CITROEN C6 Omanikud.

Üldised küsimused, a la kumb on parem kas C2 või C4
aivarval
Postitusi: 6
Liitunud: Okt 12, 2007 22:54
Asukoht: lääne virumaa

Sept 03, 2015 08:33

Teeks siin väikese üleskutse. c6 omanikud võiks siin endast märku anda.Saaks suhelda ja ehk ka muud abi.c6 meestel ju täitsa omad jutud :)
Põnev teada palju siinmail ka selliseid liigub jms.

pats06
Postitusi: 25
Liitunud: Dets 27, 2009 13:20

Sept 03, 2015 12:00

Olemas selline isend,2009 a. 2,7diisel,ise väga rahul :)

aivarval
Postitusi: 6
Liitunud: Okt 12, 2007 22:54
Asukoht: lääne virumaa

Sept 03, 2015 13:10

Kui kaua ja kui palju on läbisõit kui saladus pole.

pats06
Postitusi: 25
Liitunud: Dets 27, 2009 13:20

Sept 03, 2015 13:56

2 aastat ja 200 000 ringis,vist,eelmine talv said rihmad,rullikud vahetatud,siis oli 185 000

aivarval
Postitusi: 6
Liitunud: Okt 12, 2007 22:54
Asukoht: lääne virumaa

Sept 03, 2015 14:29

Kena. Siit kohe küsin et kus rihmavahetust tegid ja kui palju küsiti ja kas jäid rahule.Omal see töö ees seega kogun infot. :) Ja on tõesti eriline auto see c6.

pats06
Postitusi: 25
Liitunud: Dets 27, 2009 13:20

Sept 04, 2015 13:34

Laagri Vehos,tööga rahul aga hinda tõesti ei mäleta

aivarval
Postitusi: 6
Liitunud: Okt 12, 2007 22:54
Asukoht: lääne virumaa

Sept 04, 2015 15:33

Jah ega sellist tööd suvalises kohas ei või lasta teha.Hiljem ei võta keegi vastutust. Enda c6-l hakkab ka 200000 varsti ette kerima . On teine aastast
2007 ja omanud olen üle aasta. Siiani on selline tunne et tahaks kuhugi sõita ja kui vaatad siis no on ikka kena küll teine.Kas sul on esinenud ka mingeid rikkeid. Mul näiteks on jama EGR klappidega muidu sõidab hästi.

pats06
Postitusi: 25
Liitunud: Dets 27, 2009 13:20

Sept 09, 2015 13:31

Ikka on,ei vahetanud õigel ajal poolteljekummi ja järgnes pooltelje vahetus,oli ka mingi laager genekaga seotud,ning üks esiamort lekkis,muud nagu ei mäleta,et oleks midagi remontida lasknud

aivarval
Postitusi: 6
Liitunud: Okt 12, 2007 22:54
Asukoht: lääne virumaa

Sept 12, 2015 11:53

Ja see amordi lekkimine on mul ka. Küll aga kui iga päev sõita siis on see vähemaks jäänud.Kas oled tuttav veel mõne c6 omanikuga.Tundub mulle et foorum ei ole selle koha pealt erti aktiivne.Käis veel selline huvitav mõte et saaks mingil hetkel võimalikult palju c6-si korraks kusagil kokku ja nt teeks mõned kenad pildid ja suhtleks veidi vms.

pats06
Postitusi: 25
Liitunud: Dets 27, 2009 13:20

Sept 12, 2015 21:19

Ei tunne ühtegi,ega neid c6 vist Eestis palju ka pole,vähemalt linnapildis aga kokkusaamis plaan pole paha

M2dis
Postitusi: 67
Liitunud: Juun 12, 2010 17:50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Sept 13, 2015 16:00

Kui vanast autost lahti saan, on juba uus isend valmis vaadatud, milleks on C6. Tahaks talve ja uste/akente kohta uurida. Kuna aknad on raamideta, siis kuidas meie talv seda mõjutab ja/või on võimalik ka miskit peale eelsoojenduse teha, et aknad tihendi külge kinni ei külmuks?

pats06
Postitusi: 25
Liitunud: Dets 27, 2009 13:20

Sept 13, 2015 17:34

Pole olnud probleeme,silikoon toimib,tegelt pole ka õiget talve olnud,nii et korraliku talvega kogemus puudub

aivarval
Postitusi: 6
Liitunud: Okt 12, 2007 22:54
Asukoht: lääne virumaa

Sept 21, 2015 17:36

Aitab ja silikoon.sellega ei tohi hiljaks jääda.kui klaasi serv kinni külmub siis tõmmates tuleb uks lahti küll aga kinni lüües võib klaas puruneda.On olnud minulgi erinevaid autosid aga praeguse C6 ga on ka aasta pärast head emotsioonid.sõidumugavus on täiesti omaette tasemel.Diisli küttekulu on suure auto kohta ülihea,pikemad otsad näitab keskmist 6,5l sajale.

diesel205
Postitusi: 11
Liitunud: Nov 28, 2010 21:13

Okt 12, 2015 22:25

Ma küsiks, et kas c6-l ka keegi palle lasknud vahetada on ja kas sõidumugavus ka paranes. Ma sõitsin ühega ning natuke jäiga võitu tundus, aga ilmselt oma osa on ka madala profiiliga rehvil.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Okt 12, 2015 22:33

Kui C6 tundus liiga jäik siis tuleks viga otsida AMWAR süsteemist.
Pallid on kasutusel C5 ja C6. Viimase 8 aasta jooksul on vahetatud 5 palli.
C5 Break mudelitel mis on paarisaja kiloga üle koormatud. Üle koormatud autol võib palli membraan puruneda. C6-t ei ole võimalik selliselt üle koormata.
Palle saab kontrollida Laagri Vehos. Meil on selleks olemas eritööriist millega saab kontrollida kui palju rõhku pallis alles on.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Vasta