Määrdekeskus - Kõik võimalikud määrdeained ühest kohast!

Reklaami enda ettevõtet, teenuseid, klubi, foorumit vms.
Vasta
Määrdekeskus
Postitusi: 1
Liitunud: Veebr 22, 2010 02:23

Veebr 22, 2010 02:27

Tere Lugupeetud Foorumlased!

Sooduspakkumine:

MÄÄRDEKESKUS – esimene spetsialiseeritud määrdeainete pood Tallinnas.
Laiem valik ja parimad hinnad!

Kõik pakutavad tooted Citroen klubi kaardiga -5%. Kui selline puudub, siis piisab sõnadest "olen Citroen klubi liige"
Hinnad ilma allahindluseta on juba parimad hinnad linnas!


ABC Määrdeained OÜ
Peterburi tee 44
Tallinn

E-R – 10.00 – 18.00
L – 10.00 – 15.00

Tel: 658 8806
info@maardekeskus.ee

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1730
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Veebr 22, 2010 09:52

Koduleht on väga hea. Informatiivne ja kiiresti leiab, mis vaja. Küsiks ainult, et kui suur valik nendest toodetest on reaalselt kohe kohapeal olemas ning mida vaja tellida, siis kaua tellimine aega võtab.

Leidsin ka ühe väikese eksitava koha. :)
5. Oleme kokku puutunud õliga, millel on 20W-40 klass. Mida see W tähistab?
Teine number, antud juhul "40" on õigesti lahti seletatud, see on viskoosus 100C juures. "20W" on aga poolik-tõde. See "20" näitab aga viskoosus 0C juures. Talvekindlust see otseselt ei näita.

Kui rääkida konkreetselt mootoriõlidest, siis on veel lisaparameeter "pour point". Ma nüüd täpselt küll ei tea, mis see on Eesti keeles, äkki "voolavuspunkt", kuid igaljuhul näitab hoopis see, kui suur on õli talvekindlus. See aga võib erineda päris suurelt tootjate lõikes.

Näiteks:
Total Quartz 9000 5W-40 pour point on -39C, samal ajal kui mul üks tuttav kasutab mingisugust Aral'i täissünteetilist 5W-40 õli, millel on pour point -54C.
Mõlemad on "5W", kuid vahe on siiski päris suur.

Seda küll, et 10W on kehvem kui 5W ja 5W omakorda kehvem kui 0W, kuid otseselt seda konkreetset hangumis/voolavuspunkti see ära ei näita. Selleks peab juba konkreetse õli parameetreid vaatama. :)
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Kasutaja avatar
aviar
Postitusi: 47
Liitunud: Veebr 05, 2010 20:48
Asukoht: Nõmme (Tallinn)

Veebr 22, 2010 11:24

Pour point ehk hangumispunkt peaks näitama, millise temperatuuri juures on õli veel pumbatav. Muidugi on veel pumbatavuse piirtremperatuur BPT (Borderline Pumping Temperature) – madalaim temperatuur , mille juures mootoriõli veel piisaval hulgal voolab õlipumpa.
Sõltuvalt mootoriõlide liigist on neil väga erinev pumbatavuse piirtemperatuur.
Berlingo Multispace 1.6HDi 68kW ´13

Vasta