Dpf -i lisaaine

Üldised küsimused, a la kumb on parem kas C2 või C4
Vasta
kustionu
Postitusi: 191
Liitunud: Mär 05, 2015 20:40
Asukoht: soome

Juul 06, 2016 19:34

Kas auto reaalselt kontrollib palju seda inet sees on või ainult arvutab ? Arvuti näita b et sees peaks olema 2,8 l. aa nu krt tolmab see pütt.
Küsimus veel et kas nyyd peab ka jälgima mis eelmine aine sees oli või saan iose nyyd valida mida panna ,
seda paska ei toodeta enam millega minu auto tehasest välja sõitis ,
Mis aine oleks nagu kõige parem ?
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2528
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Juul 06, 2016 21:30

Oleneb autost.
C5III ainult arvutab. Kui näitab et 2,8l on ainet siis on keegi alles hiljaaegu ajus midagi näppinud. Kasutada tuleb siiski ainult ette nähtud ainet. Igal ainel on erinevad omadused. Eolys176 asemel on täna Innfineum.
Kuna pärast paagi täitmist tuleb ka aju uuesti nullida siis tuleb seda teha arvutiga.

Kuna kodus seda teha ei saa siis tuleb viia auto töökotta kus on vastav pädevus olemas. (teadmised mis aine, kuhu ja kuidas + arvuti millega kogu protsesse lõpuni viia)
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

kustionu
Postitusi: 191
Liitunud: Mär 05, 2015 20:40
Asukoht: soome

Juul 07, 2016 09:37

kas isegi täitta kodus ei saa ? kui saan õige aine sis täitmine ei tohiks olla ju probleem ?
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2528
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Juul 07, 2016 09:51

Kuna see töö eeldab arvutiga lähtestamist siis kogu protsessi juures ongi kallis see arvutiga töö. Aine lisamine võtab aega ca 15 minutit.
Ma ei tea kuidas soomes aga eestis me lähtestame ainult juhul kui ise oleme täitnud.
Kuna siis on tagatud et saab 100% õige aine.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
TseeViis
Postitusi: 14
Liitunud: Veebr 01, 2018 21:46

Veebr 06, 2019 16:47

C5 1.6HDi 80kW 08.2009a , sellele läheb ELOYS 176 ?
Citroen C5 1.6HDI 2009.a

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2528
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Veebr 06, 2019 17:12

Seda ainet on korduvalt asendatud ja tootenimetusi muudetud.
Algselt oli Eolys176 Valge korgiga Siis tuli Innfineum Rohelise korgiga.
Täna on jälle Eolys176 aga Punase korgiga.
Alates RPO 12076 on aga kasutusel Eolys Extend Musta korgiga.
RPO 12076 = Autod 2010 sügis või uuemad.



Soovitan minna ja õige aine lasta esinduses lisada.
Nendes ainetes orienteerumine on isegi esindustel keeruline, igal mudelil ja mootoril on erisused.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

killer666
Postitusi: 13
Liitunud: Apr 16, 2017 20:47

Veebr 21, 2019 20:05

Kui on savi siis võib valada tavalist diislit sinna paaki ja nullida saab seda loendurit iga odava delphi seadmega.

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1727
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Veebr 22, 2019 14:08

killer666 kirjutas:
Veebr 21, 2019 20:05
Kui on savi siis võib valada tavalist diislit sinna paaki ja nullida saab seda loendurit iga odava delphi seadmega.
See on üks halvemaid mõtteid, mis siin foorumis läbi on käinud. Sel ainel on väga oluline eesmärk. Diisli mittetäielikul põlemisel tekib tahm ning selle tahma põlemise temperatuur on seal kuskil 750 kraadi. Eolys lisaaine olenevalt generatsioonist toob tahma põlemise temperatuuri alla kuhugi 450 kraadi kanti. DPF süsteem on tehtud selle eeldusega, et ladestuva tahma põlemistemperatuur on võrdlemisi madal ning väga palju võimlema ei pea, erinevalt VAG-st, kus kasutatakse teistsugust DPF süsteemi, millel puudub lisaaine.

DPF läheb umbe sellise asja peale ja väga kallis filter saab rikutud. See on üks osa probleemi. Kui filter väga umbe lasta, siis see võib põhjustada ka muid probleeme. Omaette probleem on ka see kui kõike seda teha suvel, siis talveks on suvine diisel hangunud küünlarasvaks. Lisaks ka see, et tanklas müüdav diisel pole mõeldud pikaajaliseks säilitamiseks, väikese bakteriaalse saaste korral saab pärast vahetada kogu DPF doseerimissüsteemi.

See soovitus on kehvemal juhul mitu tuhat EUR remonti.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

killer666
Postitusi: 13
Liitunud: Apr 16, 2017 20:47

Veebr 22, 2019 19:15

Kõik on õige.
Ma nüüd täpseid andmeid peast ei tea , aga reeglina see paak on mingi mõnisada tuhat km. Esimene kord vahetatakse ilmselt esinduse hoolduste käigus , teine või kolmas kord on psa kere ja tehnika niikuinii otsas. 10 -15 aastat on nende autode lõpuots.

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1727
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Veebr 23, 2019 09:22

Mul näiteks sai filter enne otsa kui aine esimest korda. Ainet vist nüüd 180 000 pealt lisatakse.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Vasta