Berlingo jõud kaob

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
Vasta
kristoberlinx
Postitusi: 14
Liitunud: Juun 19, 2018 08:32

Jaan 31, 2020 21:57

2013 a. 68 kw diisel Berlingol selline lugu, et täiesti lambist jõud kaob. Gaasipedaali vajutades tunne nagu turbot poleks. Samal ajal ventikas käib ja haagise indikaatorlamp põleb kuigi haagist taga pole.
Viga kaob, kui korraks süüde välja keerata. Teinud sellist nalja nüüd juba 3 korda ja kõik korrad peale 2nädalast seismist, saab sõita probleemideta 100-120 km peale mida jõud kaob. Arvuti vigu ei näita.
On äkki kellegil mõtteid?

pistyk
Postitusi: 50
Liitunud: Mai 23, 2016 18:30
Asukoht: Haaapsalu-Viimsi

Jaan 31, 2020 23:05

Kui ventikas töötab, siis võib vist asi olla tahmapõletuse tsüklis. Samas jõudu ei tohiks see ju ära võtta.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1789
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Jaan 31, 2020 23:56

pistyk kirjutas:
Jaan 31, 2020 23:05
Kui ventikas töötab, siis võib vist asi olla tahmapõletuse tsüklis. Samas jõudu ei tohiks see ju ära võtta.
Ikka võib. Ma ükskord kiirendasin niimoodi, et lasin 1. käiguga kuni 2500 pöördeni, siis kiire vahetus 2. käigu peale ja siis 4500 pöördeni ja siis vahetasin 3. peale. Auto hakkas jõnksutama, igasugune jõud kadus täielikult ära. Tõmbasin kiirelt 2. käigu peale tagasi. Auto värises meeletult ja algas tahmafiltri kontroll (see on selline spetsiifiline värin). Pöörded hoidsin kuskil 3000rpm juures, sest alla selle oleks lihtsalt välja surnud. Järgmiseks viskas tahmafiltri indikaatorlambi põlema (eelmisel autole Veho lisas sellise asja). Sellest tuli eepiline kärsahais ja kõige kauem kestnud tahmapõletus eal. Järgemööda tuli jõud tagasi ja pärast seda töötas mootor väga hästi.
Citroen Berlingo XL (K9) 1.5 BlueHDi 100

kristoberlinx
Postitusi: 14
Liitunud: Juun 19, 2018 08:32

Veebr 01, 2020 10:29

Peale süüte välja keeramist ja taaskäivitamist tõõtab probleemideta niikaua, kuni jälle peale 2 nädalast seismist 100 km sõidetud on.Kui jõud kaob siis mootor tõõtab ühtlaselt ja mingeid värinaid ei ole.Oleks krt arvuti vigasid näitaks

kristoberlinx
Postitusi: 14
Liitunud: Juun 19, 2018 08:32

Veebr 01, 2020 13:16

Nüüd siis hakkas kollane kolmnurk armatuuris põlema ja tuli ka teade RISK OF FILTER CLOGGING jaFILTER ADD LEVEL LOW Kas see peaks tähendama tahmafiltri lisaainet?Kas selle aine vähesus võib jõu maha võtta?Kui tihti seda ainet juurde peab valama? Auto sõitnud 154000km

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2618
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Veebr 01, 2020 20:08

Kõlab nagu oleks tahmafiltri lisaaine otsas ja tahmafiltri põletused seetõttu tegemata.
Teoorias peaks küll olema vastupidi. Ennem teavitus lisaaine lõppemisest ja alles siis jõu kadu.
Lisaaine jääki kontrollitakse hoolduse käigus.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Auto-Bon AC AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.autobon.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

kristoberlinx
Postitusi: 14
Liitunud: Juun 19, 2018 08:32

Veebr 26, 2020 12:35

Peale diagnosti Vehos avastati et tegelik viga oli siis kütusefiltris.Peale vahetust toimib jälle nagu peab.

Kasutaja avatar
rand
Postitusi: 115
Liitunud: Dets 21, 2015 22:11

Veebr 27, 2020 14:47

Hea oleks teada: kas filter oli päris vana või uus biolisaga kütus võis seda põhjustada?
Berlingo 1,6 HDi 68 kw `14
Suzuki SX4 S-Cross 4WD GL+ 1,6 `14

kristoberlinx
Postitusi: 14
Liitunud: Juun 19, 2018 08:32

Mär 02, 2020 19:00

Filter oli 4kuud vana ca12000km sõitnud

Vasta