1. leht 1-st

C3 veovõll

Postitatud: Juun 28, 2017 11:20
Postitas Reemet
Mure järgmine:
olen tähendanud viimasel ajal C3 puhul (1,4. 2004.) et tekivad auto alla õliplekid. Täna ronisin auto alla ja tundub, et lekkekoht asub juhipoolse veovõlli selles otsas, mis läheb käigukasti ehk siis sisemises veovõllis. Kas tuleks vahetada terve veovõll või on seal ka mingi osaline vahetuse võimalus? Ja kas selle vahetus on väga ajamahukas (rahakott palus küsida) ning kas võib veel autoga mõnisada kilomeetrit liikuda, enne kui remonditöö ette võtta-roolis ka kerge vibratsioon sõites.

Postitatud: Juun 28, 2017 11:21
Postitas Reemet
kohe lisan ka pildi

Postitatud: Juun 28, 2017 11:23
Postitas Reemet
Reemet kirjutas:kohe lisan ka pildi
upload.ee/image/7169393/20170628_101415.jpg

Postitatud: Juun 28, 2017 11:36
Postitas tom
See asi pole üldse seotud veovõlliga. Lekkima on hakanud veovõlli simmerling, mis on kulunud. See võib-olla kulunud, sest simmerling on väga vana. See võib-olla kulunud ka seetõttu, et differentsiaali kandelaager või muu tugikomponent on läbi ja veovõll pole enam tsentris ning avaldab simmerlingile ebaühtlast survet. Ühel või teisel moel on see käigukasti probleem.

Simmerling tuleb vahetada ja vaadata, mis edasi saab. Kui ise plaanid teha, siis juhin tähelepanu, et simmerlingi kokkupuutepinnad peavad õlist täiesti puhtad olema, muidu hakkab korras simmerling uuesti lekkima kohe ja annab vale indikatsiooni vea kohta.

Meie kliima on üldiselt selline, et sellise vanema tüübi käigukastiga võib sul üldse õli mitte sees olla ja juba disaini poolest on seda seal väga vähe (suurel BE kastil alla 2 liitri). Pikas perspektiivis peaks vea siiski likvideerima aga ma olen ühe teise autoga sõitnud aasta otsa (15000km+) nii, et käigukastis ei olnud üldse õli ja ma arvan, et endisest omanikust polnud ka seal juba ammu õli sees.