Citrön C5 salongifiltri asukoht

Miks aknad uduseks lähevad? Arutle siin.
tsuhna30
Postitusi: 15
Liitunud: Sept 10, 2015 13:00

Jaan 26, 2016 21:53

  • Tere
    autoks siis Citroen c5 2.0hdi, 2007a break.
    Kas keegi teab kus sel isendil asub salongifilter ja kuidas ligipääseb?

zmart
Postitusi: 196
Liitunud: Apr 07, 2011 21:37
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa

Jaan 26, 2016 23:06

Pilt

kustionu
Postitusi: 191
Liitunud: Mär 05, 2015 20:40
Asukoht: soome

Jaan 27, 2016 10:17

suht kägaras pead olema, ma enda omal vahetasin :) ülemise kruviga ole natuke ettevaatlik see tahab sealt minema joosta :D mudu on köki-möki see vahetus . vaata et oleks õige filter , selle aasta masinale pakuvad poed 2 erinevat. ma sain ka alguses vale :D minu isendile läks sisse lühike filter
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2561
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Jaan 27, 2016 10:26

:shock: Täiesti arusaamatu kuidas saab üldse pakkuda kahte erinevat filtrit.
C5 III el on ainult üks tüüp salongi ahju ja filter saab erineda ainult materjali poolest.
Aktiivsöega või tavaline.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

tsuhna30
Postitusi: 15
Liitunud: Sept 10, 2015 13:00

Jaan 27, 2016 11:36

Autoks Citroen C5 teine põlvkond ikka

zmart
Postitusi: 196
Liitunud: Apr 07, 2011 21:37
Asukoht: Tallinn / L-Virumaa

Jaan 27, 2016 13:02

2001-2004 (mk1) vs 2004-2007 (facelift) erinevus minuteada ainult kosmeetiline? salongifilter samades kohtades, v eksin?

Minu 2002 aasta C5'le pakuti kataloogi järgi 4s erimõõdus filtrit, siiani pole veel välja võtnud ja üle mõõtnud :D

347x176x74
324x160x55
346x166x75
343x157,5x73.5
tglt neid mõõte oli veel, mis pakuti :D

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2561
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Jaan 27, 2016 13:58

:D :lol:
Loe nagu anekdooti siin.

Igal põlvkonnal on oma filter.
C5 I-el on ainult üks filter
C5 II-el on üks mõõt aga kahest erinevast materjalist. Tavaline ja aktiivsöega.
C5 III-el on üks mõõt aga kahest erinevast materjalist. Tavaline ja aktiivsöega.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
urkki1
Postitusi: 22
Liitunud: Nov 03, 2015 14:07

Aug 02, 2016 14:03

citikas kirjutas::D :lol:
Loe nagu anekdooti siin.

Igal põlvkonnal on oma filter.
C5 I-el on ainult üks filter
C5 II-el on üks mõõt aga kahest erinevast materjalist. Tavaline ja aktiivsöega.
C5 III-el on üks mõõt aga kahest erinevast materjalist. Tavaline ja aktiivsöega.
"particle filter additive level too low" - selline diagnoos. Kas tõsine asi, kui kiiresti vahetada, kas teeninduses või saab ise hakkama????

2012.a. C5

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2561
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Aug 02, 2016 14:15

Tahmafiltri lisaaine paak on tühi.
Tuleb teha täitmine ja aju loendur nullida.
Selleks on vaja arvutit mis nullib vastava parameetri.
Seega kodus teha ei saa.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
urkki1
Postitusi: 22
Liitunud: Nov 03, 2015 14:07

Aug 02, 2016 14:31

citikas kirjutas:Tahmafiltri lisaaine paak on tühi.
Tuleb teha täitmine ja aju loendur nullida.
Selleks on vaja arvutit mis nullib vastava parameetri.
Seega kodus teha ei saa.
Tänan !

Kus teha saab ja mis maksab?

Kaua sõita võib sellise veateatega?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2561
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Aug 02, 2016 14:34

Saab teha Citroeni esindustes.
Soovitan võtta hinnapakkumine konkreetselt autole.
Tahmafiltrid on erinevad sõltuvalt auto vanusest ja mootori töömahust.
Samuti on erinevad lisaained
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
risto00
Postitusi: 83
Liitunud: Mai 18, 2014 10:27
Asukoht: Tapa vald, L-Viru

Aug 03, 2016 16:35

Minul Vehos täideti eelmine aasta, või üleeelmine, ei mäleta, maksis umbes 230€.
Teate tekkimisel pidi vist olema paari paagitäie jagu veel ainet? Ei soovitatud kaua sellega sõita.
C5 Break 2.2 HDI '08

Kasutaja avatar
urkki1
Postitusi: 22
Liitunud: Nov 03, 2015 14:07

Aug 03, 2016 20:42

paar paagitäit - s.o. ligi 2500 km?

Siis kannataks korralise hoolduseni venitada ja korraga teha ?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2561
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Aug 04, 2016 08:49

Kuna lisaaine paagis tasemeandur puudub ja taset arvutatakse valemi põhiselt siis ei oska keegi öelda kui palju seal reaalselt sees on.
Kui aine on täitsa otsas, ja viimane piisk on paaki surutud siis on sõitmiseks nii palju kui paagis on. Iga järgneva tankimise ajal ei pruugita enam ainet lisada.
Kui ainet pole siis tekkib tahm mis põleb 600 kraadi juures. Ehk ilma aineta sõites tekkiv tahm on selline mida auto enam ise ei põleta. 2500km ilma aineta = uus tahmafilter.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1752
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Aug 05, 2016 10:21

See peaks olenema veidi tingimustest ka. Tahm põleb ka passiivselt kui temperatuur selleks on piisavalt kõrge ning piisavalt kaua.

Näitlikult: Kui lasta pedaal põrandas ühest Saksamaa otsast teise mööda Bundesautobahn-i, siis tõuseb temperatuur ka kõrgemale kui 600 kraadi ja püsib piisavalt kaua seal, et põletada igasugune sodi ära. Flat out (või peaaegu flat out) lastes turbo hõõgub kapoti all. Samas kui gaas vabastada, siis jahtub väga kiirelt.

Nüüd tuleb mängu Eesti kontekst. Lääne-euroopas kiirteel sõites teeb passiivpõletus ka märkimisväärselt tööd. Eestis aga võib öelda, et passiivpõletuseks sobivaid tingimusi kergelt ei teki, mis omakorda tähendab, et meie tingimustes on palju olulisem, et aine ei saaks otsa.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Vasta