CITROEN C6 Omanikud.

Üldised küsimused, a la kumb on parem kas C2 või C4
prantsuseauto
Postitusi: 9
Liitunud: Nov 25, 2015 23:17

Nov 25, 2015 23:50

Olen omanud sellist autot 5 aastat. 2007a ja diisel. Midagi väga hullu pole lagunenud, kuid pisut on siiski tulnud remontida. Kõik remondid on üldjuhul töömahukamad kui enamikel teistel autodel. Kuna tegelen ise prantslaste remondiga, siis olen peaaegu kõik ise teinud, ka rihmavahetuse. Ka mõnel teisel C6-l.
Talveks on meie kliimasse ka sobilikumaid autosid, kuid saab hakkama. Jääkaabits oleks mõistlik ööseks tuppa võtta, siis saab vajadusel akna alt servast jääst puhtaks kraapida. Tagaspoileri kaitse tuleks talveks välja võtta, muidu võib lumi ja jää selle sulgumsiel ära lõhkuda.
Ja kui C6 tundub liiga jäik, siis peab seal midagi halvasti olema. Enamikele tundub ta pigem liiga ujuv või pehme. Sõltub muidugi millega võrrelda. Olen omanud ka XM-i ja see oli muidugi oluliselt pehmem. Kuid maanteel õõtsub C6 küll väga rahustavalt.

Tegelikult on viimasel ajal neid C6 tekkinud meile siia päris palju. Kahjuks on suurem osa neist mitte enam esimeses nooruses. Ma arvan, et Eestis on neid autosid juba julgelt üle kahekümne.

Kui kunagi kokkusaamist hakkate korraldama, andke teada. Ehk tulen ka.

Lear

AivarValvik
Postitusi: 1
Liitunud: Veebr 05, 2016 12:32

Veebr 05, 2016 12:45

Nonii. Kas korraldaks siis midagi kokkusaamise/suhtlemis/pildistamislaadset.
Kas on huvilisi ja mida arvate ja ka ettepanekuid.

ds-jekkeri
Postitusi: 5
Liitunud: Mai 21, 2014 18:03

Veebr 19, 2016 17:03

Minul oli ilmselt see Eesti ainud 3.0 HDI C6, aastamodel 2010, "citikas"-klubiliikmele tuttav auto. Müin poole aasta järgi selle (Soome), minu arust diisel, isegi see tsiviliseeritum 3.0, ei c6:sse sobi.

Hetkel on all 3.0 bensiin/propaan C6, aastamodel 2006, itaalialaste parime sequential injection gaasiseadmega. Oleks huvitatud kuulma kas see nüüd on Eesti ainud bifuel C6, või on kellegil veel need?

Üldjuhul ütlen et C6 ei ole midagi nii huvitavad kui need klassilised suured kissad. Ise olen omanud muuhulgas SM -71, D Super -73, DS 23 ie -74, CX serie I turbo 1, CX serie 2 turbo 1, CX serie 2 turbo 2, XM V6 excl. 1992, XM V6 excl. 1997, C5 V6 2001, C5 V6 2002. Nendest arvatavasti kirjutan paljugi lugusid veel kui keegi minu halba eesti keele kirjutamist talub.

C6:s on omad probleemid, aga need on suht lihtne diagnoseerida ja parantada. Väljaarvatud vedrustus!

Põhimõtteliselt iga teine C6 millega proovisõitnud olen (umbes 20 tükki kokku ilmselt), on olnud mingi viga vedrustuses. Ja need vead teevad selle just kuidagi "jäigemaks" või mitte nii pehmeks kui peaks olema. AMVAR (uuemas mudelis nimega CSS), ja hüdrauligaaju (mis on eraldi boks AMVARist) teevad igasuguseid trikke ja kui mingi sensor ei anna õiged signaalid kogu aeg, ongi auto kuidagi "jäik". Diagnoseerimise suhtes see on suur probleem, isegi veakoodid ei iga korda näitä midagi. Laagri Veho, kus "citikas" ja Veho hooldusesimees teavad C6:st ja selle "õigest" sõidujäikusest piisavalt, on koht kus need probleemid on võimalik lahendata.

Kokkuvõtes, C6 on viimane huvitav "modern" Citroen tõelisele hydrauliika-citroen-mehele. Kas auto on selle raha väärt mis remontitele läheb, ja kas see iganadalane arvutamine "kas vedrustus on jälle kuidagi liiga jäik, kurat" ei ole liiga stressiv, on iga ühe oma asja... Aga kindlasti iga inimise auto C6 pole. N-Õ õiged klassikud sellest minu arust kunagi ei tule.

Vasta