Tere,
mure selles, et mingil põhjusel püsikas kipub ennast kiiruse pealt välja lükkama vihmaste ilmadega. Mingit errorit pole ega midagi, lihtsalt lükkab maha ja kõik. Kohe saab uuesti peale panna, aga jube ebamugav on see jonksutamine.
Kas võib olla, et kuskil mooduli/juhtme peale satub vett ja tekib mingi lühis korraks ja see põhjustab seda? Kuiva ilmaga või vaikse tibutamisega pole probleemi.
C4 püsikiirusehoidja vihmaga
-
- Postitusi: 14
- Liitunud: Mai 17, 2014 01:47
- Asukoht: Tartu
Võib küll olla.
Pudel Saku On Ice-i ja allkiri on nädalaks teie!
Citroen Berlingo XL (K9) 1.5 BlueHDi 100
C5 Break 2.2 HDI '08
Uuesti algsest teemast...
ma leidsin seose kojameeste ja püsika vahel.. kui ma lasen klaasipesuvett aknale või niisama klõpsin seda kojameeste kangi alla nt (ühekordne swipe..), siis u iga 5 kord lööb püsika maha.
naljakas seos kojameeste(esimeste? pole tagumisega nii katsetanud) ja püsika vahel. Kas keegi targem oskab öelda, et mis seos neil on? Ühine mingine kontrollplokk? Mis võib vahetust nõuda?
ma leidsin seose kojameeste ja püsika vahel.. kui ma lasen klaasipesuvett aknale või niisama klõpsin seda kojameeste kangi alla nt (ühekordne swipe..), siis u iga 5 kord lööb püsika maha.
naljakas seos kojameeste(esimeste? pole tagumisega nii katsetanud) ja püsika vahel. Kas keegi targem oskab öelda, et mis seos neil on? Ühine mingine kontrollplokk? Mis võib vahetust nõuda?
Nende asjade ühine nimetaja on CAN (Controller Area Network). Kui CAN-is tekivad konkureeriva signaalid (sest CAN on aeglane kuna on vaja robustset lahendust), siis vaatab CAN kumb on prioriteetsem. Madalama prioriteediga andmevahetus visatakse minema ja see seade saab ajutiselt errori. Selgelt on kojamees prioriteetsem kui püsikiirusehoidja. Kui need kaks samal ajal tahtsid autoga kuidagi ühendust saada, siis üks neist sai errori, mis püsikiirusehoidja puhul tähendab seda, et igasuguse errori korral see lülitub välja.
See võib-olla ka bugi püsivaras. Võib-olla on olemas mõne juhtmooduli püsivara uuendus. Seda peaks esindusest uurima.
See võib-olla ka bugi püsivaras. Võib-olla on olemas mõne juhtmooduli püsivara uuendus. Seda peaks esindusest uurima.
Citroen Berlingo XL (K9) 1.5 BlueHDi 100
PÜSIKIIRUSE KANGKESE SEES asub viga, seal on selline rajakestega rohekas läbipaistev lintkaablikene ja see mureneb aja jooksul praokesed sisse kaablikese paine kohast ja hakkab jumpsima, kord on ühendus, kord ei ole.
Täpselt sama kirjeldus, mul oli see viga. Kojamehed paned tööle, piuiks kiirus hüppab maha.
Natukene nikerdamist, rooli ümbert katted maha ja siis saab selle püsikiiruse/limitaatori kangikese sealt rooli lülitite ploki küljest lahti ja kätte. Ettevaatust jõuga ei tohi üle pingutada, seal on selline lõksakas-kangikene pistiku kõrval mis vabastab selle kangikese pistiku lukustusest, seda peab vajutama ja siis ettevaatlikult välja sikutama.
Ma sõitsin ühe päeva ilma katete ja kangikeseta, kuni selle lahti võtsin ja korda teha sain, sai vabalt sõita, püsikiiruse/limitaatori kangikese täielik puudumine ei seganud sõitmist.
Tinutuskolb, miski skalpell või noakene, millega laki kihti rajakeste pealt maha kriipida ja mõned kiud traati tavalise juhtme seest. Ülekuumutada ka ei tohi, see lintkaabel ise on kergesti sulav materjal.
Ja ainult tinaga ei tule lappimine välja, vaja traadikuidudega jätkata murenenud kohad.
Ilus oleks V-66 lakiga (saab elfa või oomipood.) pärast töö teostamist ja asja toimimise kontrollimist see joote kohad katta, siis ei tule viga uuesti tagasi, niiskusega närib aja -aastate jooksul selliseid tinutatud kohti ära uuesti. Aga kontaktide -klemmide peale lakki sattuda ei tohi. Vähemasti ära kuivada ei tohi lakk seal, muidu hakkab segama elektri juhtivust.
Lintkaabel püsikiiruse hoidja/limitaatori kangikese sees, seal on probleemi juurikas peidus.
Asja kontrollimiseks võid WD-40 prooviks sinna rattakese vahele kõrrega lasta, paned kaltsu-lappi alla, et mujale ei uputaks, ja tulemuseks on, et mõneks ajaks kaob see püsikiiruse maha viskamise probleem ära.
Sedasi saad kinnitus probleemi asukohale, kuid see ei lahenda asja, tuleb paari päevaga viga tagasi.
VAriant 2 on tellida uus komplektne kangikene aliexpressist ja vahetad ära ja saad tööle.
Täpselt sama kirjeldus, mul oli see viga. Kojamehed paned tööle, piuiks kiirus hüppab maha.
Natukene nikerdamist, rooli ümbert katted maha ja siis saab selle püsikiiruse/limitaatori kangikese sealt rooli lülitite ploki küljest lahti ja kätte. Ettevaatust jõuga ei tohi üle pingutada, seal on selline lõksakas-kangikene pistiku kõrval mis vabastab selle kangikese pistiku lukustusest, seda peab vajutama ja siis ettevaatlikult välja sikutama.
Ma sõitsin ühe päeva ilma katete ja kangikeseta, kuni selle lahti võtsin ja korda teha sain, sai vabalt sõita, püsikiiruse/limitaatori kangikese täielik puudumine ei seganud sõitmist.
Tinutuskolb, miski skalpell või noakene, millega laki kihti rajakeste pealt maha kriipida ja mõned kiud traati tavalise juhtme seest. Ülekuumutada ka ei tohi, see lintkaabel ise on kergesti sulav materjal.
Ja ainult tinaga ei tule lappimine välja, vaja traadikuidudega jätkata murenenud kohad.
Ilus oleks V-66 lakiga (saab elfa või oomipood.) pärast töö teostamist ja asja toimimise kontrollimist see joote kohad katta, siis ei tule viga uuesti tagasi, niiskusega närib aja -aastate jooksul selliseid tinutatud kohti ära uuesti. Aga kontaktide -klemmide peale lakki sattuda ei tohi. Vähemasti ära kuivada ei tohi lakk seal, muidu hakkab segama elektri juhtivust.
Lintkaabel püsikiiruse hoidja/limitaatori kangikese sees, seal on probleemi juurikas peidus.
Asja kontrollimiseks võid WD-40 prooviks sinna rattakese vahele kõrrega lasta, paned kaltsu-lappi alla, et mujale ei uputaks, ja tulemuseks on, et mõneks ajaks kaob see püsikiiruse maha viskamise probleem ära.
Sedasi saad kinnitus probleemi asukohale, kuid see ei lahenda asja, tuleb paari päevaga viga tagasi.
VAriant 2 on tellida uus komplektne kangikene aliexpressist ja vahetad ära ja saad tööle.