EW10a võõras heli mootori

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
Vasta
raido90
Postitusi: 39
Liitunud: Sept 10, 2017 19:00

Apr 30, 2019 09:37

Tere

Märkasin, et mootorisse on tekkinud mingi hõõruv hääl. Hääl meenutab nagu hõõruks mingi kuival olev kummiosa kuskile vastu.

Tundub nagu tuleks see klapikambri kaane alt. Oskab ehk keegi suunata, mis seal sellist häält antud mootoril teha võiks? Tühikäigul esineb seda ainult, kui pöördeid tõsta hääl kaob. Rihm 3 kuud tagasi vahetatud ning vaevalt et see põhjuseks on.

Mootoriks 2.0 bensiin, 103kw

Raido

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Apr 30, 2019 09:50

Vale pingsusega rihm võib sellist häält teha küll.
Samas on sellel mootoril nukkvõlli ratta sees vulkaniseeritud leevendi mis võib lahti tulla. Seda oleks pidanud muidugi rihma vahetamisel märkama.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

raido90
Postitusi: 39
Liitunud: Sept 10, 2017 19:00

Apr 30, 2019 12:00

Kas see leevendi kuidagi eraldi ka vahetatav? Milline ta üldse välja näeb? Või ainult koos rattaga?Ehk on see lihtsalt oma aja ära elanud. Kas leevendi on ainult ühel rihmarattal või mõlemal?

Proovin mingi video ka saada, ehk annab parema ülevaate.

Mõtted täitsa otsas mis seal hõõrduda võiks.
Viimati muutis raido90, Apr 30, 2019 12:45, muudetud 1 kord kokku.

raido90
Postitusi: 39
Liitunud: Sept 10, 2017 19:00

Apr 30, 2019 12:25

https://youtu.be/ZemdTUOCVHA

13sek juures on seda heli kuulda. Video põhjal tundub nagu tulekski rihmaratta juurest

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Apr 30, 2019 16:22

Leevendi on väljalaske nukkvõllil ja vahetatav koos rattaga.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

raido90
Postitusi: 39
Liitunud: Sept 10, 2017 19:00

Mai 01, 2019 09:05

https://www.ebay.co.uk/itm/Camshaft-Dep ... SwGl9cnfMu

Et siis arvatavasti see rihmaratas süüdlane?

Raido
Manused
rihmar.png
rihmar.png (122.88 KiB) Vaadatud 1458 korda

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mai 01, 2019 11:55

Vale.
Nr5 detail on sisselaske nukkvõlli ratas. Õlirõhuga muudetav ajastus.
Vaja on detaili nr6. Aga kummaline on see et varuosa programmi pildi järgi nagu ei oleks enam tegu leevendiga rattaga.
EW7A mootoril on pildi järgi veel leevendiga ratas aga EW10A puhul ei suuda enam leida leevendiga versiooni.
Sellisel juhul oleks kõige lihtsam lahendus lahtine leevendi lihtsalt üle õla visata. Uus ratas leevendiga poleks.
Ennem millegi tellimist oleks mõistlik korra hammasrihma kate maha võtta ja vaadata milles probleem on.
Kas leevendi või valesti paigaldatud hammasrihm.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

raido90
Postitusi: 39
Liitunud: Sept 10, 2017 19:00

Mai 02, 2019 00:00

Mis sümptomid ilmnevad, kui nr 5 läbi on? Kuidas kontrollida? Heli tundub nagu tuleks just sealt

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2568
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mai 02, 2019 08:19

Ei mäleta et oleks sisselaske ratast vahetanud.
Teoreetiliselt kui nr.5 katki oleks, siis võiks viga väljenduda kahte moodi.
Mootoritule süttimisega- veakood nukkvõlli ajastuse kohta.
Õlirõhu probleemiga kui ratas sisemiselt lekkib.
Kiunuvat/hõõruvat häält sealt tulla ei saa. Kolksuvat häält saab tulla aga ennem peaks juba mootori või õli tuli ka põlema.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

raido90
Postitusi: 39
Liitunud: Sept 10, 2017 19:00

Mai 03, 2019 16:15

Käisin Tartu esinduses. Mitu mehaanikut olevat kuulanud mootorid häält ja väitsid et see olevat täiesti normaalne bensuka hääl. Ei oska enam nagu midagi teha...

Vasta