O: CITROEN C4 1.6 HDI (OSTUABI)

Osta, müü, vaheta, rendi, kingi. Ainult Citroen'i kuulutused!
Vasta
Raikzz
Postitusi: 3
Liitunud: Apr 19, 2012 21:37

Apr 20, 2012 18:02

Tere , käisin ühte c4 vaatamas ja auto isenesest meeldis , tehnika poole pealt just vahetatud turbo, aku, rihmad, rihma rullik, rihma pinguti, õlid, esimesed stabilisaatori vardad , ning läbisõiduks 110000km , turbo olevat sellepärast vahetatud,et naisterahvas oli vaikselt sõitnud ja oli turbo ära tahmand , ning kas 110 000 peal kulubki c4l rool päris ära juba ?
Lisaks oli esistangel mõra sees ning üks tagumine uks ei käinud seest lahti , kulukaks need osutuvad ? Ning küsiks ,et kas C4le konksu paigaldamine on lihtne ning palju haagisekonks maksab ? jutt sellest autost : auto24.ee/used/998883 , on normaalne hind ?

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1755
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Apr 20, 2012 19:03

HDi mootorid plödistamist ei taha väga. Oma esimese HDi'ga tegin seda viga. Turbo kotti ei jooksnud, küll aga tekkis hõõgsüüde, asi muutus uimaseks jne. Ühtlasel sõidul võib eelistada ka madalamaid pöördeid, kuid töösooja mootoriga kiirendamisel ei tasu ennast tagasi hoida.

Kuigi... 110 000km'ga turbo umbe tõmmata... kõlab natuke kahtlaselt. Väikeste HDi mootorite turbod lähevad pigem pekki kehva hoolduse tõttu. Õli tuleks vahetada iga 15 000km tagant sel mootoril, muidu võib löga koguneda ja ummistada peene turbo õlitustoru.

Ma uuriks auto ajalugu natuke, mis välpadega on õli vahetatud, kes vahetas turbo ja, mis turbol siis viga oli.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Raikzz
Postitusi: 3
Liitunud: Apr 19, 2012 21:37

Apr 20, 2012 19:06

turbo vahetatud 16.03.2012 ja VKM motorsis

Kasutaja avatar
excited
Postitusi: 484
Liitunud: Mär 05, 2009 22:43
Asukoht: Vilivere, Kohila vald

Apr 20, 2012 22:10

Senine kokkupuude näitab, et "maksavorstiks" muditud rool viitab pigem 250 000 läbisõidule. Kas oli nahkrool või "plastik", paistab et ei ole nahk? Plastik näitab väsimuse märke juba varem. Samas oleneb väga palju ka juhi harjumustest. Mu C4 80 000 km nühitud nahkrool ei näita sugugi väsimuse märke.

Kust auto ostetud, kaua Eestis sõitnud? Kas hooldusraamat korrektselt täidetud?

Mis on VIN kood?

Vahetatud turbo teeb veidi ärevaks. Mis rihmad ja rullid vahetati ja miks, mälu järgi oli hammasrihmal vaid läbisõidupiirang.

Kas mootor kuiv, õlilekkeid on kuskil näha.
Kapoti all on vasakul ees 2 kummilõdvikut plastikkorpuse küljes, kas on kuskil õli märgata?
Kas turbo alumiiniumist kate on terve/kinni?
Kas põhjakatted terved?
Kas pagasnikus plastikust "lahterdaja" on alles/terve?
Kliimaautomaatika oleks tore.

Osad asjad ei mängi olulist rolli, kuid ehk on puuduste korral abiks nt hinnaläbirääkimistel :roll:

Ei ole sinu loetletud vigadega enne kokku puutunud, ei oska kakulusid pakkuda.

Ei suuda meenutda, kas konksu lisamisel tuli arvutiga ka midagi muuta.
Mitte mingil juhul ära kasuta mingit autopoes müüdavat valmis juhtmekomlplekti. Kaablid ülipenikesed, ühendused lohakalt tehtud ja kaasas olevad klemmliited ei kõlba kuskile. Võib-olla on ka korralikke olemas, kuid ei ole sellist veelkohanud.
Citroen C4 1,6 HDI 110 hp Exclusive

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Apr 20, 2012 22:39

Konksu mehaaniline osa on lihtne.
Elektri osa nõuab aga aju. Kuna tagatuledel pole kaitsmeid siis on oht BSI-st kallist suitsu näha.
Lisaks on selle aja C4 suuteline aru saama katkisest pirnist ja lisaks ühendatud kärukonksu juhtmed ajavad selle süsteemi sassi.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Raikzz
Postitusi: 3
Liitunud: Apr 19, 2012 21:37

Apr 21, 2012 00:56

Auto uuena vehost ostetud , ja raamatus vähemalt kuni garantiiaja lõpuni oli käidud vehos ka hoolduses , natukene mõtlema panebki see ,et nii vähe sõitnud ja juba nii palju asju vahetatud , kas võtta seda positiivena või negatiivsena ?? Rool oli jah see plastik variant , kuid peres 206l samasugune plastik ja hakkas sääraseid kulumismärke alles 200+ peal näitama.
Kas konksu peaks siis ilmtingimata originaali ostma ? 206le see elektrooniline osa oli küll väga lihtne.
Natuke halva mulje minujaoks jättis ka see ,et tagant olid kõik märgid eemaldatud ning auto oli seest sitane , ning terve klaasiring oli toonitud ( k.a esiklaasid ) , võibolla mõtekam maksta 1000 juurde ja võtta , auto24.ee/used/1010060 , 2a uuem , olemas juba konks mida mul nagunii oleks vaja lisada , ning pole vaja stanget remontima hakata

Kasutaja avatar
excited
Postitusi: 484
Liitunud: Mär 05, 2009 22:43
Asukoht: Vilivere, Kohila vald

Apr 21, 2012 07:52

Kui on võimalik raha juurde panna, ja 2 aastat uuem auto võtta, ei ole ju midagi isegi arutada. Ei ole erilist vahet, kas auto on 100 000, 120 000 või 150 000 km sõitnud, kui autol on olnud hea peremees, võib 200000 sõitnud auto olla tunduvalt premas konditsioonis, kui 50 000 sõitnud auto "halva" peremehe käes. Uuri Vehost ajalugu, ja vaata ka LKF ist kindlutuse ajalugu. Reglina kantakse hooldusraamatusse vaid hooldused, remonte sinna keegi sisse ei kirjuta.


Kui rahaliselt võtta, siis originaal kärukonks koos paigaldusega võiks olla väärt 400 EURi, stange lappimine ja värvimine 150 EURi, kui lappida ei anna,pane teist sama palju veel juurde. 100 EURi kuluks veel keemilisele puhastusele ja ukse korda tegemisele. Põhimõtteliselt saad sama raha eest 2 aastat uuema auto :lol:

Roolil on kate peale pandud, mis võib tähendada, et ka see on tugevlt kulunud, või hoopis nagu uus.
Citroen C4 1,6 HDI 110 hp Exclusive

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Apr 21, 2012 08:33

206 on CAN-VAN elektrisüsteemiga ja seal on tagatuledel kaitsmed.
C4 aga on FULL-CAN elektrisüsteemiga ja siis on aju vajalik.
Uuematel CAN-VAN autodel on ka lisa releed vajalikud et BSI maha ei põleks.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

nofear
Postitusi: 7
Liitunud: Mai 07, 2012 17:37

Mai 07, 2012 17:46

väga hea auto !!!

Vasta