C4 Picasso robotkast

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
Vasta
FiveO
Postitusi: 3
Liitunud: Jaan 03, 2020 18:10

Jaan 03, 2020 18:19

Tere

Auto 2006 C4 Picasso 80kw diisel.

Probleem on tugev nõksutamine aeglaselt ja väga vähese gaasiga startides(a1 ja r), eriti külma mootoriga, ka aeglasem tagurdamine on jõnksutav ja ebaühtlane. Kui hoog sees, suurem käik või üle poole pedaaliga startida, probleem puudub ja kõik on sujuv. Käigud ise lülituvad nädiku järgi nagu peavad.

Millest peaks alustama, milles võiks viga olla? Tellisin omale Lexia ära lootes äkki pääsen ainult kalibreerimisega.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2618
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Jaan 03, 2020 22:42

Oleneb läbisõidust.
Aga suure tõenäosusega läbisõit 200 000km või rohkem.
Seega kisub asi siduri ja hooratta vahetuse poole.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Auto-Bon AC AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.autobon.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

FiveO
Postitusi: 3
Liitunud: Jaan 03, 2020 18:10

Jaan 04, 2020 11:54

Jah natuke üle 280 000km. Et see nõksutamine on pigem kahemassilisest hoorattast? Samas gaasiga mängides kolkse nagu pole.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2618
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Jaan 04, 2020 21:01

Pigem ikka sidurist aga kui käigukast juba eemaldatud siis oleks rumalus 280 000 sõitnud hooratas vahetamata jätta.
Muidu saab varsti jälle käigukasti eemaldada.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Auto-Bon AC AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.autobon.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

FiveO
Postitusi: 3
Liitunud: Jaan 03, 2020 18:10

Jaan 05, 2020 11:54

Oskab keegi öelda mis tootekoodi alt otsida kahemassilise ja sidurikomplekti. 5 käigulise kasti külge on valikut palju. Robotkast ju 6 käiguline.

Kas siin foorumis keegi ka neid vahetab?

Kas kuskilt on saada juhendit kahemassilise ja siduri vahetamiseks?

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1788
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Jaan 05, 2020 12:46

Siduri vahetamine koosneb kahest keerulisest osast.

Esiteks tuleb käigukast maha saada midagi ära lõhkumata. See on parajalt keeruline, sest üks mootoripadi on käigukasti küljes, mootorit peab toestama. Kõik pistikud (tagurpidikäigu andur) tuleb leida ja lahti ühendada. Kuna MCP6 kastil on võimas hüdroplokk, mis peab suhtlema CAN-ga, siis sellel on pistikuid kindlasti veel, toite jaoks, andmeside jaoks. Võimalik, et on ka mingeid hüdrotorusid, mis on vaja lahti ühendada.

Kui kast on maas, siis tuleb korv maha keerata, hooratas maha keerata. Hooratta poldid minu mäletamist mööda tuli asendada, ei tohi kasutada samu polte enam ja need pole suvalised poldid K-rautast, soovitav oleks originaalid panna. Momentvõti peab olema kõige selle jaoks. Korvi tagasi panemine on ka suur porno kui pole tööriista, mis siduri tsentrisse paigutab.

Teadmised poltide õigetest väänetest on väga vajalikud.
Citroen Berlingo XL (K9) 1.5 BlueHDi 100

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2618
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Jaan 05, 2020 21:02

Ma ei ütle et seda tööd ei ole võimalik kuskil mujal teha. ( väljaspool ametliku teenindusvõrku)
Aga kui mujal tegemise katse ebaõnnestub siis tuleb kast uuesti maha võtta.
Tehase juhendite järgi teostab töid ametlik esindus. Juhendeid mitte jälgides ei pruugi pärast siduri haakumis punkti õpetus õnnestuda. P.... saab oluliselt rohkem asju minna kui rahaliselt kokku hoida on võimalik.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Auto-Bon AC AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.autobon.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1788
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Jaan 06, 2020 09:33

Ma olen koos targema inimesega pidanud maha võtma MA kasti DV4 mootori otsast ja ka see oli väga kaugel triviaalsest. Alustuseks juba mootoriruumis jääb palju asju ette, mis on vaja viisakalt demonteerida. Ma oletaks, et MCP-ga on veel rohkem asju, mida jälgida. Ütleme nii, et kui sidurit kunagi ise edukalt vahetanud ei ole, ei tea, mida seal täpselt jälgida, pole õigeid tööriistu, siis selle käigus pekki keeratavaid asju jätkub.
Citroen Berlingo XL (K9) 1.5 BlueHDi 100

Vasta