C5 2004-200? esimesed gabariittuled

Kõik küsimused seoses elektrisüsteemiga...
C2
Postitusi: 67
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Okt 21, 2019 22:52

Tänud! Sirvisin ise ka service boxi ja sattusin peale. Ei teadnud, et selline põhjalik manual on internetis vabalt lugemiseks üleval. Service boxist saadud luugi amordi kood annab kaks erinevat valikut 500N ja 530N, kangem tõenäliselt tiivaga versioonile. VF7LANFUC74837041

C2
Postitusi: 67
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Nov 04, 2019 23:16

Kas serviceboxis on olemas ka nimekiri vedelikest, mis on soovitatav kasutada? Kunagi nagu oleks peale sattunud, nüüd ei suuda leida.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Nov 05, 2019 02:08

See nimekiri on vist tasulises versioonis.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1754
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Nov 05, 2019 15:20

citikas kirjutas:
Nov 05, 2019 02:08
See nimekiri on vist tasulises versioonis.
Specis on vist mõnes kohas öeldud umbes nii, et autol on radikas koos sellist tüüpi jahutusvedelikuga või pidurisüsteem DOT x.x pidurivedelikuga. Aga reaalseid soovitatud vedelikke ei ole tasuta versioonis.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

C2
Postitusi: 67
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Nov 05, 2019 18:25

Autost ilmus välja Total Quartz 9000 5w40, kas see võib olla ette nähtud õli.
Totali enda leht soovitab Quartz Ineo First 0w30, seda isegi ei leia, kus müüakse.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Nov 06, 2019 00:42

Kui tegu on eelnevalt mainitud VF7LANFUC74837041 vin koodiga autoga.
Siis on tegu NFU ehk 1.6 bensiini mootoriga
Seal on hetkel lubatud ka see 9000 5w40 õli.
Samuti on lubatud 0W30 , 5W30 ja 10W40 õlid mis omavad tehase sertifikaati.
Hetkel on kaks õli tootjat kes omavad kõikidel õlidel sertifikaati. Total ja Mobil.
Minu isiklik arvamus on et parim õli oleks Mobil 5W30 ESP
Aga arvestades auto vanust siis sobiks ka seesama 9000 5W40 või Mobil super 3000 5W40 õli.
0W30 tundub liiga vedel selle mootori jaoks.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

C2
Postitusi: 67
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Nov 07, 2019 00:39

Tänud info eest!
Täna rehve vahetasin, avastati, et taga juhipool on ühel poldi augul keere maas, poldid korras. Töökojaga siin kohal vaidlema ei hakanud, oli varem juba, ei tea. Minu poolt esimene rehvivahetus.
Küsimus, kas sellel autol eraldi rummu ei olegi? Ratas kinnitub kette külge? Muidugi sellega seoses avastasin kohe, et samal pool jääb pidur peale, koju jõudes polti näppides õhkas sooja, panin kaks näppu ketta peale ja sain kõrvetada.

Pilt

Vabandust, et see teema on tuledest sujuvalt üle läinud üldiseks aruteluks.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Nov 08, 2019 16:55

Ketas ja rumm on üks tükk. OE osana on ka laager kohe ketta sees. B-osana saab ketast ilma laagrita.
ABSi magnet vöö on ka ketta peale pressitud mitte laagri tolmukatte osa nagu esimsel laagril.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

C2
Postitusi: 67
Liitunud: Sept 03, 2016 17:49

Nov 10, 2019 22:00

Vaatasin supordi üle, nägi korralik välja ning kõik, mis liikuma pidi ka liikus. Paistab, et käsipidur jääb peale. Hoob supordi küljes liigub normaalselt ja tõmbab trossi tagasi, aga kolbi kahjuks mitte. Kuna mul kolvi tagasisurumiseks tööriist puudus, siis põhjalikum lammutamine jäi ära.
Avastasin mõned vead veel, näiteks AC kompressor ei lülitu. Rihmaratas veereb vabalt ja sidur ei rakendu. Kaitset ei suutnud leida, mida kontrollida. Google väidab, et juhib relee.
Muid kaitsmeid uurides, avastasin, et autol on tuledepesurid, kaitse oli läbi. Uus kaitse sisse, kõik paistab töötavat, aga düüsidest ei tule vedelikku. Pesurid käivad kaks korda väljas, aga ei pritsi midagi, auto alla loiku ei teki. Saan aru, et pesurid liiguvad välja vedeliku surve mõjul ehk siis pump ja süsteem iseenesest korras, aga düüsid umbes?
Lisaks muidugi Citroeni tagumise kojamehe painaja. Alumiinium puks plastiku sees, plastik katki ja keerleb niisama. Alumiinium istub nii hästi võlli peal, mõistlik lahendus selle kätte saamiseks vist puudub? C2-hel tuli puks relakaga lõhki lõigata.

Vasta