Citroen C5 Exclusive 2013 - Osta või mitte?

Üldised küsimused, a la kumb on parem kas C2 või C4
Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Okt 31, 2016 01:39

Oleneb mis pirni vahetada. :D Lähi,Kaug ja Park tule pirnid on lihtne vahetada.
2013 on päevatuli juba LED mida vahetada pole vaja.
2008-2011 on päevatuli 24W pirn ja selle vahetuseks näeb tehas ette stange eemaldamise. On võimalik ka ilma stanget eemaldamata teha aga siis läheb kauem aega.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
risto00
Postitusi: 83
Liitunud: Mai 18, 2014 10:27
Asukoht: Tapa vald, L-Viru

Nov 02, 2016 13:30

citikas kirjutas:Oleneb mis pirni vahetada. :D Lähi,Kaug ja Park tule pirnid on lihtne vahetada.
2013 on päevatuli juba LED mida vahetada pole vaja.
2008-2011 on päevatuli 24W pirn ja selle vahetuseks näeb tehas ette stange eemaldamise. On võimalik ka ilma stanget eemaldamata teha aga siis läheb kauem aega.
Vaidleks vastu, vahetasin mõlemad niisama, 5 minutit pool ja ei saanud aru miks selleks on vaja stanget eest võtta kui juba tead kuskohas pirn pesaga asub.
C5 Break 2.2 HDI '08

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Nov 02, 2016 13:57

Siis oli värskelt lahti käinud :D
Kui see silikoon tihend ennast kinni kleebib siis on raske.
Kui autol on tava vedrustus siis on ka oluliselt lihtsam juurdepääs.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
risto00
Postitusi: 83
Liitunud: Mai 18, 2014 10:27
Asukoht: Tapa vald, L-Viru

Nov 02, 2016 15:29

Esimest korda oli küll kõvasti kinni ning leidsin torxile otsa padruni otsiku millest on jõudu kinni hoida, muidu ei saanud.
Muidugi on väga kitsas ning randmel olid head randid ja valu, kuid vahetusele kuluv aeg teeb selle tasa :D
Osta C5 tavavedrustusega on sama mis osta hobune ilma jalgadeta... :roll:
C5 Break 2.2 HDI '08

pistyk
Postitusi: 46
Liitunud: Mai 23, 2016 18:30
Asukoht: Haaapsalu-Viimsi

Nov 02, 2016 20:13

Sellest sain juba aru jah, kui ostan siis ikka hüdraulilise vedrustusega. Kui palju kliirensit tõsta langetada saab,mis see vahemik on?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus

Kasutaja avatar
risto00
Postitusi: 83
Liitunud: Mai 18, 2014 10:27
Asukoht: Tapa vald, L-Viru

Nov 02, 2016 21:07

Mina jään täpsed numbrid võlgu, aga olen kolm korda talvel sõitnud ennast kõhu peale kinni ( proovisin kui sügav lumi põllul on :D ) ning kui rattad käisid tühja siis tõstsin kõrgemaks ning sõitsin minema :idea: :lol:
C5 Break 2.2 HDI '08

pistyk
Postitusi: 46
Liitunud: Mai 23, 2016 18:30
Asukoht: Haaapsalu-Viimsi

Nov 17, 2016 10:33

Kui palju ühist/või kas üldse on citrone c5-l ja peugeot 508-l ? Mootor tundub sama,kilovattide järgi vähemalt,mõtlen seda 2.0 diislit 120kw. peogeotil ilmselt hüdraulilist vedrustust ei ole.Välimuselt on mõlemad ilusad,salong samuti,peogeot vaata ei mõnusamgi,väidetavalt päris kvaliteetseid materjale ka kasutatud,samas citroen tundub kallim olema
Parem varblane katusel,kui nuga neerus

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Nov 17, 2016 19:02

508-s on midagi C5-st , midagi DS5-st ja midagi C4 Picassost.
Kere basserub samal platvormil mis C5
Elektrisüsteemid on DS5 ja C4Picasso
Veermik on pigem C4 Picasso.
Esimese otsa 508-tel võis olla ka C5 vedrustus tavaliste amortidega.
Aga see oli mingi lisavarustuse lugu juba, pidi eraldi lisaks tellima keerulisema vedrustuse.
Mootorid ja käigukastid on neil kõigil sarnased. Erinevusi võib olla pihustites ja turbodes aga mootoriplokk ja muu suuresti samad.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

petsus
Postitusi: 2
Liitunud: Sept 15, 2017 11:13

Sept 15, 2017 11:17

Tere. Plaanis mingi aeg ka C5 endale soetada. Diisel ja automaat. Millist mootorit valida just töökindluse seisukohalt. Eelistaks võimsamaid. Kumb parem, kas 2,7 või 3,0?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Sept 15, 2017 12:34

Kindlasti mitte kumbagi.
Eestis uuest peast ei ole neid müüdud seega hooldamiseks vajalike tööriistu pole isegi esindustel.

Parim on 120kw automaat 2.0
Kaalud võib ka 2,2 150kw automaati.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

petsus
Postitusi: 2
Liitunud: Sept 15, 2017 11:13

Sept 15, 2017 12:40

Suurimad tänud vastuse eest. Poleks ise arvanud, et euroopas suhteliselt levinud mootoreid meil hooldada ei saagi. Kas see 2,7 pole sama mis ka C6-l? Ning kui on, siis selle hooldamisega on sama lugu?

Lkj
Postitusi: 1
Liitunud: Jaan 02, 2018 00:00

Jaan 02, 2018 00:12

citikas kirjutas:
Sept 15, 2017 12:34
Kindlasti mitte kumbagi.
Eestis uuest peast ei ole neid müüdud seega hooldamiseks vajalike tööriistu pole isegi esindustel.

Parim on 120kw automaat 2.0
Kaalud võib ka 2,2 150kw automaati.
Miks see 2.0 120kw parim on ja etem, kui 2.2 150kw? On olemas ka veel 2.0 133kw, mis see viimane endast kujutab, võrreldes nende kahe eelmisega?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Jaan 02, 2018 08:54

2,0 120kw versus 2.2 150kw. mõlemad on €5
Kiirenduses 0-100 pole erilist vahet. 150kw on suuremate piduritega seega ei saa kasutada 16" velgi ja piduridetailid on natuke kallimad.
Kütusekulu on 2.2-l suurem. 2.2 on haruldasem seega ei pruugi kõiki varuosi laos kohe olemas olla. Ka tahmafiltri hooldus on 2.2 kallim.

2.0 133kw on €6 normidele vastav AD-bluega mootor. Sisuliselt sama mootor mis 2.0 120KW €5. 133KW mootorit paigaldati viimane tootmis aasta.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

vaho
Postitusi: 1
Liitunud: Nov 22, 2017 22:02

Veebr 07, 2018 12:05

Mis 2,7 ja 3,0 diisleid puudutab, siis eks saab ikka hooldada. Tegemist on Ford Lion mootoritega, mida on paigaldatud ka Peugeot´le, Jaguaridele ja Land Roveritele. Seega kui Citroen ei oska ja ei saa, siis Peugeot ikka saab. Hooldamine ja remont muidugi kallim, sest kuus silindrit, kaks turbot, kaks EGR-i jne. Hammasrihma vahetus üksi vist umbes 800, aga vahetusvälp on õnneks pikk, kui mälu ei peta, siis jäi vist sinna 200 000 kanti või 10 aastat.
Iseenesest on head mootorid, eriti hea ja ökonoomne on uuem 3,0, mille kohta on küll teada mitmeid totaalseid rikkeid, aga mis on enamasti juhtunud kiirteedel suurte pöörete juures. Mingi tehase viga nendel on, mis võib seda tekitada. Eestis kulgedes ilmselt selliseid tingimusi ei saavuta. Siiski eelistaks mina just sellel põhjusel 2,7-t, sest vahest tahaks ikka vajutada ka.
Ühesõnaga lollikindlam on neljasilindriline muidugi, aga sõidurõõmu on V6-st rohkem.

Vasta