2007 Berlingo 1,6diisel 66kw sureb välja

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
Vasta
ahelet
Postitusi: 10
Liitunud: Jaan 03, 2017 16:48

Mai 15, 2019 20:53

Sõidad ja äkki mootor lambist sõidu pealt sureb diisel mootor välja, mootori kollane tuli läheb põlema.
Vahel saab kohe peale teeääres peatumist võtmest käima ja edasi sõita, mõnikord peab aku klemmi maha võtma ja 10-ni lugema ja siis alles saab mootori käima, mõnikord aitab mõneks ajaks kütuse filtri eemaldamine ja tühjendamine ja peale käsipumbaga üles pumpamise saab taas mingi arv kilomeetreid edasi sõita.
Vahel aitab ainult käsipumbast natukene pumbata ja saab taas liikuma. Mõnikord saab edasi sõita aga mootori kollane tuli jääb kogu sõidu ajaks põlema. Tihti on nii, et sõidad tööle ja hakkab just enne kohale jõudmist jukerdama, aga õhtul koju sõites töötab taas nagu kellavärk ühegi probleemita, ehk siis pikemalt paigal seismine aitab asja korda minna. Veel selline tähelepanek, et kui sõidad miski 70 km/h stabiilselt, siis üldiselt polegi üldse probleeme, sõida või 300km järjest, aga kui litsud 93km/h minna, siis miski 30 km pärast teeb prr ja seiskub suure tõenäosusega.
Samuti järekäru vedamine aitab seiskumisele kaasa. Ja ikka üha tihedaminei ja üha vastikumalt probleem süveneb muudkui. Lõpuks juba nii, et jäädki enam-vähem teepeale, ei aita ei filtri tühjendamine, eemaldamine ja uuesti kütuse pumpamine, tee mis tahad seal teepeal. Saad mootori käima, kuid tuuri anda ei saa, kohe sussu ja sureb välja.
Viimati muutis ahelet, Mai 15, 2019 21:24, muudetud 2 korda kokku.

ahelet
Postitusi: 10
Liitunud: Jaan 03, 2017 16:48

Mai 15, 2019 21:07

Arvutiga vaadates esineb rikke teade "fuel low pressure" , põhimõtteliselt ei tule paagist läbi sõela piisavalt diislit peale ja kõrgsurve jääb nälga ja aju tõmbab andurist asja nähes hädapidurit et pumpa ja pihusteid kaitsta, (diislil paagis ühtegi lisa elketrilist pumpa ei ole, ainult kütuse taseme andur), käsipumbaga pumbates ei tundu kuidagi midagi nagu lahjem või teisiti olevat, justkui täiesti normaalselt kõik vuliseb seal käsipumba sees. Lahendus on paagis asuva sõelfiltri ja kogu seal asuva asja puhastamine, palju õnne, Prantsuse insener pole teinud ühtegi teenindusluuki salongi põranda kaudu tagumise isme alt paagi asjandusele ligipääsemiseks, altpoolt on sentimeeter paagi ja kere vahel, näpuga katsuma ei mahu ja midagi ei näe ka kuhu need voolikud seal paagi kohal siis lõpuks lähevad ja on seal või ei ole ja kuidas jne. Räägitakse, et mõned on ise relakaga sinna luugi lõiganud ja pärast miski akna liimiga kinni pannud, tundub üpris vandaalne variant. Kütuse paaki päris demonteerida ei õnnestunud, see kütuse peale kallamise voolikud ja õhutus on nii tehtud, et neid inimese moodi kätte ei saa. Summuti toru eemaldada ei olnud vajalik, küll tuli summuti tagumistest trippidest vabaks lasta vabalangemisse et paak allapoole kukkuda saaks ja ruumi tekkiks paagi kohale paagi ja kere vahele, vaja läks garaaz kanaliga ja kõrvalistuja poole pealt tuli tagumist otsa tungrauaga kõrgemale tõsta, muidu ei tekkinud paagi ja ülemise auto raami vahele piisavalt ruumi askeldamiseks. Seal all on paaki julgestav vits kahest otsast 13mm poltidega kinni, paak ise ka lisaks 2 sama sorti poldiga kinnitatud kere külge, siis kütuse anduri pistik, see lahti teha ja kere küljest ka vabaks ette vaatlikkult lasta. Hea oleks, kui paagis leiduks alla veerand paagi kütust, mida vähem, seda kergem paak ja lihtsam teda kallutada, liiga palju kütust hakkab selle taseme-sõela komplekti emmadamisel tekkinud suurest avausest välja ka voolama, ühesõnaga paak käsipiduri trosside peale langeda lasta ja siis paaki sai kallutada 45 kraadise nurga alla ja siis tekkis ligipääs sellisele plastikust keermega suurele rõngale, mis seda sõel-kütuse tase asja seal kinni hoiab, kütuse voolikud saab klõpsust lahti teha, lapiku suurema kruvika ja väkse haamri abil paneb keerlema ja saab lahti keerutada selle keermega rõnga ja kätte vajalikku asjanduse sealt paagist kogu täiega lõpuks. Bensiini ämbris ja suruõhuga kõik puhtaks ja seal ikka oli miskit imelikku kummi laadset lödi päris palju kogunenud sõela ümber piirkonnas ümber selle, igaks juhuks suruõhuga kütuse peale andmise voolik ka eest filtri juurest paagini läbi puhuda. Isegi selle kütuse jäägi saab paagist voolikuga välja ämbrisse lasta, igaks juhuks, et mine tea mis vedelikke seal aja jooksul juurde on tekkinud. Lõpuks kõik kokku tagasi ja uus kütus sisse ja surve üles pumbata ja keera võtit ja tuld, mootori kollane kustus kohe nagu võluväel ja enam neljarattaline ei tõrgu, 12a vana auto ja 260 000 km läbisõitu. Ühesõnaga sellise seiskumise jama korral tuleb see paagi sõela puhastamise asja vastik töö läbi teha ja saab edasi liikuda. Töökojad ja luksepad kipuvad vastikut prantslast vihkama ja paistab et nad ei armasta mingit sellist kahtlast ja ebameeldivat tööd ette võtta. Et sina auto omanik oled endale sellise vastiku prantslase ostnud ja vaata nüüd ise kuidas hakkama saad, meie siin armastame normaalsema konstruktsiooniga autosid remontida.

pistyk
Postitusi: 41
Liitunud: Mai 23, 2016 18:30
Asukoht: Haaapsalu-Viimsi

Mai 16, 2019 20:18

Ma Saabil kütusepumba vahetamiseks lõikusin ka tagumise istme alla augu,et mitte paaki alt eemaldada.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus

Vasta