?

2 nädalat tagasi käisin esinduses kontrollis, Lasin neil ka seda uurida kuid nemad ei leidnud midagi või siis ei tahtnud asjasse süveneda. Netist selle margi kohta pilte vaadates esiots nii kõrgel pole kui minu autol.

Kas keegi C5 sedaani omanikest viiziks ära mõõta mitu cm on nende esi ja tagaotsa kõrgusevahe mõõdetuna velje keskpuntist tiivaääreni.

Tervitades

Raido

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2539
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Sept 22, 2017 18:43

Kui ikka visuaalis on näha et nina on liiga kõrgel siis tuleks auto kõrgus uuesti üle reguleerida.
See on umbes tunnine töö
Olenevalt rehvidest võiks sillatala kõrgus olla umbes 150mm.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

raido90
Postitusi: 39
Liitunud: Sept 10, 2017 19:00

Sept 22, 2017 19:26

Ehk siis sillatala kõrgus maapinnast 150mm? Huvitav kas see reguleerimine toimub arvutiga või mehaaniliselt? Ehk kas peab esindusse pöörduma või saavad sellega ka teised remondikohad hakkama? Ega ei oska suunata mingile lingile, mis annaks selle kõrguse kohta mingit infot?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2539
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Sept 22, 2017 20:38

Kõike on võimalik kahte moodi teha.
Nii nagu peab tegema ja siis kuidagi saab tehtud.
Paberite järgi tegemine on paras oopus.
1. tuleb mõõta laagrite keskkoha kõrgused maast.
2. Tuleb mõõta esimese sillatala ja taga poolraami kõrgused maast
3. tuleb saadud andmed valemisse panna ja tulem võrrelda ette nähtud konstantse väärtusega.
4. Kui tulem ja etalon erinevad omavahel 5mm saab kõrgust korrigeerida arvutiga. Kui erinevus on suurem tuleb alustada mehaanilise reguleerimisega. Ja seejärel arvutiga üle seadistada.

Kuidagi tehtud lahendus on see et keerata anduri asendit suvaliselt kuhugi poole nii kaua kuni visuaalselt on auto kõrgus paigas.
Seejärel ei soovita vedrustuse kõige alumist või kõige ülemist asendit kasutada. Kuna vedrustuse aju ei saavuta ette nähtud alumist või ülemist asendit, võib see põhjustada vedrustuse aju/mootori läbi põlemist.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Vasta