Citroen c4 1.6 80kw Tahmafilter ummistunud või muu probleem?

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
Vasta
kasparn
Postitusi: 4
Liitunud: Okt 18, 2019 11:35
Asukoht: Tartu

Okt 18, 2019 12:01

Tere, probleem autol selles, et jõud on kaduma läinud võrreldes sellega mis oli ostes paar aastat tagasi. Sõites kiirendades kaob vahepeal jõud ära nagu turbo laseks rõhu maha ja siis kiirendab edasi. Foorumist lugedes tahmafiltrite probleemide kohta, siis seda tundub nagu ta põletaks aga üpriski tihti, muidu auto nagu ei tahma, aga mingil hetkel kui hakkab jubedat haisu ajama, siis tekib ka kiirendades tahmapilv järgi, kiirendades pöörded kõrgele köhib nagu tühjaks ennast meeletu tahmapilvega ja enam ei tahma kuni järgmise põletamiseni. Kui päevas väga palju sõita, siis võib ta seda teha isegi mitu korda päevas (kilometraaž päevas üldjuhul ~200km ja 75% linn) ja igapäev sõita siis vähemalt ühe korra päevas ta seda teeb. Mingit teemat lugedes pidi tahmafiltri eluiga olema umbes 160 000 km, antud autol 322 000km kellal ja eelnevalt ei tea, et oleks tal midagi sellist vahetatud.
Kas seda kõike võib põhjustada ummistunud tahmafilter või on seal probleem mingites andurites?

Veakoodid mis andis on sellised:
PiltPilt

Ette tänades

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1754
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Okt 18, 2019 12:59

Ma arvan, et ära selle autoga nüüd väga palju rohkem sõida ja esimesel võimalusel esindusse kontrolli. Just nimelt ESINDUSSE, see kõik lõhnab suurema probleemi järele, mille tulemus võib olla see, et see auto põleb maha lihtsalt.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

kasparn
Postitusi: 4
Liitunud: Okt 18, 2019 11:35
Asukoht: Tartu

Okt 19, 2019 13:11

Tartu veho pädevuses olen kahjuks kahel korral pidanud pettuma. Selle pärast ka uurin siit arvamusi mis võib seda põhjustada.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Okt 19, 2019 20:09

Veakoodide põhjal on tahmafiltri lisaaine otsas ja nüüd tundub et on ka tahmafilter juba M.O.T.T staatuses.
Kui tahmafilter on vahetamata õigeaegselt siis väga suure tõenäosusega on pärast tahmafiltri süsteemi korrastamist ka uut turbot vaja.
Lisaks tundub et ei tööta jahutusventilaatori aeglane kiirus ja gaasipedaali lõpulüliti ka ei toimeta.
kõigepealt tuleb korda teha asjad mis segavad tahmafiltri puhastust. Jahutusventilaator ja lisaaine süsteem.
Siis tuleb uus tahmafilter panna ja kirikusse küünal et turbo ellu jääks.
B-osa lisaaineid ja tahmafiltrit ei soovita, Tahmafiltri eemaldamist ka ei soovitaks, siis ei oska keegi seda autot enam remontida.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

kasparn
Postitusi: 4
Liitunud: Okt 18, 2019 11:35
Asukoht: Tartu

Okt 19, 2019 21:44

Tänan asjaliku vastuse eest.

Lisaaine paagi vaatasin täna üle, eeldades, et see on tühi, aga see on täiesti täis.
Turbo olevat juba tal vahetatud eelnevalt taastatud turbo vastu lõtkude tõttu aga ei imesta kui ta uuesti läbi.

pistyk
Postitusi: 46
Liitunud: Mai 23, 2016 18:30
Asukoht: Haaapsalu-Viimsi

Okt 19, 2019 22:18

Kui lisaaine paak on täiesti täis, kas siis ei või olla võimalik, et lisaaine lisamine süsteemi on olnud puudulik juba teab kui kaua?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Okt 19, 2019 23:43

:roll:
Kui auto läbisõit on 300 000+ km Ja pole teada kas tahmafiltriga on tegeletud.
Siis on siin lahkamist rohkem kui tavaliselt.
Kindel mis kindel et ükski 1.6HDi ei sõida nii palju ilma et oleks vaja tahmafiltriga tegeleda.
Lisaainest jagub ca 120 000km jaoks ja tahmafilter ise hakkab raudselt jonnima ca 190 000km juures.
Ehk sellel autol peaks olema hetke kolmas paagitäis lisaainet kohe otsas ja teine tahmafilter oma eluea lõppus.
Vägagi võimalik et eelmine omanik on teinud juba midagi millest avalikult rääkida ei kannata.
Turbo laguneb kahel põhjusel.
Esimene põhjus on saastunud õli (Õlivahetused tuleks teha maksimaalselt iga 15 000 km järel)
Teine põhjus on ummistunud tahmafilter
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

pistyk
Postitusi: 46
Liitunud: Mai 23, 2016 18:30
Asukoht: Haaapsalu-Viimsi

Okt 20, 2019 01:46

Mul läheb teisipäeval civic tahmafiltri probleemiga Vehosse, kuna kohalik remontija ei suuda autot korda teha, kuradi jama nendega
Parem varblane katusel,kui nuga neerus

kasparn
Postitusi: 4
Liitunud: Okt 18, 2019 11:35
Asukoht: Tartu

Okt 20, 2019 09:17

Ise pole ühelgi enda autol õlivahetusvälpa üle 10 000km lasnud, eelnevalt kahjuks ei tea sellel autol.
Mis tootja teeb originaal varuosana citroenile tahmafiltrit? Bosal?
Ma ise sain ühe hinnapakkumise ka BM Catalysts tootja omale.

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1754
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Okt 20, 2019 10:43

Nii nagu mulle üks teine asjalik inimene Vehos seletas, siis auto tegelikult ei tea palju paagis lisaainet on. Lisaaine tase, mida kompuuter teab on tegelikult arvutus algne kogus - doseeritud kogused = praegune kogus. See lõhnab veidi sedamoodi, et paak pandi kunagi täis kui aine hakkas lõppema aga kompuutrit ära ei nullitud õigesti ja auto arvab, et aine on otsas, pole midagi pumbata.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

pistyk
Postitusi: 46
Liitunud: Mai 23, 2016 18:30
Asukoht: Haaapsalu-Viimsi

Okt 20, 2019 16:38

Sama teema mul filtriga, vahetati ära, aga põletust tegema ei hakka. Nüüd läheb Vehosse, et originaal tarkvara abil autole selgeks teha, et uus filter küljes. Loodan et hakkab tööle peale seda. Muidugi ei ole originaal filter ka,aga jah pidavat ok asi olema remondimehe jutu järgi ja 2 aastat garantiid. Kuigi ma ei kujuta ette kuidas tahmafiltril üldse see garantii toimib.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus

Vasta