Citroen C3 2018 Veho asenduasuto keretööde ajaks

Kõik muu jutt mis mujale ei sobi!
Vasta
Riko
Postitusi: 16
Liitunud: Okt 28, 2018 20:30

Okt 29, 2018 16:46

Kuna enda auto läks viiendat korda Vehosse garantii korras tagatiiva värvimisse, siis oli ka arusadaval põhjusel selleks ajaks tasuta asendusauto broneeritud. :citplak:

Seega mõtlesin, et kirjutan sellest uuest C3st ka midagi. Kuna auto jättis uskumatult positiivse mulje.

Sain siis kõige uuema C3me enda kätte. Mootoriks 1.6 diisel 73kW. Kohapeal müdiseb see diisel ikka kenasti ja annab selle salongi korralikult kostma. Edasi minek oli C3 kerel ikka üllatavalt hea ja jõudu jagus ohtralt. Kõige suurema üllatuse valmistas muidugi kütusekulu. See oli proovisõiduautol (millele keegi ilmselt ei halasta) uskumatud 4,4l sajale. Algul arvasin, et 5-käiguline kast ei suuda kindlasti maanteel ökonoomne olla, aga 120ga sõites kütusekulu 4,3l pööre natukene üle 2000 ja 90 sõites kütusekulu 2,8l pööre alla 2000. Seega on selle auto kohta suur 1.6 diisel kõige mõistlikum ja võimekam valik.

Välimuse poolelt jääb C3 muidugi vastakaks nagu kõik uued Citroenid, aga minule hakkas see auto isegi täitsa meeldima. Uue lahendusena meeldib väga see kuidas kasutatakse plekkvelgi kavalate kilbilahendustega ära. Kui ei teaks, siis esmapilgul arvavad enamus, et tegu on valuvelgedega. Lisaksin veel, et kõige häirivam vast selle auto puhul oli tagumine vedrustus. Nimelt igast august või konarustest üle sõites käis läbi korralik pauk ja nagu mulle öeldi siis see ongi selle auto eripära. :lol:

Pilt

Salong jättis väga hea mulje, just oma erilise disaini poolest. Pruun nahk ja mustriline riie loovad väga mõnusa õhkkonna ja uue moega käepideme lisavad justkui luksust. Kuigi tegelikult on need siiski plastikust. Salongi puhul valmistas suure üllatuse see, et rooli liigutada polnud võimalik. Ükskõik kuidas ma ka otsisin kangi ma ei leidnud ja see tundub siiani uskumatu, sest auto oli kõrgeima varustustasemega. Varustuse kohapealt oli autol ka võtmeta sisenemine, mis jättis väga kohmaka mulje. Kui autole lähenedes, võti taskus, kiiresti uks avada, siis avanevad küll uksed, aga alarm ei jõua maha minna ja rakendub korraks ning seejärel läheb koleda heli järel uuesti maha.
Toredad on ka mõningad asjad mis on säilinud muutusteta. Näiteks on käsipiduri kang ja püsikiiruse hoidja nupud täpselt samad mis minu 2011 aasta DS3l. :D

Pilt

Vasta