Mõttes osta C4, 2008

Üldised küsimused, a la kumb on parem kas C2 või C4
elina225
Postitusi: 10
Liitunud: Apr 13, 2013 12:10

Apr 14, 2013 20:40

Sooviks teadjate soovitusi/hoiatusi/nõuandeid selle auto kohta. Mul ei ole tutvusringkonnas kellelgil Citroeni ja foorumites arvamused nagu alati nii ja naa. Kasutan ise ja linnasõiduks, seega ootan arvamusi http://www.auto24.ee/used/1054629
Ette tänades

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2577
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Apr 14, 2013 20:54

Kuna see auto on meie poolt müüdav siis ma jätaks teiste kasutajate vastata.
Kindlasti lugege läbi siin olevad teemad. "klubiliikmete autod"
http://www.club-citroen.org/foorum/viewforum.php?f=5

Siin on päris palju C4 teemasid.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1770
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Apr 14, 2013 22:39

C4 kombinatsiooniga TU5JP4 mootor + manuaalkast on üsna lollikindel kombinatsioon. C4 ise on üsna OK ja see mootor ei paista ka millegi halvaga silma. Probleemide vähesuse eelduseks on muidugi see, et eelmine omanik on autoga korralikult ümberkäinud ja korrapäraselt hooldanud.
Citroen Berlingo XL (K9) 1.5 BlueHDi 100

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2577
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Apr 15, 2013 08:45

C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

elina225
Postitusi: 10
Liitunud: Apr 13, 2013 12:10

Apr 15, 2013 15:44

Käisin täna ka proovisõidul - auto nagu auto ikka:) Ustel väiksed täkked ja juhipoolsel uksel ka värv kulunud, kinnitati, et need kohad roostetama ei hakka, eelnev omanik riigiasutus. Muret teeb, et pole põhjakaitset, kas seda on mõistlik lasta paigaldada?

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1770
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Apr 15, 2013 15:57

Prantslastel on kered väga head. Iga täke naljalt roostetama ei lähe. Olen kohanud ka mitmed aastad haljana püsinud tiivakaari, mis ka ei roosteta kuigi metall on paljas ja soola tuleb iga talv.

Põhjakaitsega on nii ja naa. Töökaaslane on kahel korral kruusateel sõites karterist jagu saanud ilma kaitseta. Nüüd lõpuks otsustas samuti kaitse panna. Komposiitmaterjalist lätlaste või leedukate põhjakaitsme paigaldas Veho mulle omal ajal natuke üle 2000 EEK eest. Väga odav võrreldes remondikulu, treilerikulu ja närvikulu kombineerituna, kui kivi peaks midagi olulist ära lõhkuma kõrvalises kohas. Lisaks jätab talvel üsna külmaks kui teel vedelevad jääkamakad auto alt läbi lähevad.
Citroen Berlingo XL (K9) 1.5 BlueHDi 100

rockandroll
Postitusi: 128
Liitunud: Nov 13, 2012 13:18

Apr 15, 2013 16:11

Moortori kaitse võiks olla ja pigem originaal, need mis tahapoole välja lähevad on mul odavad poola omad. Paigaldus paras jebimine küll on, aga püsivad, kui korralikult alla saad. Aga minu meelest need tagumised nüüd nii vajalikud pole. Iseasi et hoiab jah vigastuste eest ja on puhtam.

elina225
Postitusi: 10
Liitunud: Apr 13, 2013 12:10

Apr 15, 2013 19:46

Ma mõtlen ka, et vist ikka parem, kui on:) Ma olen lugenud, et siin tehakse klubi liikmetele Vehos soodukat, kas see kehtib iga linna Veho kohta? Ma mõtlen, et küsin Vehost, kust ma ka plaanin auto osta, põhjakaitse paigaldust?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2577
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Apr 15, 2013 20:03

Linnas sõites põhjakaitseks otsest vajadust ei ole.
Ma sain aru et plaanite enamus ajast linnas sõita.
Veho teeb foorumi kasutajatele soodustust küll.
Soodustus kehtib eraisikule ja on originaal osadelt -15%.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1770
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Apr 15, 2013 20:20

Näide põhjakaitse vajadusest linnas, sõbra kogemus...

Väga täpselt ei mäleta, kuidas see juhtus aga ära vajunud kaevuluuk oli kuidagi üleval ühest servast. Sõber sõitis sellest niimoodi üle, et kaevuluuk jäi täpselt keskele aga kuidagi vajus auto allapoole, kas seal oli auk või midagi, seda ma ei mäleta aga see oli piisav, et kaevuluugi serv jäi summuti taha kinni ja tõmbas summiti auto küljast lahti. Sukk puruks. Oleks autol olnud põhjakaitse, siis oleks kaevuluugi serv libisenud mööda kaitset ja midagi poleks juhtunud.

Aga see oleks võinud ära lõhkuda ka midagi muud. Karteri, käigukasti korpuse või muu väga kalli detaili. Meie teed on minu arvates piisavalt halvas seisukorras ka linnas.

Kive leidub meil ka linnas ning auto all on igasugu detaile, mis võivad kivist olulist viga saada ja suuri kulutusi tekitada.
Citroen Berlingo XL (K9) 1.5 BlueHDi 100

Kasutaja avatar
excited
Postitusi: 484
Liitunud: Mär 05, 2009 22:43
Asukoht: Vilivere, Kohila vald

Apr 16, 2013 11:19

Kui sul kiire ei ole, otsi veidi veel. Täpselt samaväärsed autod, kui su esimeses postis, ainult 2000 euri odavam (ei ole muidugi näinud). http://www.auto24.ee/used/1247137
http://www.auto24.ee/used/1306191

6700 Euri on väärt Exclusive varustusega 2007 - 2008 aasta C4 ja selle raha eest tahaksin juba HDi-d ka saada.
Citroen C4 1,6 HDI 110 hp Exclusive

ill
Postitusi: 76
Liitunud: Mär 17, 2012 11:55

Apr 16, 2013 12:51

http://www.auto24.ee/used/1247137 on hävinenuks tunnistatud, niiet sellega peaks ettevaatlik olema.

elina225
Postitusi: 10
Liitunud: Apr 13, 2013 12:10

Apr 16, 2013 13:08

Ma seda punast juba vaatasin ja tundus kuidagi kahtlane, isegi ei tea miks! Ma olen seda meelt, et kui võtan liisingusse, siis pigem ostan poest, kuna hetkel mõtlen, et peale liisingu lõppemist tagastan auto või vahetan teise vastu välja. Hinnas olen juba kaubelnud ja on minu jaoks juba sõbralikum :lol: ega teagi kui kaua kaubelda saab ennem, kui öeldakse, et nüüd aitab :roll:

Kasutaja avatar
nemcik
Postitusi: 294
Liitunud: Juul 21, 2008 13:48
Asukoht: Haabneeme

Apr 17, 2013 10:58

http://www.club-citroen.org/foorum/view ... sc&start=0
Siin on minu C4 (2008, 2.0) kohta pisut mikroajalugu. Viis aastat on päris pikk aeg (vaatame oma telefone nt). Praegu ei tundu mu Exclusive varustus midagi erilist, aga toona olid kõik need kellad ja viled rohkem niisuguste autode teema, mida ükski lihtsurelik endale eales ei osta (igal juhul sai neid teistele autodele osta jõhkra lisasumma eest).
Aga mida ma tahan öelda, on see, et mul pole selle viie aasta jooksul olnud ainsatki elektriviga. Ainus asi, mida ma võimalikule tulevasele C4 omanikule soovitan, on see, et H7 pirnide vahetus tuleb selgeks saada. :-) Muide, just vahetasin vasaku ja vaatasin, et 1,5 aastat oli viimane vastu pidanud!
Muidugi on auto ja auto alati erinevad (isegi sama marki), aga pean siiski ütlema, et nii murevaba 75000 km kui tolle punase kuradi värvi C4-ga pole mul kunagi olnud.
Seda Autolehe lugu soovitan lugeda, aga teatud reservatsiooniga. Kui inimene kipub arvama, et ainsad tõelised autod maailmas valmivad Saksa kaubamärkide all, siis võib ju leebelt öeldes eelarvamusi eeldada, või mis. :-)
Neeme
Style, plaisir de conduire et sérénité...

Kasutaja avatar
Kaups
Postitusi: 265
Liitunud: Nov 03, 2009 00:50
Asukoht: tallinn, nõmme

Apr 17, 2013 12:49

ma autolehe lugu ei viitsinud lugeda aga üks näide kuidas kirutakse prantsuse autode vastupidavust ja kiidetakse saksa masinaid..
sõbral on töö auto peugeoti buss ja isiklik masin audi.
sõitsin temaga koos mööda männiku teed tallinnas.
sõitsime audiga 20 kilomeetrit tunnis laveerides kõikidest aukudest mööda ise kirudes teed.
kuskil nädal hiljem juhtusin kõrval istuma kui ta bussiga sõitis. lasi 50 kilti tunnis otse kõigist aukudest läbi ise kirus samal ajal kuidas see kuradi peugeot ikka laguneb.
suht suur osa auto vastupidamisest kujuneb ikka sellest kuidas teda hoida kasutada ja hooldada. kui sa ikka õli vahetad 15000km asemel 30k km tagant ja lased probleemidel süveneda siis pole midagi teha.
aga eks igal automargil ole "mädaõunu" ka sees.
Citroen Jumpy 1.6hdi

Vasta