C5 2003a 2,0 hdi siduri vahetus

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
Vasta
Buildingfacelift
Postitusi: 94
Liitunud: Okt 30, 2011 11:15

Juun 12, 2016 20:09

Tere! küsiksin ka siit üle! Plaan vahetada autol kogu sidur... hetkel kahemassiga hooratas, aga ka pakutakse tavalist hoorattaga sidurit. vin koodiga annab varuosaks ka tavalise hoorattaga siduri. auto on nii vana, et ei taha sinna enam raha alla panna. kas sobiks tavalise hoorattaga sidur? või peab siiski olema kahemassiga. Lugupidamisega

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2561
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Juun 13, 2016 07:49

Kui on kahemassiline hooratas siis sidurikettal puuduvad leevendusvedrud.
Ühemassilise hoorata puihul aga on siduriketal leevendusvedrud.
Kui leevendus vedrud puudu on siis on kohaltvõtt väga rapsiv. Sidur töötab nii öelda ON/OFF reziimis.
Soovitaks siiski mitte kombineerida ja paigaldada ette nähtud varuosad.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Buildingfacelift
Postitusi: 94
Liitunud: Okt 30, 2011 11:15

Juun 13, 2016 08:24

minu teada on asenduskomplektil leevendusvedrud sidurikettal sees olemas? siis ei tohiks olla kohaltvõtt rapsiv? või siiski on? Plaan vahetada terve komplekt ühemassiga hooratas,siduriketas,survelaager.Lugupidamisega
Viimati muutis Buildingfacelift, Juun 13, 2016 08:28, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1751
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Juun 13, 2016 10:00

Kahemassiga hoorattal on oluliselt massiivsemad ja tugevamad leevendid, mis annavad ka rohkem liikuma. See suudab sujuvamalt ülekanda suuremat väänet.

Neid singlemassflywheel conversion kit-e müüakse küll aga mina selle peale ei läheks, eriti just vanema auto puhul, sest oluliselt jäigem sidur võib oma mõju avaldada ka kulunud mootorile ja käigukastile.

See on veidi vildakas arusaam, et kui auto on vana, siis võib hakata hoolduses, varuosades ja kõiges üle laskma. Vana auto tahab samamoodi korraliku hooldus ja remonti nagu uus ja kui seda anda ka, siis ei olegi ta nii vana midagi ja kestab veel kaua.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Buildingfacelift
Postitusi: 94
Liitunud: Okt 30, 2011 11:15

Juun 13, 2016 17:55

enamikel autodel on ju mitte kahemassiga sidur. kõik ju toimib, saaksin aru sellest, kui selles asendus kit komplektis oleks siduriketas ilma leevendus vedrudeta, siis on kohalt minek raputav. enamus autod on tavalise hoorattaga ja keegi ju ei kurda. Arvan , et kahemassiga hoorattal on see , et kohapeal ei rakenda seda hooratast niipalju järgi. et on nagu vaiksem, pööretel rakendub hooratas täiega järgi. auto läbisõit on mul 360 000 ja sidur maksab samapalju kui auto.

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1751
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Juun 13, 2016 19:27

Vastupidi. Enamusel just on kahemassinehooratas. Ühemassinehooratas oli enamuses 20 aastat tagasi.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Vasta