Xantia mootorijahutus ja automaatkast

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
Vasta
maxakas
Postitusi: 6
Liitunud: Veebr 28, 2012 00:04

Dets 18, 2018 20:26

Hei!
Loomaks 1.8l 16V mootori ja AL4 maatkastiga Xantia.
Viga selline natuke mitmetine ja/või laialivalguv:
  • Seieri järgi mootori jahutusvedeliku temperatuuril alla mingi koha (ütleme, et, 90C) on kõik väga ilus.
  • Kui jahutusvedelik temp tõuseb mainitud piirini, siis hakkab kast kõigepealt seisma jäädes ja hiljem ka paigalt võttes jõnksutama
  • Arvatav ventide juhtimisele minev temp andur vahetatud. Kasu null!
  • Termostaat vahetatud (enne vist 88C, panin 76C vms, tundus, et aitas soojemate ilmadega, talvel vahet pole.) Mingi doku netis väitis, et maatkastiga pidavatki õige olema see vähema kraadiga termostaat.
  • Kuna tundus, et ventidel ainult seismine ja üks kiirus, kuigi peaks kaks olema, vahetas meistermees ka mingeid releesid välja - kasu null. Pole kohapeal paarutanud ja uurinud, kas nüüd kaks kiirust või ikka ainult üks.
  • Eriliselt kummaline on see, et kui kuskil (suletud raudteeülesõit+kõikpuhuvad ntx või ka pool tundi poes käimist seisva mootoriga) on see põtkimise temp saavutatud, siis võin mööda maanteed 40km uhada, aga temp ei lange. Samas võin ka 200km järjest uhada ja temp ei tõuse jukerduseni.
Kõike eelnevat arvestades pakuks, et kui saaks temperatuuri pidama enne põtkima hakkamise piiri, oleks elu lill :blob6:
Lisatud: Ah jaa, mul Lexia olemas. Mootori vigu pole, kastis on jõnksutamise peale viga midagi et input shaft speed pole sama mis output shaft speed.

Vasta