
Veho Eesti AS-i teenindusest ja hooldustöödest
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: Okt 08, 2011 12:34
18.00ni on lahti Tartu esindus.millionaire kirjutas: Tartu puhul on minu jaoks ka ebamugav nende tööaeg, õhtul juba 17.30 kinni ning laupäeval üldse suletud- kui oled viieni tööl on raske linna teisest otsast õhtul autole järele tulla.
Olen käinud nii Rocca kui Laagri Vehos. Töö ja töötajate kohta ainult kiidusõnad. Mis jätab soovida on nn. kliendinurk. Kui oled sunnitud seal 1,5-2 tundi aega parajaks tegema siis võiks see pisut hubasem ja mugavam olla. Samuti võiks vähemalt kohvi klientidele tasuta olla.
Roccas ehk polekski lugu, sest seal saab vajadusel kaubanduskeskusesse või loomaaeda jalutama minna aga Laagris võiks küll seda poolt pisut värskendada.
parimat,
Timo
Roccas ehk polekski lugu, sest seal saab vajadusel kaubanduskeskusesse või loomaaeda jalutama minna aga Laagris võiks küll seda poolt pisut värskendada.
parimat,
Timo
njah , kohe ei taha siia halba kirjutada aga minu esimene vehos käik jääb paraku ka vist viimaseks.
asi algas kui hullu jamaga kui keset ööd mul tuled arvasid et enam ei toimi !!! sai siis sõidetud laagri vehosse oma murega. seal saadeti mind selle murega sisuliselt perse ( vabandust mu väljendus) . Elektriku töö ja ei kuulu kiirteenindusse. sellest saan aru jah et elektrik on ka inimene ja järjekorrad. aga asi muutus huvitavaks siis kui ma palusin vaadat , et kus kohas mul need tulede releed asuvad, et saan ehk ise asjast asja ...( olen elektrik) selle peale mulle öeldi , et tema l eiole kuskilt vaadat ja see on elektriku asi !! Minu küsimusele, et kas margiesinduse töökojas ei ole tõesti mingit kataloogi või joonist kust pealt seda vaadata? vastati. Meil ei ole katalooge miel on kõik arvusti. minu palumise peale vaadata sealt arvutist öeldi konkreetselt ELEKTRIKU rida, mina ei hakka midagi vaatama ....
olin suht solvunud ja marssisin uksest välja. ise veel mõtlesin et kui palju oleks olnud see summa mis talle pakkuda, et ta vaevuks on sõrmi seal liigutama...... turumajandus ja info maksab !!! see selleks
helsitasin paldiski mnt vehosse. sain kohe ajsale:) vormistati tööleht jne ,,,, auto viidi sisse .. oli ca tunnike sees tuli tagasi vastusega . viga ei leitud vaja pikemat sees olemist. mainin sii n vahepeal ära, et jõudsin sinna enne elektriku tööpäeva lõppu napilt ehk oli veel pool tunnikest jäänud.
väidetav kontroll :
kaitsmed ( eelenvalt sai toonitatud et ei ole vaja kaitsmetega aega veeta need mul testriga läbi käidud)
releed ja muu selline kiirkontroll.
arvatav viga katkenud kaabel
mis seal ikka meel kurb maksin kontroll arve ja sõitsin järgmine päev maale . mõtsin et elektrik nagu ma olen otsin selle ise üles
ja mis oli minu üllatus
rooli alt mati maha saanud leidsin 3 releed
nii tuled peale ja kruvikas kätte
ja ÜLLA ÜLLA tulede relee oli kas kinni või siis kontakt must
peale koputamist toimib 
Seoses sellega tekkis mul küsimus.. mille eest saavad palkka elektrikud ja kas tõesti oli see relee leidmine marginal esinduse elektrikule nii rakse ????
mis oleks saanud kui ma oleks viinud auto pikemalt sisse ?? kas arve oleks selle relee koputamise eest olnud üüratu !!! ja tehtava töö loetelu hoopis teine?
vähemalt müts maha Paldiski mnt Veho ees , et nad olid nõus mind reede õhtul sisse võtma. aga paraku jah usaldus selles valdkonnas kukkus ikka kõvasti ..
antke mulle nyyd andeks kellele liiga tegin aga see asi ei ole minu arust normaalne ( ehk ma pole see tyypiline loll eestlane ja välismaa kultuur ja asjad on mulle külge jäänud).
asi algas kui hullu jamaga kui keset ööd mul tuled arvasid et enam ei toimi !!! sai siis sõidetud laagri vehosse oma murega. seal saadeti mind selle murega sisuliselt perse ( vabandust mu väljendus) . Elektriku töö ja ei kuulu kiirteenindusse. sellest saan aru jah et elektrik on ka inimene ja järjekorrad. aga asi muutus huvitavaks siis kui ma palusin vaadat , et kus kohas mul need tulede releed asuvad, et saan ehk ise asjast asja ...( olen elektrik) selle peale mulle öeldi , et tema l eiole kuskilt vaadat ja see on elektriku asi !! Minu küsimusele, et kas margiesinduse töökojas ei ole tõesti mingit kataloogi või joonist kust pealt seda vaadata? vastati. Meil ei ole katalooge miel on kõik arvusti. minu palumise peale vaadata sealt arvutist öeldi konkreetselt ELEKTRIKU rida, mina ei hakka midagi vaatama ....
olin suht solvunud ja marssisin uksest välja. ise veel mõtlesin et kui palju oleks olnud see summa mis talle pakkuda, et ta vaevuks on sõrmi seal liigutama...... turumajandus ja info maksab !!! see selleks
helsitasin paldiski mnt vehosse. sain kohe ajsale:) vormistati tööleht jne ,,,, auto viidi sisse .. oli ca tunnike sees tuli tagasi vastusega . viga ei leitud vaja pikemat sees olemist. mainin sii n vahepeal ära, et jõudsin sinna enne elektriku tööpäeva lõppu napilt ehk oli veel pool tunnikest jäänud.
väidetav kontroll :
kaitsmed ( eelenvalt sai toonitatud et ei ole vaja kaitsmetega aega veeta need mul testriga läbi käidud)
releed ja muu selline kiirkontroll.
arvatav viga katkenud kaabel
mis seal ikka meel kurb maksin kontroll arve ja sõitsin järgmine päev maale . mõtsin et elektrik nagu ma olen otsin selle ise üles

ja mis oli minu üllatus





Seoses sellega tekkis mul küsimus.. mille eest saavad palkka elektrikud ja kas tõesti oli see relee leidmine marginal esinduse elektrikule nii rakse ????
mis oleks saanud kui ma oleks viinud auto pikemalt sisse ?? kas arve oleks selle relee koputamise eest olnud üüratu !!! ja tehtava töö loetelu hoopis teine?
vähemalt müts maha Paldiski mnt Veho ees , et nad olid nõus mind reede õhtul sisse võtma. aga paraku jah usaldus selles valdkonnas kukkus ikka kõvasti ..
antke mulle nyyd andeks kellele liiga tegin aga see asi ei ole minu arust normaalne ( ehk ma pole see tyypiline loll eestlane ja välismaa kultuur ja asjad on mulle külge jäänud).
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer
Inimesena saan ma sinust väga hästi aru. Samas pead sa vaatama asja ka ettevõtte ja teiste klientide seisukohast.
Kiirteenindus on ootetöö. Oletame, et ma olen oodanud kiirteeninduses 2h oma autoga järjekorras. Kohe sõidab eelmine auto välja ja mina saan sisse minna. Järsku lendab ei tea kust kohale "mingi jorss" ja nõuab, et kiirteeninduse mees hakkaks talle KOHE vaatama arvutist mingeid asju. Kui nüüd kiirteeninduse mees võtabki ta vahele, siis järgmisena teenib ta välja minu raevu ja täiesti õigusega. Kui on kehtestatud elav järjekord, siis on see nii klientide kui ka ettevõtte huvi, et kedagi vahele ei võeta ja erandeid ei tehta.
Sa ilmselt saad aru, et kui sina oleks see, kes on oodanud 2h, siis sa oleks samamoodi ilgelt pissed off ja tuleks siia, teeks teise sisuga postituse, kuidas Veho töötajad on ilged värdjad ja lasevad järjekorras vahele samal ajal, kui sina oled pool oma päevast ära raisanud.
Elektriku töö on teine asi. Elektriku aega nagu ka teiste remonditöökoja inimeste aega on vaja broneerida. Ta ei istu kohvilaua taga ega oota, kuni keegi tuleb sisse oma vigaste releedega. Tal tööd jagub ja rohkemgi veel. Kui ta süveneb 30 minutit sinu probleemi, siis lükkuvad kõik teised tööd edasi ja kõik, kelle asjad lükkusid edasi on ilgelt pahased. Eriti kui näiteks keegi pidi sel päeval auto kätte saama aga jääb saamata, sest keegi, jällegi järjekorra väliselt, tuleb oma asjaga vahele.
Hea teenindusettevõte ei saa seda lubada endale. Võrdse kohtlemise printsiip. Kui ressurssi pole piisavalt palju, siis tuleb kehtestada järjekord, mis kehtib kõigile.
Iseasi, kui vaba ressurss on hetkel olemas, siis ehk tehakse erandeid. Veho mind on võimalusel väga operatiivselt aidanud aga seda ei saa eeldada vaikimisi, et nii on. See on nii ainult juhul, kui inimene on vaba.
P.S. Inimesena mõistan ma sind väga hästi. Olen ka pidanud väga lihtsa asjaga järjekorras. Ei meeldinud aga ma mõistan väga hästi, miks asjad nii on.
Kiirteenindus on ootetöö. Oletame, et ma olen oodanud kiirteeninduses 2h oma autoga järjekorras. Kohe sõidab eelmine auto välja ja mina saan sisse minna. Järsku lendab ei tea kust kohale "mingi jorss" ja nõuab, et kiirteeninduse mees hakkaks talle KOHE vaatama arvutist mingeid asju. Kui nüüd kiirteeninduse mees võtabki ta vahele, siis järgmisena teenib ta välja minu raevu ja täiesti õigusega. Kui on kehtestatud elav järjekord, siis on see nii klientide kui ka ettevõtte huvi, et kedagi vahele ei võeta ja erandeid ei tehta.
Sa ilmselt saad aru, et kui sina oleks see, kes on oodanud 2h, siis sa oleks samamoodi ilgelt pissed off ja tuleks siia, teeks teise sisuga postituse, kuidas Veho töötajad on ilged värdjad ja lasevad järjekorras vahele samal ajal, kui sina oled pool oma päevast ära raisanud.
Elektriku töö on teine asi. Elektriku aega nagu ka teiste remonditöökoja inimeste aega on vaja broneerida. Ta ei istu kohvilaua taga ega oota, kuni keegi tuleb sisse oma vigaste releedega. Tal tööd jagub ja rohkemgi veel. Kui ta süveneb 30 minutit sinu probleemi, siis lükkuvad kõik teised tööd edasi ja kõik, kelle asjad lükkusid edasi on ilgelt pahased. Eriti kui näiteks keegi pidi sel päeval auto kätte saama aga jääb saamata, sest keegi, jällegi järjekorra väliselt, tuleb oma asjaga vahele.
Hea teenindusettevõte ei saa seda lubada endale. Võrdse kohtlemise printsiip. Kui ressurssi pole piisavalt palju, siis tuleb kehtestada järjekord, mis kehtib kõigile.
Iseasi, kui vaba ressurss on hetkel olemas, siis ehk tehakse erandeid. Veho mind on võimalusel väga operatiivselt aidanud aga seda ei saa eeldada vaikimisi, et nii on. See on nii ainult juhul, kui inimene on vaba.
P.S. Inimesena mõistan ma sind väga hästi. Olen ka pidanud väga lihtsa asjaga järjekorras. Ei meeldinud aga ma mõistan väga hästi, miks asjad nii on.
Citroen Berlingo XL (K9) 1.5 BlueHDi 100
tom ma oloin ainus sel ajal
kedagi ei oodanud ei ja ei olnud ka sees 
ja mulle tundub, et sa ei lugenud mu juttu korralikult läbi ! ma ei nõudnutki elektrikku jälgimäelt !!! seasl öeldi et aega ei ole ... elektriku sain paldiski mnt-lt enne kui sa kirjutad siin arvustust loe palun korrlaikult läbi


ja mulle tundub, et sa ei lugenud mu juttu korralikult läbi ! ma ei nõudnutki elektrikku jälgimäelt !!! seasl öeldi et aega ei ole ... elektriku sain paldiski mnt-lt enne kui sa kirjutad siin arvustust loe palun korrlaikult läbi
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer
Usu mind, ma lugesin korralikumalt kui sina kirjutasid. See, et kedagi ei olnud parasjagu sees ei tähenda, et kedagi ei olnud järjekorras, et mehhaanik ei valmistanud järgmist tööd ette või ei täitnud eelmise töö paberimajandust jne. Lõpuks on ka mehhaanik inimene ja tahab vahepeal tööst pause teha.
Ma arvan ka seda, et Laagri kiirteeninduse töötaja ei peagi teadma Paldiski maantee elektrikust mitte midagi.
Üleüldse... Kas sa ise tehnilistest joonistest oled vaadanud? http://service.citroen.com/
P.S. Ma ei ole mingi Veho suur sõber ega taha sinu probleemi maha teha, kuid ma puutun teenindusprotsessiga tihedalt kokku ja asjad lihtsalt ei käi nii, et klient ütleb hüppa ja teenindaja küsib kui kõrgele. Kliendid, seal hulgas ka mina, tahaks, et see nii käiks aga kahjuks ei käi.
Laagri kiirteeninduses on peamiselt 2 meest. Mõlemaga on mul kokkupuude olemas, ma tean nende suhtlusstiili ja suhtumist ning kui lähtuda sellest, et nad ka on inimesed ja neil oma reeglistik etteantud ning ise arvestada nendele kehtestatud korraga, siis minul on ainult positiivsed kogemused.
No offence aga hea teenindus ei tähenda, et terve töökoda hüppab sinu käsu peale.
Ma arvan ka seda, et Laagri kiirteeninduse töötaja ei peagi teadma Paldiski maantee elektrikust mitte midagi.
Üleüldse... Kas sa ise tehnilistest joonistest oled vaadanud? http://service.citroen.com/
P.S. Ma ei ole mingi Veho suur sõber ega taha sinu probleemi maha teha, kuid ma puutun teenindusprotsessiga tihedalt kokku ja asjad lihtsalt ei käi nii, et klient ütleb hüppa ja teenindaja küsib kui kõrgele. Kliendid, seal hulgas ka mina, tahaks, et see nii käiks aga kahjuks ei käi.
Laagri kiirteeninduses on peamiselt 2 meest. Mõlemaga on mul kokkupuude olemas, ma tean nende suhtlusstiili ja suhtumist ning kui lähtuda sellest, et nad ka on inimesed ja neil oma reeglistik etteantud ning ise arvestada nendele kehtestatud korraga, siis minul on ainult positiivsed kogemused.
No offence aga hea teenindus ei tähenda, et terve töökoda hüppab sinu käsu peale.
Citroen Berlingo XL (K9) 1.5 BlueHDi 100
- bloodymary
- Postitusi: 5
- Liitunud: Aug 11, 2012 04:31
Ostsin tuuleklaasi polstri düübleid ja esimesel korral tehti allahindlus, 10 minutit hiljem oli toreda müügimehe asemel tulnud ülbik, kes tahtis et ma paigaldaks kolm klambrit nende juures, muidu soodustust ei tee. Minu silmis oli see ebaviisakas kohtlemine minu vastu, arvestades asjaolu et auto ise oli ostetud samast kohast.
poh kes on su tuttavad või kes on käind su pliksi vahes, ma tripin tippkiirelt veripunases c2's
Letikaubana neid vaevalt kuskil on.
Võibolla saaks millegagi asendada.
Mis tüübleid täpselt vaja on? Tagaluugi polstri tüübleid oli soomes olemas.
Võibolla saaks millegagi asendada.
Mis tüübleid täpselt vaja on? Tagaluugi polstri tüübleid oli soomes olemas.
C5 2.0HDi 
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee