4. leht 8-st

Postitatud: Juun 29, 2015 07:51
Postitas citikas
€5 kehtib juba 2011 aastast nii et võib juba midagi leida küll.
Selle aasta sügisest on juba €6

Postitatud: Juun 29, 2015 18:54
Postitas johndoe
nende hinnad lähevad juba sellisesse klassi kus ma ostaks midagi muud mitte enam mahtuniversaali. ise vaatan mobilest just nii kuni 5K. mul nt ei pea ka just diisel ilmtingimata olema kuna ega läbisõitu just palju pole.

citroen ja renault on eelises keskkonsooli puudumise või peaagu puudumise tõttu ja opel ja citroen omavad linnas esindust mis jällegi eelis. vw, mersu ja hundai kah esindatud linnas aga natuke kaugemal ja ega pole ka sellist konkurenti nagu picasso grand on.

ikka mul õhus küsimus milline varjant oleks just vasutpidavuse seisukohalt parim. 2004-2007 vahemikus.

Postitatud: Aug 02, 2015 11:49
Postitas johndoe
Kuidas see auto nt besniini mootoriga ennast üleval peab. vw bensiini mootorid just kiitust ei saa opeli ja renaulti puhul just bensiini masinaid rohkem soovitatake. Kuidas C4 puhul nt 2 liitrine koos automaadiga on?

Postitatud: Dets 14, 2015 22:31
Postitas johndoe
Natuke monoloogiks kipub aga.
Aastast 2011(mõned andmed 09/2010) 1,6 hdi on piisav(90%linnasõit) sellele autole?
Aastast 2011 on juba parem robotkast?
Kas see mootor on vaba sellest pihustilekke probleemist?
Tahmafiltri ummistumise vältimiseks tuleks vahest(korra kuus nt.) teha vähe pikem sõit või....?
Mis varustus astmel on kindlatsi õhkvedrustus, kui üldse?
Tüüpvigu? nt C2/C3 see roolilatt natuke õrnnake ja meil vahetati mingi 4000kr väärtusega rihmaratas, mis C4 puhul?
Läheb see suur "akvaarium" kas soojaks või peaks "gero" paigaldama?

Postitatud: Dets 14, 2015 22:50
Postitas citikas
johndoe kirjutas:Natuke monoloogiks kipub aga.
Aastast 2011(mõned andmed 09/2010) 1,6 hdi on piisav(90%linnasõit) sellele autole?
Aastast 2011 on juba parem robotkast?
Kas see mootor on vaba sellest pihustilekke probleemist?
Tahmafiltri ummistumise vältimiseks tuleks vahest(korra kuus nt.) teha vähe pikem sõit või....?
Mis varustus astmel on kindlatsi õhkvedrustus, kui üldse?
Tüüpvigu? nt C2/C3 see roolilatt natuke õrnnake ja meil vahetati mingi 4000kr väärtusega rihmaratas, mis C4 puhul?
Läheb see suur "akvaarium" kas soojaks või peaks "gero" paigaldama?
Kas on mõnda konkreetse auto VIN koodi?
Sellel ajal 2010-2011 tuli 1.6HDi mootorit nii 16 klapilisena kui ka 8 klapilisena.
8 klapilisel mootoril pole me veel tihendeid vahetama pidanud
Tahmafiltri ummistumine 90% linnasõiduga on 90% kindel. Lihtsalt maanteel kuuma andmine ei pruugi alati põletus protsessi käivitada. Soovitaks pigem märgutule lasta paigaldada ja kui see süttib siis tuleks autoga nii kaua sõita kuni tuli kustub. Näiteks mööda vabaduse puiesteed rohelises laines 50-ga sõites toimib põletus protsess ilusti.
Õhkvedrustus on olemas küll aga kindlat varustus taset pole.
Tüüpvigadest võikski just tagumised õhkpadjad välja tuua. Õhkpadjad paratamatult vananenvad, nagu kõik kummi detailid.
Kui autol on summutis soojusvaheti pole soojaga probleeme. See on auto alla vaadates kohe näha. Asub esiistmete all summuti küljes.

Postitatud: Dets 14, 2015 23:13
Postitas johndoe
Saksas müüdud autode vin- kood aitab kah? Hetkel pole ühtegi veel välja valinud aga lihtsalt oleks hea teada.
Vaatan mobilest kuna see mulle kõige lähem turg. Ja need tunnistavad vaid diislit.
Kas seda €5 mootorit on kah 8v ja 16v?
Mis need õhkpadjad maksavad? Ainult A-osa võin on ka B-osa juba saada.

Postitatud: Dets 14, 2015 23:26
Postitas citikas
€5 autod peaks olema kõik 8 klapilised vähemalt eestis.
Õhkpatju minu teada B-osana ei toodeta.
Uue padja hind on 190€

Postitatud: Dets 14, 2015 23:39
Postitas johndoe
Ja kui seda soojusvahetit ei ole siis on odavam kindlasti Webasto peale panna. :lol:

Postitatud: Dets 14, 2015 23:42
Postitas citikas
Ei ole kunagi summutile soojusvaheti paigaldamise projekti teinud. Aga usun et suurusjärk on webastoga võrdne.

Postitatud: Dets 15, 2015 10:31
Postitas tom
citikas kirjutas:Tahmafiltri ummistumine 90% linnasõiduga on 90% kindel. Lihtsalt maanteel kuuma andmine ei pruugi alati põletus protsessi käivitada. Soovitaks pigem märgutule lasta paigaldada ja kui see süttib siis tuleks autoga nii kaua sõita kuni tuli kustub.
Mul on 1.6 HDi FAP, 8-klapine (EURO5) ning nagu citikas hästi teab, siis jutus mainitud märgutuli ka paigaldatud. :wink:

Ma päris nii resoluutne ei oleks. Nüüd ma kolisin ja sõidan hästi palju maanteed aga enne elasin linnas ja sõitsin talvisel perioodil enamasti lühikesi otsi, külm mootor. Ei täheldanud midagi oluliselt erinevat sellest, kui suvel sõita maanteel enamasti pikki otsi. Isegi see kahe tahmapõletuse tsükli vahe on ikkagi sinna 1000km kanti.

citikas kirjutas:Kui autol on summutis soojusvaheti pole soojaga probleeme. See on auto alla vaadates kohe näha. Asub esiistmete all summuti küljes.
Eelmine Berlingo 1.6 HDi oli sellega, praegune Berlingo 1.6 HDi on ilma selleta. Väga suurt vahet pole. Ma pigem isegi eelistaks Webastot, sest kuulates tuttavate kogemusi ka 1.6 diiselmootoritega, kus on Webasto, siis ma arvan, et läheb paremini soojaks Webastoga. Küll aga selle originaal soojusvahetiga on see hea lugu, et see on väga lihtne süsteem ja eraldi seda juhtima kuidagi ei pea. Küll aga on palju rohkem torusid ja jahutusvedelik käib põhja alt läbi, kus miski võib kergemini torusid vigastada ja jahutusvedeliku kogus süsteemis on üüratu.

Postitatud: Dets 15, 2015 20:43
Postitas johndoe
No webastoga lükkab ikka kiiresti soojaks ma arvan. Väheamlt fordi (viimane Transit) puhul ajasin hommiku ukse tee, umbes 200m sõitu ja peale laadimist umbes 2km sõitu 50km/h ja mootor 85-90 C.

Ma ikka loodan et seal kapotiall on nii palju ruumi et Webasti ära mahub. Siis võiks olla ka see nn. käivitus aku eraldi aga seda ei taha kindlasti tänased elektroonikad tunnistada. Kehvad kogemused endal webastoga lihtslt.

Postitatud: Dets 15, 2015 21:39
Postitas citikas
C4 Picassol paigaldame ahju stange ja radika vahele. Mujal väga ruumi pole.

Postitatud: Dets 16, 2015 11:39
Postitas tom
johndoe kirjutas:Siis võiks olla ka see nn. käivitus aku eraldi aga seda ei taha kindlasti tänased elektroonikad tunnistada. Kehvad kogemused endal webastoga lihtslt.
Kui lisasoojendusi ja start-stop süsteemi pole, siis enamasti pannakse tehases peale tavaline VRLA aku, mida nimetatakse ka starterakuks. See on mõeldud ainult käivitamiseks, mitte muude süsteemide pikaajaliseks käitamiseks nagu Webasto või metsa all pedemusa kuulamiseks mitme tunni vältel grilli ja joomise kõrvale. Tavaline VRLA peab säilitama 97-98% laetusest igal ajahetkel, muidu hakkab vaikselt perse minema iga kord kui laetuse tase langeb alla selle. Kui asi on jõudnud sinna maani, et see aku pole võimeline enam üle 95% hoidma, siis on pöördumatu allakäigu tee ettevõetud.

Selleks, et metsa all kuulata tundide viisi pedemussi või kasutada Webastot tuleks originaalaku asendada deep cycle AGM akuga, mis on "tugevam" ja kannatab ka täiesti tühjaks saamist ning kannatab ka külma, sest AGM-il vabalt voolavat elektrolüüti pole, mida külm pekki keerab.

Postitatud: Dets 18, 2015 23:38
Postitas johndoe
Agm tundub olema parem kui nö. starteraku aga ega seegi paku kindlust. aga alati võimalik ju mingi akupank või siis "täkk" kaasa võtta.
Kas C4 genekas laeb ka täis selle aku? Kurdetakse tihti et vanematel autodel ei lae korralikult.
Lapates autokuulutusi jäi silma pluss mis on vist ainult Citroenil ja Opelil. Istmed käivad pörandasse ja saab tekitada sileda kaubaruumi. vw ja renault omavad natuke teist süsteemi ja need kus need tuleb üldse sisse/välja tõsta tunduvad eriti mõttetud minu jaoks.
Kui keeruline see VIN koodi järgi auto varustuse teada saamine on? Marsin kohaliku esindusse paber näppus saavad kohe vaadata?

Postitatud: Dets 19, 2015 12:07
Postitas tom
Tuttaval on AGM akuga ja Webastoga masin. Aku on 4 aastat vastu pidanud.

Mis puudutab laadimisse, siis laadimine käib mahtuvuse järgi. Kui disainitakse konkreetse auto elektrisüsteem, siis on aku laadimine üks tarbija, millega generaator hakkama peab saama. Seega uut akut valides on oluline jätta mahtuvus umbkaudu samaks, mis originaalis, kuid käivitusvool võib olla suurem. Kui originaalis on 70Ah aku ja sa paned 74Ah aku, siis see pole probleem. 85-90Ah akut võib auto juba liiga aeglaselt laadida nii, et see ei saagi kunagi täis korralikult ja allakäigutrepp on juba eos alanud.