Citroen DS4, 1.6, 2011aasta ja Robot kast

Üldised küsimused, a la kumb on parem kas C2 või C4
Vasta
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: Okt 29, 2016 12:36

Okt 29, 2016 13:04

DS4'de kohta liigub suht vähe infot. Olen juba lugenud, et C4'jad kasutavad samu kaste ning õudusjutte nendega seonduvalt.

Auto24 jäi silma väikese LS'iga DS4.

auto24.ee/used/2378849

Auto meeldis, ülevaatlusel vigu ei tuvastanud. Ainus asi mis hirmutab ongi see robot kast, sellise LS juures tuleks arvatavasti planeerida siduri vahetust?

Millised on DS4 tüüpvead ning hoolduskulud? Auto läheks naisterahvale esimeseks sõidukiks.

pistyk
Postitusi: 41
Liitunud: Mai 23, 2016 18:30
Asukoht: Haaapsalu-Viimsi

Okt 29, 2016 14:01

58 000 küll eriline läbisoit pole. Sama palju peaks julgelt saama sõita, enne kui vaja miskit vahetama hakata. Ise arvaks et pigem seal 200 000 juures vaja selliseid asju vahetada.aga võibolla olen liiga optimistlik ka,tanapäeva autod on ju nagu nad on
Parem varblane katusel,kui nuga neerus

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2531
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Okt 29, 2016 15:30

:roll: Mis õudusjutte siis räägitakse?
Me oleme selliseid robotkaste müünud pea 10 aastat.
Selle aja jooksul on olnud 1 probleemne C4 mida ka siin foorumis on lahatud.
Lisaks on veel olnud 1 probleemne C4 Picasso. Oskamtu remondi tõttu sattus klaasipesuvedelik elektrisüsteemi ja põhjustas anomaaliaid.
Lisaks on veel olnud muresid kui robot kastil on kasutatud vale õli. Keegi kuskil on mingit suvalist õli pannud. Selliseid autosid on küll vast tükki 10.
Pigem peab roboti sidur kauem vastu kui tavalisel manuaalil.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: Okt 29, 2016 12:36

Okt 29, 2016 17:46

Foorumis lahatud C4 teemat olen lugenud. Remondisumma ajas juba hirmu nahka :x
Teine aspekt on käiguvahetus, pidi jubedalt jõnksutama vahetuse ajal?

Kuna oled arvatavasti kõige rohkem kursis sidrunite hingeeluga siin foorumis, kas sinu vaatevinklist pole hullu midagi?

Ise arvasin, et robotkast on rohkem nagu algaja juht, kes rohkem sidurit libistab :)

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2531
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Okt 29, 2016 18:41

Tänapäeval saab igasugu kulukaid asju katki minna. Kõrgsurve pumbad (bensiin ja diisel) Turbod jms. On kõik kulukad asjad. Ja hooldamata auto on igal juhul kulukas.
Kui inimene ostab enda arust automaat kasti siis on robot kasti käiguvahetus häiriv.
Kui sõita robot kastiga nagu manuaal kastiga siis pole hullu.
Nii manuaal kui robot kasti puhul on soovituslik käiguvahetus hetkel natukene gaasi lahti lasta. Sellisel juhul vahetab ka robot täitsa mõistlikult.
Roboti sujuva käiguvahetus saab selgeks umbes nädalaga. Alguses kindlasti on harjumatu :D

Kui muidu auto meeldib siis robot mind ei hirmutaks.
Robot kasti muredega tegeleme harva ja siis on enamsti probleem vales rehvirõhus või kulunud rehvides.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1730
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Okt 31, 2016 22:13

Ma sain vahepeal Vehost ajutiselt ühe Kaktuse, mis oli diisel-robot. Käiguvahetus toimus üsna üllatavalt. Cidruni robot libistab sidurit vähem, kui enamus mu tuttavaid manuaaliga. Esimesega libistab nagu keskmisest parem juht manuaaliga. Kõik järgnevad käigud meenutavad vahegaasiga vahetust ja elektroonika suudab pöördeid ühtlustada paremini kui inimene. Seetõttu siduri libistamist peaaegu polegi. Aga tasuks enne proovida. Ei pruugi meeldida. Vahetus on üsna erinev tavalisest hüdrotrafoga automaadist.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: Okt 29, 2016 12:36

Okt 31, 2016 22:14

tom kirjutas:Ma sain vahepeal Vehost ajutiselt ühe Kaktuse, mis oli diisel-robot. Käiguvahetus toimus üsna üllatavalt. Cidruni robot libistab sidurit vähem, kui enamus mu tuttavaid manuaaliga. Esimesega libistab nagu keskmisest parem juht manuaaliga. Kõik järgnevad käigud meenutavad vahegaasiga vahetust ja elektroonika suudab pöördeid ühtlustada paremini kui inimene. Seetõttu siduri libistamist peaaegu polegi. Aga tasuks enne proovida. Ei pruugi meeldida. Vahetus on üsna erinev tavalisest hüdrotrafoga automaadist.
Kaktuses natuke teine robot kast arvatavasti, kui 2011aasta DS4'jas.
Aga otsustasime auto ikkagi ära osta :o eks näis kas peab lähiajal oma ostu kahetsema.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2531
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Okt 31, 2016 22:33

Cactus ja Ds4 robotid on olemuselt samad. Tarkvaralised erinevused on sõltuvalt kaalust ja ratastest.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1730
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Nov 01, 2016 12:26

Huviline kirjutas:Kaktuses natuke teine robot kast arvatavasti, kui 2011aasta DS4'jas.
Iga automudel ei ole unikaalne ega ole unikaalse käigukasti ja mootoriga. Asi taandub platformile, millele auto on ehitatud. Igal platformil on oma mootorite ja käigukastide valik. Igal mudelil ei pruugi kõiki valikuid kasutada aga see on pigem äriline otsus kui tehniline piirang.

Nüüd kui lähemalt vaadata, siis PSA grupil on platform PF2, mille peale on tehtud paljude mudeleid, sh. ka C4 ja DS4 ning C4 alammudel on Cactus. Kirvega võib üldistada, et need on tehniliselt sama auto.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Vasta