Milline auto on Citroen C4 Grand Picasso?

Üldised küsimused, a la kumb on parem kas C2 või C4
Vasta
johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Jaan 01, 2016 23:31

no eks ta ole 1,4 miljonit autot ja mina ei leia midagi :D

Ma olen vaadanud erinevaid nii kuni 10K€ piires.
Grandil 1. mönus istemete süsteem nagu opelil tekib sile põrand, Teistel ajad istmed püsti või tõstad välja.
2. Konkurentidest suurem seest mitte eriti väljast
3.Hooldus teoreetiliselt võimalik teostada linnas jalutuskäigu kaugusel

Renaulit plussiks eestikeelne navi võimalus miinuseks hooldus 10km kauguel
VW on tõsiselt levinud ehk valik suur aga istuma pean külje peal
opel on lihtsalt disainitu plastik asi
toyota mahutab 7 jaapanlast ja oma kehva kuulsusega 2.2 diislit (hooldus 10km)

C4GP -parim versioon on 120kw 2011 ja edasi diisel aga selle hinnad kerivad suurusesse kus saab juba vägagi kobedaid "väikematkaautotoorikuid"
vanemal versioonil 2.0hdi puhul on tegemist interneti info kohaselt kas 4 käigulise automaadi või robotiga. Kui töökindel ei tea aga kasutatud auto turule on jõudnud auto mis müüakse nö. vanuse mitte läbisõidu tõttu. Sakslaste autosse panustamist vaadates on mõlemad s´tad varjandid.

Enne euro5 on parim automaatkastiga mootori versioon milline?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Jaan 01, 2016 23:53

:shock:
Mis internett selliseid tulemusi annab???
C4Picassot 2.0 diislit on olemas ainult 6-käigulise automaadiga.
Nii €4 kui €5 kasutavad mõlemad Aisini käigukasti.

C4 Picassol 4 käigulist automaati saab olla esimeste aastate bensiini mootorite küljes.

2.0HDi ja 2,2HDi puhul on 4 käigulist automaati kasutatud kuni 2005 aastani.
2.0 kasutas DPO kasti 2.2 aga ZF-i toodangut.
2006 aastast alates on diislitel kasutusel Aisini 6 käiguline.

Joppenpuhh ma olen vist tõeline autop....e.
mobiles on müüa 1,4 miljonit autot. Aga kui hinnapiir on 10 000€ siis on müüa ainult 2 C4 Picassot :oops: Ja needki on robotkastiga




Head Uut Aastat Kõigile.
Viimati muutis citikas, Jaan 02, 2016 15:25, muudetud 1 kord kokku.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Jaan 02, 2016 00:23

Ongi väärinfo, tuleb hoolikamalt lugeda. Aga sellega nüüd korras tulevate autootsijate jaoks :D

Egs6 ja am6 vahe pildilt võimalik kindlaks kah teha?

Edit: Ise küsin ise vastan tõesus selgub hiljem, robotil on "käigukangi" juures 4 kriipsu automaadil 5.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Jaan 02, 2016 01:36

Täpselt nii on.
Robotil on 4 asendit R; N; D ja M
Automaadil on 5 asendit P; R; N; D ja M
Ehk Robotil on niiöelda Park asend puudu.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Jaan 02, 2016 11:40

Täitsa huvitav olukord. Ma arvasin et eestis on autosid vähe.
Isegi kui loobuda kogu lisa varustusest mobile lehel ja eemaldada hinna piir.
Kui panna kriteeriumiks C4 Picasso, 7 kohta, võimsus alates 96kw ja automaat.
On otsingus 17 tulemust. Kaks kõige kallimat on kindlasti automaadid 120kw.
Ülejäänud 15 tunduvad piltide järgi kõik robotid olema.
Johndoel on valik ikka väga raske.

PS kõige huvitavam on asja juures et viimase põlvkonna Picassosid 2013 edasi pole praktiliselt üldse müügis. Paar demo autot ja kõik.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Jaan 02, 2016 14:49

See eelmine link on minul ikka väga pikk seda esiteks

Aga nii hulla ikka ei ole

aga hulluks läheb siis kui ma oma läheduses otsin :D

Renaultid sõidavd tihti ringi kirjaga armastatuim prantsuse auto saksamaal ja tundub et tõepõhi on all.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Jaan 02, 2016 15:03

Huvitav kas eestis asudes ja mobilest otsides tuleb siis mingi regiooni piirang ette?
Aga isegi siit 90-st autost on raske päris automaati leida.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Jaan 02, 2016 15:44

Esimene vihie et erinevad co2 näitajad ehk 195g võiks olla automaat 155g robot aga alati ei pea paika.

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Jaan 03, 2016 21:17

Tihti tuleb otsingul välja mootoritähis e-HDi. Internetist tuleb otside et mini-hybrid või start-stopp systeem. Vaadates PSA-veebist videot jäi ka nagu mingi formel1 sarnane, aga ainult et stardides aitavad, süsteemiga. Mis see süsteem endast tegelikult kujutab, sisaldab lisaks tavalisele hdi-le lisaks kalleid osasid?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Jaan 03, 2016 23:14

e-HDi on start-stop süsteemiga diisel mootor.
Süsteemis on natuke asju rohkem kui tavalisel autol.
olenevalt versioonist on kahesuunaline generaator. kui restart toimub generaatoriga siis tuleb regulaarselt geneka rihma vahetada. Seda tuleb teha töökojas kus on olemas vastav arvuti et nullida generaatori rihma töötundide loendur. Või on tugevdatud starter.
lisaks on veel kondensaator ja kontroller.
Aku peab ka vastama tootja nõuetele ja e-HDi aku on poole kallim kui tavaline hape aku.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

al
Postitusi: 53
Liitunud: Mai 28, 2014 11:49
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Jaan 05, 2016 13:51

5+2 kohalistest on valikus ju veel C4GP sõsar Peugeot 5008...
Minu arvates on aga C4GP eripäraks mõnus disain.
Võrrelduna teiste 5+2 kohalistega mida ennem oma esimese C4GP ostmist vaatasin, on Citroen disainilt ikka teistsugune. Kui pärast auto kindlustusele mahamüümist uut 5+2 kohalist autot otsisin, oligi valikus vaid C4GP.
Ise otsisin euroopa müügi- ja oksjoniportaalidest sobivat isendit igapäevaselt kuu aega.
Esiistmetel on mõnusalt avar, teises reas mahuvad kenasti ära kolm turvatooli ja lisaks piisav pagasiruum, kus keskmiselt korra kuus ka lisatoole kasutada tuleb. Klaaskatus annab valguse ja avaruse ka teises reas. Keskkonsoolis olev näidikuplokk on piisavalt vähese infoga ja kergesti jälgitav ning vajadusel auto suhtleb - kuvab kirjad, et mis mureks.

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Jaan 10, 2016 23:44

7 kohalistega on jah asjad tegelikult keerulised. Kui ei taha veel ka panga ori olla ja võimalikult väikest kindlustust maksta siis läheb valik järiest ahtamaks.
C4GP kasuks räägivad lisaks disainile ka istmete lahendus ja suurus. Probleemiks autode puudus :( Nii et lõpuks saab ikka määravaks see millise auto õnnestub kohaikelt autoärikatelt saada

5008 puhul nt kummaline et isegi esiamorte pole igas poes B-osana saada mis teeb mind natuke ettevaatlikuks. Eelmisel polnud tagumisi, orginaali hind 639€ tk. ei ole just sõbralik hind. Ja disain on Grandil palju parem :D

Kristiin
Postitusi: 2
Liitunud: Sept 12, 2017 10:29

Sept 12, 2017 10:40

Uuendaks teemat ja uuriks, kas kellelgi juba kõige uuema mudeliga (ma pole kindel, millal see välja anti, aga endal plaanis 2015-2017 soetada ehk) kogemusi? Sõidumugavus, ökonoomsus, vastupidavus...ootaks väga kommentaare, ükskõik millise mootori ja käigukasti osas. Oleks muidugi ilmselt mugavam automaat, kuigi manuaaliga eluaeg sõitnud ja harjunud... :)

al
Postitusi: 53
Liitunud: Mai 28, 2014 11:49
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Sept 15, 2017 00:01

Minul praegu 2014 aasta Grand Picasso ehk uue kerega isend (varasemalt sõitsin 2012 ja 2010 aasta Grand Picassodega).
Mingi facelift tuli veel 2016 aastal välja (uus iluvõre ning pidi suutma ise rooli keerata ja pidurdada).

Sõidumugavuses vana isendiga võrreldes eriti vahet pole. Endiselt mugav ja praktiline suur pereauto.
Praegusel autol on 1,6L diiselmootor ja robotkast. Käike vahetab ise ja selle natuke veidra käiguvahetusega harjub ära (senini olin vaid manuaaliga sõitnud). Ka selle start&stopiga harjub ära. Mingi ralliauto see pole kuid rahulikuma kulgemisega saab kenasti hakkama ning ka möödasõidud on võimalikud. Kütusekuluks näitab aasta keskmisena 6,4L/100km, kusjuures valdav enamus on linnasõitu.
Hea on turvalisuse pool. Auto jälgib ümbritsevat ja ees toimuvate äkiliste manöövrite (keegi keerab ette või eessõitja pidurdab järsult) puhul (kui juht ei reageeri) hakkab karjuma ja tõmbab rihmaga tooli külge. Adaptiivne kiirusehoidja ja automaatne lähi/kaugtulede ümberlülitus on hea.
Võrreldes vanaga on väikeseks puuduseks, et kliimamenüü juhtimine käib läbi selle üheainsa puutetundliku ekraani. Kui vanemal isendil on vendi siseringluse nupp roolil ja mingi tossutava rondi järel sõites sai varem otse roolilt siseringi peale õhu panna, siis nüüd tuleb enne mööda menüüsid surfata. Samuti oli harjutatu, et autos CD mängijat pole, kuigi telefoniga bluetooth ühendus toimib ja plaadid sai ka USB'le pandud.
Puuduseks veel et kui varasemal isendil sai navi süsteemi sisse laadida kenasti viimased kiiruskaamerad, siis uuel on see probleemsem.
Mulle tundub mõttetu veel iseparkimise funktsioon, sest edasi-tagasi käike ja pedaali peab ikka ise vajutama.

Kristiin
Postitusi: 2
Liitunud: Sept 12, 2017 10:29

Sept 20, 2017 23:46

Aitäh vastamast! :)
Olen ka mina nüüd uue Grand Picasso omanik, 2017 a auto, täisautomaat käigukast, diisel. Sõitnud olen selle lühikese aja vältel juba päris palju, et öelda, et on tõesti ülimugav auto. Parkimisandurid on ainult taga, kuigi seda ma ei vaata kunagi, nii harjumatu ja ise peeglitest vaadates tundub palju turvalisem. Ok, seda näen jah, et ega koer pole täpselt auto taha astunud :D
Esimest otsa on pigem raske hoomata, et kaugel teisest autost olen platsil, aga ju see tuleb ka kogemusega.
Navi on olnud siiani päris asjalik, meeldib ka bluetooth, eriti helistamine, telefon on tavaliselt üldse pagasiruumis kotis.
Pagasiluugi jalaviipega avamine oli mulle oluline, kuna tihti käed täis ja oleks niimoodi mugavam, kuid kahjuks olen seda jalaviipega lahti saanud vaid paaril korral. Natuke kentsakas on juba poe parklas poekotid käeotsas auto taga keksida...kasutan siis ikkagi nuppu. Puldi peal millegi pärast see nupp ei tööta....või ei peagi puldist avada saama? Pean selle üle vaatama, kas oli lisana see....meeldib ka see, et ei pea kinni pannes käsi määrima. Vajuta vaid nuppu ja läheb ise kinni, piiksumise saatel :D
Salong on tõesti suuuuuur, taga on kaks turvatooli ja keskele mahuks täiskasvanud inimene ilusti ära, 1.80 pikk poiss mahtus ka väga hästi, jalgadel on palju ruumi, ka ees kõrvalistujal on ruumi laiutada. Peatugedega on küll nii, et neid ei saa ettepoole painutada kahjuks, mis on natuke ebamugav minu jaoks, neid saab tõsta vaid üles ja lasta alla.
Oh, ma olen nii vaimustuses oma uuest sidrunist, et kukkusin vatrama :D Aga loodan, et ta siis sõidutab meid veel kaua-kaua. :)

Vasta