Milline auto on Citroen C4 Grand Picasso?

Üldised küsimused, a la kumb on parem kas C2 või C4
Vasta
johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Dets 25, 2015 21:17

Et kui miskit ei tööta, sakslased ikka kurdavad et kas uuendusega "telliseks" lastud või lihtsalt surnud, siis uus esindusest 2K€ või remont alates 500€.

Kui Ebay -st "uue" osta siis peab selle kindlasti autole selgeks tegema spetsiaalset aparatuuri omavas töökojas ja ei pruugi alati õnnestudagi kindlasti :D

Saab c4gp-sse ka seda rt6 panna? videos nadu panevad tavaliele c4-e

https://www.youtube.com/watch?v=y2-in4bVsHY

Selles suhtes olen saksa autoajakirjanikega nõus renault teises kestas tomtom oma 465€ -se hinnaga on automanikule parem :D

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Dets 25, 2015 21:31

Need hinnad natuke ülepingutatud.
enamus navi seadmeid täna maksavad 1000-1500€ uuest peast.
RT raadiote remont prantsusmaal maksab 350€

Ma kahtlustan et enamus telliseks laskmise juhtumeid on seotud internettist alla tõmmatud ja ise kirjutatud plaatidega.

Mul on 10 aasta jooksul õnnestunud 1 RT telliseks lasta, ja siis oli probleem katkises CD lugejas. Klient unustas mainida et see aegajalt jamab. Aga ka selle tellise sain eestis kohapeal korda.

C4 Picassole minu teada RT6 raadio ei sobi kuna C4 Picassol on naviekraan ja spidomeetri plokk üks detail. RT4 ja RNEG kasutavad vana tüübi ekraani.
RT6 on teistsuguse ekraaniga.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Dets 26, 2015 11:52

Kui plaanis kindlasti pärast auto ostu ka uued kaardid navile hankida siis tellid ära ja saadetakse uus sd-kaart? siis pole vana kaart nii oluline või mis moodi see asi käib.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Dets 26, 2015 20:49

Kui uus SD kaart tellida siis ei ole oluline jah.
Raadio ja kõik muu töötab ilma SD kaartita. Ainult navigatsioon ei toimi.
Ma ise eelistaks pigem RT4/5 versiooni kui RNEG-d
Minu meelest on RT graafika ja lisafunktsioonid paremad kui RNEG-l

Ma vist ei olegi eestis RNEG-ga C4 Picassot näinud.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Dets 26, 2015 22:28

Rt3 ja rt4/5 näevad füüsiliselt samad välja vahe nagu ma aru saan ekraanis, sellega siis selge, kolmas versioon järelikult see rneg.

mootorite puhul nagu vahet ei ole kas 2.0 110kw hdi või 1.6hdi 82kw mõlemad on €5 ja sarnase vastupidavusega? Ingliskeelne wiki küll väidab et 82kw mootor on 16 klappiline fordi mootor.

Mõlemad mootoreid saab automaadi puhul siis robotiga seda 120kw saab siis tavalise 6 käigulise automaadiga.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Dets 26, 2015 23:49

RT3 ja RT4/5 näevad sarnased välja. Erinevus on menüü kujust aru saada.
Vajutades MENU nupule avaneb RT3-el reas ikoonid aga RT4/5-el on ringikujuliselt.
RT3 ja €5 küll omavahel kokku ei satu :D
Kui vaatate €5 mootoriga autosid siis seal vaevalt RT3-e otsa satub. (Minu teada pandi RT3 süsteemi kuni 2006 aastani. €5 aga hakkas kehtima 2011.
Mina ise valiks igal juhul 2.0HDi 6 käigulise automaadiga. Seda nii sõidumugavuse kui remondikulude poolelt. Isegi kui automaadiga midagi juhtuma peaks on selle remont ikkagi soodsam kui roboti sidur/hooratas.

1.6HDi puhul on €5 kõvasti töökindlam kui €4 versioon aga 2.0HDi on veel töökindlam :)
Mul endal on 120kw automaat C5 ja keskmine kulu suvel ca 7 sajale, talvel aga 6,5 sajale. Sama mootoriga manuaali puhul oleks kulu liitri võrra väiksem. 1.6 mootor peaks hakkama saama ca 5,5 sajale.

PS C4 Picassot on olemas ka DVD mängija ja seljatugedes olevate ekraanidega. Et kui juba siis juba. :D
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Dets 27, 2015 01:00

See auto võib tore olla aga ma peaks sellega 4000km rohkem sõitma aastas kui 2 liitrise bensukaga :D aastamaks 330 euri just ei ahvatle kui autoga vähe sõitmist on.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Dets 27, 2015 01:04

See muudab natuke vaatepunkti küll jah. Kahjuks ei oska erinevate automaksude kohalt kaasa rääkida. Eks seda teate paremini.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Dets 27, 2015 01:26

Bensiini mootoritest kõige probleemivabam kooslus 2liitrine 4 käigulise kastiga?

See thp155+egs6 on huvitav aga kindlasti on rohkem peeneid asju mis katki tahavad minna

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Dets 27, 2015 10:55

:D Kõik oleneb mida soovida.
1.6T on kindlasti ökonoomsem ja võimsam kui 2.0 vabalthingav.
Mina ise eelistaks kindlasti 1.6T vabalthingava asemel.

Kui on soov võimalikult uue aastaarvuga auto järgi siis ka on ainuke valik 1.6T
EW10 (2.0) mootor mootori paigaldus lõpetati 2008/9 ja 1.6T asendas selle.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Dets 27, 2015 12:34

on neil 1.6t vahe 110 vs 115kw ?

Millal see päris automaati imiteeriv robot tuli?

väike OT kah :
Aga Eestis on ikka õnn mitte omada automaksu(aga kauaks seegi) nt sama mootoriga 1.6hdi 2011a on 2012 aasta omast 50€ soodsam kuna 01.01.2012 tulid uue nõuded ja vaadates neid tabeleid siis on selge miks minnakse järjest väiksemate mootorite peale

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Dets 27, 2015 17:16

Päris automaati immiteeriv robot tuli 2012 Enam vähem siis kui tuli €5 mootor.
110 ja 115 on sisuliselt samad mootorid.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Dets 30, 2015 00:30

Mingil kummalisel põhjusel on need euro4 mootoritega autot parema varustusega. euro5 autod on hea varutusega juba selle 120kw diisliga. Samas 100kw 135hdi käib tihti korralik varustus kaasas.

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Jaan 01, 2016 15:36

tom kirjutas:Lisainfot. Ma ei tea, kas sel lehel see auto juba eksisteerib ega ka seda, millal see leht tagasi üles tuleb aga DEKRA Used Car Report 2012 annab päris hea ülevaate kasutatud autodel esinevate probleemide kohta ja annab hinnangu auto töökindlusele.

http://www.dekra.com/en/automotive
Irmsas igavuses sai siis seda lehte nii ja naa pidi piinatud ja seal nüüd C4GP jaoks midagi rõõmustavat ei ole. Ostusoovituseks toyota verso või renault scenic. Aga raske on selle järgi mingit seisukohta võtta esiteks on citroenil olemas 100K-150K läbisõidu kohta andmed teistel mitte.

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1754
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Jaan 01, 2016 19:50

Kunagi tuttav ostis Verso, mingi 2009 aasta vms. Sain sõita (kaine lenks) ja esimene reaktsioon oli: "Sellise pasa eest 22 000 EUR?! Võtaks iga kell Berlingo ennem."

Renault puhul tuleb teha kõvasti taustatööd. Mõne mudeli kindel generatsioon on ülihea ja samas mõni teine täielik saast.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Vasta