Citroeni debüüt WTCC sarjas

Kõik muu jutt mis mujale ei sobi!
Vasta
Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2465
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Apr 12, 2014 20:35

Täna sõidetud kvalifikatsioonil tegid Citroen C-Elyseedel sõitvad mehed tublit tööd. Kvalifikatsiooni kolmik võit on tugev avaldus algavale hooajale.
http://www.fiawtcc.com/news/detail/id/2871 :D

1 J.M. Lopez C-Elysee
2 Y.Muller C-Elysee
3 S.Loeb C-Elysee

WTCC ja citroeni kohta võivad huvilised lugeda siit
http://www.citroenracing.com/en/news/wtcc-news/
http://www.fiawtcc.com/
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1687
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Apr 12, 2014 23:07

Päris kõva saavutus. Kui vaadata PSA kontserni tervikuna, siis üsna head tulemused on viimasel ajal. Näiteks Pikes Peak 2013, kus Loeb tegi revolutsiooni Peugeot 208 T16 Pikes Peak autoga.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2465
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Apr 13, 2014 09:25

208 T16 auto on kunstiteos kus raha ja reeglid ei olnud piiriks :D
RED Bull tagus kõik kinni.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1687
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Apr 13, 2014 13:46

Kas Sa seda tead, mis mootor 208 T16 Pikes Peak peal on? Kas see on PSA ES9 baasil tehtud või on see totaalselt midagi muud?
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2465
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Apr 13, 2014 14:44

It’s a twin-turbo 3.2-liter DOHC V6 based on the Peugeot ES family of engines
Ehk siis tegu on suuremaks puuritud ES mootoriga. Mis on kahe turboga üle laetud.
Väidetavalt 875hj 7800rpm-il
Auto kaal on täpselt sama ehk siis iga hj peab liigutama 1kg
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1687
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Apr 13, 2014 18:20

Ma olen lugenud, et kuna finish on väga kõrgel merepinnast, kus õhk on väga hõre juba, siis sellest võimsusest jääb ca. 450bhp alles :)
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2465
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Apr 13, 2014 21:03

Nii ta on et kõrgel jõudu vähe.

Aga WTCC seis siis selline
Esimene stardi esikolmik Citroen
Lopez Loeb Muller
Teises stardis oli kohe stardis avarii mille pärast pidi katkestama Muller.
Kordus stardist tegi Loeb kohe tegusid kahe ringiga möödus kahest hondast ja võitis sõidu. Ka Lopez tõusis tagant kiirelt ja oli finisis teine.
Teisest sõidust siis kaksikvõit.

Kiiruselt oli Citroen kõigist üle. Hondadest sõideti sirgel lihtsalt mööda.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1687
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Apr 13, 2014 21:14

Head juhid ja hea platvorm välja töötatud. Muud öelda pole. Tegelikult viimasel Bathurst 12 sõidul läks Peugeot'l ka üsna hästi. Võitu ei võetud, kuid üsna kõrged kohad võeti arvestades, et teistel olid 3.8 liitrised ja suuremad mootorid, kes ettepoole jäid.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Kasutaja avatar
Luuser
Postitusi: 28
Liitunud: Okt 21, 2013 20:12
Asukoht: Pärnu

Apr 15, 2014 13:33

Samuti nähtud ja kaasaelatud, ülekaal oli muljetavaldav.
Škoda Octavia 1,2 TSI DSG 2013; Citroen Coupe 1,6 AUT 2006

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2465
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Apr 19, 2014 21:12

T2na s6idetud kvalifikatsioon v6itis citroeni kolmik.
Seekord j2rjestus Loeb Lopez Muller.
http://d1oo2un3qpiryo.cloudfront.net/up ... nmedia.pdf

Loebi ja Lopezi ajad kahjuks tyhistati ja nad stardivad homme viimastelt kohtadelt. M6lemi auto avarii v2ljasuretus ei toiminud reeglite kohaselt.
See systeem on n6utav selleks et avarii korral kytuse peale vool sulguks. Auto kiirust see ei muuda kuid reeglid on reeglid.

Sébastien Loeb and José María López have been stripped of their first and second qualifying positions after the technical checks.
During the post-qualifying checks, the FIA Technical Delegate tested the automatic fuel cut-off system on all the five cars that took part in Q3.
This test failed on the Citroën C-Elysée cars of Loeb and López; the same test had been successfully performed last week before the opening event of the season at Marrakech.
Consequently, the Stewards of the Meeting decided to disallow all lap times set by the two drivers who will be demoted to the back of the starting grid of both tomorrow’s races.
This will place Yvan Muller and Gabriele Tarquini on the front row of the starting grid for Race 1, while Mehdi Bennani and René Münnich will share the front row on the top-ten reverse grid for Race 2.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Vasta