Aita levitada infot Citroen'i autoklubi kohta!

Kõik muu jutt mis mujale ei sobi!
Kasutaja avatar
Perliks
Postitusi: 31
Liitunud: Nov 19, 2017 16:02

Nov 25, 2017 10:14

See autoklubi levitamine on ju Citroeni sisse programeeritud :D
Ostsin ka esimest korda Citroeni ja kohe hakkas see Eco Mode jant pihta ja google juhatas kiirelt mind siia foorumisse :D
Berlingo 66kw

kustionu
Postitusi: 191
Liitunud: Mär 05, 2015 20:40
Asukoht: soome

Dets 04, 2017 20:46

tere tulemast tarkade maailma :)
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1730
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Dets 05, 2017 10:15

Citroeni juht peab tõepoolest tark olema ja seda läbi aegade. 70-ndatel Citroen SM hüdropneumaatilise vedrustuse, DIRAVI rooli, perverse pidurisüsteemi, kurvitulede, vihmasensori ja veel palju muuga oli tõeliselt keeruline. Täna BlueHDi (EURO6) on üks ökonoomsemaid ja puhtamaid diiselmootoreid maailmas aga see tuleb oma hinnaga, kus autos on lisaks diislile vaja veel "tankida" kahte lisaainet (Eolys ja AdBlue).
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

C2
Postitusi: 58
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Dets 07, 2017 14:47

Läheb OTks ära, aga kas bensiinile ka mingeid põnevaid lisandeid kasutate?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2538
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Dets 07, 2017 15:10

Tavalisel vabalthingaval ei ole vajadust lisandite järele.
Uuemad peenemad bensukad aga juba joovad isuga lisandeid. (EP 1.4-1.6 ja EB 1.0-1.2 seeria)
KÜTUSE LISAND PUHASTAV 12,51€ maksimaalselt 2x aastas
KÜTUSE LISAND KAITSEV 12.0€ maksimaalselt 3x aastas
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

C2
Postitusi: 58
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Dets 07, 2017 17:45

Küsimus oli tingitud halvast käivitumisest. Läheb käima, pöörded langevad korraks 400-500 peale ja kui gaasile pihta ei anna, sureb auto välja. Kuna ei tea millal küünlad vahetatud, siis see oleks mõistlik ära teha. Kelle küünlaid TU3A eelistab?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2538
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Dets 07, 2017 17:59

Sellist probleemi saavad põhjustada erinevad asjad.
Kütus- Võiks proovida paar paagitäit 98 kütusega sõita.
Küünlad- Kui ei tea kuna viimati vahetati siis kindlasti vahetada, originaalis kasutatakse Boschi küünlaid.
Kütusepump- Kui rõhk ei ole piisav siis hakkab ka nii jukerdama, samas sooja mootoriga käib ilusti.
Klapivahed- Sellel mootoril ei ole hoolduse käigus reguleerimist ette nähtud. Aga suure läbisõidu puhul vajaks siiski reguleerimist.
Gaasiklapp- Kuna eraldi külmkäivitus ja tühikäigu seade puudub siis piisab suhteliselt väiksest kulumisest et külmalt nöökima hakkab.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

C2
Postitusi: 58
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Dets 07, 2017 18:29

Kus juures proovi mõttes oli 95miles+ tõesti parem, kui tavaline 95.
Probleem esineb pigem natuke seisnud sooja mootoriga, a'la pärast toidupoes käimist. Täitsa külmalt käivitub hästi, kuigi tühikäik vist võiks natuke kõrgem olla.
Pump on mitte just väga kaua aega tagasi Vehos vahetatud, loodetavasti selle viga ei ole.
Ma nüüd ei tea, kas 155t on piisav ls klappide reguleerimiseks või mitte, aga mootor tiksub küll. Millegi pärast arvasin, et reguleerimine pole võimalik ja käib selle mootoriga kaasas.
Aga küünlad vahetan esimesel võimalusel.

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1730
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Dets 08, 2017 10:30

Tüüpiline probleem, mida mina olen bensiinimootoriga autodel kohanud on liiga head süüteküünlad. On süüteküünalde vahetamise aeg ja siis inimene mõtleb, et panen parimad süüteküünlad, mis sobivad. Ei pruugi nii olla. Parimat süüteküünlad on ÕIGED süüteküünlad, sest need sobivad muu mootori protsessiga kokku.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2538
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Dets 08, 2017 12:25

See on keeruline koht, meie juurde tuuakse auto ju siis kui on probleem.
Võib-olla on olemas töötavad nii öelda B-osa küünlad ka.
Samas on palju küünlaid mis ei toimi
Championi küünaldest hoiaks ise kaugele.
Ka igasugused kalleid mitme elektroodiga küünlaid oleme originaalide vastu vahetanud ja auto korda saanud.
Eks see selline katse/eksitus meetod on b-osa küünaldega.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

C2
Postitusi: 58
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Dets 19, 2017 23:15

Jätkan teemaga siin, kui alustatud sai.
Küünlad vahetatud, aga erilist vahet ei täheldanud. Väike video näide, kuidas pärast 10min seismist teeb. Läheb nagu käima, lasen starteri lahti ja kukub ära. Vahepeal seier ei tõusegi, kuigi kõrvaga kuuleb käivitumise hetke ära, keeruline seletada.
Palju muidu sooja mootoriga tühikäik peaks olema, seier seisab eelviimase kriipsu peal ehk siis 750p/min. Külmalt nõks üle tuhande.
https://www.youtube.com/watch?v=9ZaQYNRuLZ8

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Dets 30, 2017 09:30

Teema väline natuke aga lause "Ja ja, BMW ist ein gutes auto." on ikka üdini negatiivne :D

Vasta