Kõrvalistujapoolne konditsioneer rikkis

Miks aknad uduseks lähevad? Arutle siin.
pakskass
Postitusi: 5
Liitunud: Dets 01, 2014 14:28

Mai 30, 2015 16:02

Tere
Oskab keegi soovitada, kuhu peaks piiluma, mida kontrollima, kui kõrvalistujapoolne konditsioneer ja kliima puhub ainult kuuma. Juhioma töötab igati, aga kõrvalistuja oma kruti palju tahad, peale kuuma õhu sealt miskit ei tule:(
Siim R

Kasutaja avatar
aviar
Postitusi: 47
Liitunud: Veebr 05, 2010 20:48
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Mai 31, 2015 14:26

Berlingo Multispace 1.6HDi 68kW ´13

taivo
Postitusi: 26
Liitunud: Mai 29, 2014 23:31

Mai 31, 2015 20:30

Võib olla ka lihtsam probleem - kliima nupu taga olev hammasratas katki. Mul oli, mõne ajase vahega olid mõlemad nupud katki. Repair-kit 'id on müügil, Veho müüb ka, ca 30 euri oli.

Pmst selline kit: http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Citro ... 33a3376bfd

Need 2 valget jubinat käivad seal hammakate peale/asemele ja suurem valge jubin parandab asja siis, kui õhu suunamine ei tööta.

Mina olen oma C4'l vahetanud mõlemad kliimanupu hammakad ja selle õhusuunaja jubina :D need kipuvad purunema jah.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2539
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mai 31, 2015 20:34

Kuna teema algataja ei ole auto mudelit täpsustanud siis on varjante natuke rohkem kui 1.
C4-al saab lihtsalt remontida.
C5 ja C6-el tuleb armatuur eemaldada.
C2/C3 ja DS3 puhul aga tuleb armatuur eemaldada et pastakas või harilik pliiats kätte saada.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

pakskass
Postitusi: 5
Liitunud: Dets 01, 2014 14:28

Juun 01, 2015 20:43

tegu on 2006 C4ga.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2539
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Juun 01, 2015 20:50

Kasutaja Taivo on siis juba vastuse andnud.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

picasso
Postitusi: 181
Liitunud: Mai 30, 2010 23:45
Asukoht: soome

Juun 12, 2015 19:10

citikale teadmiseks: c3-l pole vaja armatuurlauda eemaldada(jahh ma tean ma vaidlen kui padupagan luterliku kirikuga ) piisab kui ventsysteemi korpusesse vaibanoaga auk sisse lõigata pastakas välja koukida ja pärast käepäraste vahenditega auk uuesti kinni toppida :D

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2539
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Juun 12, 2015 21:40

:D
Kõik on võimalik aga ma usun et mul käib armatuuri eemaldamine/paigaldamine kiiremini kui vaibanoaga augu lõikamine ja liimi kuivamise ootamine.
Pastakas saab kukkuda kolme lõõri oleneb kus pliiatsit hoitakse.
Keskmise lõõri juurde küll noaga ei pääse. äärmistes lõõrides võimalik lahkamise teel kätte saada.
Ma muidugi olen 100% kindel et kui me Vehos lahkama/traageldama hakkame siis foorumis jaguks juttu kauaks. :lol:
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1731
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Juun 13, 2015 22:22

Tavaliselt kui keegi tahab, et ma sülearvutil mälu juurde paneks, siis ma vaatan netist, kus moodul asub ja siis minifreesiga lõikan täpselt mälu suuruse augu sisse õigesse kohta põhja all. Paigaldan mälu ja siis topin ülejäänud osa plastiliini täis, et ära lõigatud osa hoiaks tasapinnas koos ülejäänud põhjaga. Seejärel jootekolviga sulatan lõigatud luugi ääred uuesti kinni. Teenus on nii hea, et keegi teist korda enam minu poole ei pöördu, järelikult toimib väga hästi. :D
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

picasso
Postitusi: 181
Liitunud: Mai 30, 2010 23:45
Asukoht: soome

Juun 14, 2015 00:10

tom ! sinu nõretav iroonia on siin täiesti kohatu .kui sul muidugi irooniat veel jagub sis palun ytle kasvõi 3 mõjuvat põhjust miks peaksin ma oma 10 aastat vana autoga margiteeninduses näiteks pooltule pirni vahetamas käima ?jahh ma tean et isegi sellepärast käiakse .margiteenindust on vaja täpselt nii kaua kui garantii kehtib ja mitte yx gramm rohkem .loomulikult ei ytle sa 3 vaid 30 ja need on ka enamasti 10w40 õli voolamise karakteristikute tyypi põhjused .ma tean 40 -t tyypi kes töötavad yle maa margiesindustes ja ma tunnen samas 40 -t niisama tyypi kes töötavad lasnamäe pimedates garaashides .ja ausalt-lambaid leidub mõlemas pundis .samas ka väga väärt mehi

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1731
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Juun 14, 2015 02:28

Ma ei käinud pooltule pirne vahetamas esinduses ka siis kui mu auto oli 1 aastane nii, et ma ei oska siinkohal ühtki põhjust öelda. :D

Samal ajal on esinduses käimisel ka oma point olemas ja see point on ka siin foorumis korduvalt tõestatud. Esindus tunneb asja. Parimaks näiteks siinkohal DV6 mootori turboprobleem. Samuti kui vaadata, kuidas lahendab esindus diiselmootori pihustitihendileket vs. mõni teine kogemus, mida siin foorumis on avaldatud. Lisaks kasutaja citikas poolt tehtud abistavad postitused, mis on siin väga paljusid abistanud, mis on ka sisuliselt esinduse tehtud töö. Paljud probleemid on siin saanud kiire ja kestva lahenduse.

Mina näiteks käin esinduses (ka pärast garantii lõppu), sest ma ei ole nii rikas, et kuskil Vasja juures käia ja lasta sama probleemi 10x valesti parandada.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Juun 14, 2015 13:14

"tarkade juppidega" käid esinduses rauda võid mujal kah vahetada. Lihtne aga isegi siis ei vea välja nt. pumba voolik diislit transportima....esinduses.

Aga foorumist lugedes millised tüki vajava kontreetse auto puhul eritähelepanu ja siis nende probleemiega käid esinduses nt fiat ducatol kolmas seerja äkki, nende uute tuledega vahetasid inimesed kõigepealt ise pirni ja siis said esinduses ka uue tule osta sest suutsid selle ära lõhkuda. selle tule hinna eest saad lasta 5 aastat pirni vahetada esinduses.

siit foorumist käinud nt läbi probleemid ka rattalaagritega mis b-osana ei klappi kohe või valik kirju aga seda õiget otsitakse kliendi kulul ju kas ajalise või vahest ka rahalisel.

minu näide esindusest kus viga tuvastati ja auto pandi tagasi kokku nädal aega, kogu esiots ära elektrivea tõttu. maksin kas 4 või 6 tunni eest. "vasja" juures maksad kõige eest.

Valikud on vabad ju.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2539
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Juun 14, 2015 17:36

Ja juba ongi foorumis midagi lugeda :D
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

picasso
Postitusi: 181
Liitunud: Mai 30, 2010 23:45
Asukoht: soome

Juun 14, 2015 21:17

citikas-ma annan sis veel lugeda kui juba andmiseks läks :D oma raketil on päris mitu asja juba teistmoodi kui remondi manuaal ette näeb .tagumise summuti pyti kinnitus koos vitsaga on isetehtud-kuna ma ei näe mõtet klambri läbiroostetamise tõttu tervet ja toimivat pytti ära vahetada.kinnitust eraldi varuosana pole saada .konditsioneeriradika tihendid on mustad kummid mitte rohelised kummid(mäletamist mööda keegi veel sarjas siin mind mustade kasutamise pärast sest AINULT rohelised peavad kylmainet sees) .aga teate mis-kont töötab siiani ja ainult see on põhiline .järgmiseks...kuna plastist karterikaitse pole just väga otstarbekas lahendus(kyll aga kindlasti odav )sis rihma ja rihmarullide säästmiseks on autol all 4mm plekist vajalike õhuavadega kaitse.ka isetehtud .keemiliselt töödeldud ja pulbervärvitud .originaalamortisaatorid on kõik põõsasse visatud-uued bilsteini omad muidugi kolisevad ka aga kordades vähem .sidur on Luk-i oma .loodan et kestab kauem kui originaal . on tõesti loogiline et kui liigud sis kõik ka kulub .kolmandat esiklaasi olex vaja .ja neljandat komplekti juhi jalamatti ka .mootoriõli on gastrol juba kolmandat õlivahetust jutti .Tom -vot ei sõida totaliga löö või maha ei sõida .aga päikest !

taivo
Postitusi: 26
Liitunud: Mai 29, 2014 23:31

Juun 14, 2015 23:33

tagumise summuti pyti kinnitus koos vitsaga on isetehtud-kuna ma ei näe mõtet klambri läbiroostetamise tõttu tervet ja toimivat pytti ära vahetada
Ma lasin selle Vehos teha, nad ise pakkusid selle välja, ei pea vahetama tervet pütti. Tehti nii muuseas teistele töödele lisaks, hinda ei mäleta, aga äkki mingi pool tunnikest tööd? Korralikult tegid, siiamaani püsib kenasti.
Totalit pole minu autosse ka pandud..olen läinud kohale ka oma õliga ning viimane kord panid ise mobil 1.

Vasta