Esisilla reguleerimine

Kõik veermikuga seotud mured, küsimused ja muud tähelepanekud...
Vasta
m2t88
Postitusi: 46
Liitunud: Mär 17, 2014 22:18

Apr 03, 2016 20:50

Selline küsimus kas peale sarniiri ja stab otsa vahetust on vajalik ka esisilla reguleerimine?

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Apr 03, 2016 21:48

Kui keegi ei ole kulunud šarniiriga silda reguleerinud siis teoreetiliselt poleks nagu vaja.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2558
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Apr 03, 2016 22:32

Kui originaal osa asendada originaaliga siis reeglina ei ole vaja silda reguleerida.
Kahjuks tean erinevaid sarniire mille mõõdud on kuni 5mm erinevad ja siis on kindlasti vaja silda reguleerida.
C2-ele näiteks pakutakse 20mm pikemat sarniiri ja seda polegi võimalik paika reguleerida. Tuleb kasutada sama firma õõtshooba ka siis saab alles jooksu paika.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

m2t88
Postitusi: 46
Liitunud: Mär 17, 2014 22:18

Apr 03, 2016 22:47

See auto remont on ikka kole asi...milleks ma pean maksma lisa kulusid kui ei ole vaja silda reguleerida. Aga ma ei tee seda ise kindlaks ka kas see sarniir on õiges mõõdus või ei. Pigem tuleb siis ikka ära teha.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2558
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Apr 04, 2016 08:24

Siis tuleb osta õige sarniir :D
Ma näiteks oma xsaral ei tee isegi rooliotsa vahetuse korral silla reguleerimist.
Kasutan alati originaal osa ja joonlauaga saab siis pikkuse paika panna.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

ahelet
Postitusi: 10
Liitunud: Jaan 03, 2017 16:48

Jaan 05, 2017 23:18

Berlingo esisilda sai reguleeritud:

Tartu-s
estpresto ee
AUTODE HOOLDEKODU

Tulemus väga hea, soovitan,
suurepärane koht selle töö tegemiseks.

Kasutaja avatar
rand
Postitusi: 110
Liitunud: Dets 21, 2015 22:11

Jaan 07, 2017 12:52

Kas keegi teab...kas AUTODE VANADEKODU on ka juba kuskil olemas :wink:
Berlingo 1,6 HDi 68 kw `14
Suzuki SX4 S-Cross 4WD GL+ 1,6 `14

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1751
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Jaan 07, 2017 12:55

Tegelikult ei ole vahet, kus seda tehakse. Tegevus ise on väga lihtne, iga mats saab sellega oma kodugaraažis ka hakkama. Keerulisem pool on mõõtmine ja töökoda, kellel on õiged laserloodid ja arvuti olemas saab sellega hästi hakkama.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

hmm
Postitusi: 77
Liitunud: Juun 19, 2015 18:09

Jaan 09, 2017 13:23

Tööde teostaja peab ka olema OK tegelane, kes suudaks näite lugeda...
Minu masinal, kes silda ülevaatasid, head tööriistad, kuid näitudest kaugemale ei mõeldud...
Näidud olid normi piires, kuid masin ikkagi ujus... lõpuks sätiti normi piires näite selliselt, et masin muutus stabiilseks...
Aga ikkagi väideti, et masinal ei ole midagi viga, sest mõõteseadmete näidud olid normipiires.

C2
Postitusi: 60
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Apr 19, 2017 11:44

citikas kirjutas:Kui originaal osa asendada originaaliga siis reeglina ei ole vaja silda reguleerida.
Kahjuks tean erinevaid sarniire mille mõõdud on kuni 5mm erinevad ja siis on kindlasti vaja silda reguleerida.
C2-ele näiteks pakutakse 20mm pikemat sarniiri ja seda polegi võimalik paika reguleerida. Tuleb kasutada sama firma õõtshooba ka siis saab alles jooksu paika.
Vot kui targaks foorumis saab, tänud citikas! :)
Kui mul vedru ära murdus, siis pärast remonti öeldi, et silda pole võimalik paika reguleerida, jääb 1° kalle ülevalt välja poole, mitte nö "lääpa." Eelmisel omanikul veermik remonditud, õõtsad(vist) ja sarniirid vahetatud. Nemad aru ei saa, mis põhjuseks on. Ütlesid kas õõts liiga lühike või sarniiriga mingi jama.
Esimesena oleks siis otstarbekas sarniirid ära vahetada, soodsaim ja lihtsaim. Kes, mis firma omasid julgeb soovitada?

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1751
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Apr 19, 2017 13:23

Kui sa tahad kvaliteetseid šarniire ja õõtshoobasid, siis kogemus üsna erinevate autodega ütleb, et originaal ja kvaliteetne B-varuosa, mis on hea ja vastab spetsifikatsioonile on samas hinnas.

Kunagi kui tuli Berlingo B9, siis käisin seda esinduses vaatamas ning roomasin ka auto all, sest ma tahtsin masinat, millel poleks torsioonvedrustus (nagu see oli Berlingo M59-l). Tutikal Berlingol oli enamus sillakomponentide peal Sachs-i kleepsud peal. Kui siis võrrelda Veho saldopäringuga originaali ja mujalt ostetud Sachs-i, siis ega hinnas vahet polnud ka.

Ma ei tea, kas C2-l vahetatakse šarniire ja õõtsasid eraldi aga Berlingo B9-l saab ning paar korda on šarniiri olnud vaja ka vahetada. Esindus (Veho Eesti) küsib uue originaal-šarniiri eest mingi 20 EUR. Selliste hindadega ma isegi ei hakka mõtlema mingite teiste variantide peale. Ilmselt läheb sinna mingi tööraha ka aga see tundub olevat marginaalne. Ma lasknud vahetada hoolduse käigus ning hoolduse tööraha küll sellest märkimisväärselt pole suurenenud.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Vasta