C5 2,0HDI 103kw 2012a aegajalt klõbin mootoris

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mai 24, 2016 19:20

Kas tahmafiltri vahetus või lisaaine lisamine?
Kas see tiks on esinenud ka pärast tahmafiltri vahetust?
Mis momendil üldse auto läbisõit on?
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

galemann
Postitusi: 30
Liitunud: Aug 28, 2014 23:39
Asukoht: Norge

Mai 24, 2016 19:38

Kuna vahetatud osade real kirjas partikel filter, siis eeldan, et filter ise. Kõike ei mäleta peast, aga pikk nimekiri oli, mis siis vahetati.
Momendil läbisõit 270 538. Ülehomme siis 272 300 midagi. :D
Jah, see klõbin esines ka peale filtri vahetust. Praegu suvel pole tähele pannud. Rohkem andis tunda miinus kraadidega mägedes. Viimati paar nädalat tagsi ülemägede tulin, siis ei andnud tunda. Homme lähen uuesti mägedesse, eks siis ülehomme, kui sihtpunkti jõuan saan kirjutada, kas seekord oli või ei.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mai 24, 2016 19:49

Aga kas võib olla et see klõbin tekkib miinus kraadidega juhul kui paagis on madalal tangitud suvine kütus?
Tõmbab kütuse vähe paksuks miinus kraadidega. päris seisma ei jää aga tunda annab
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

galemann
Postitusi: 30
Liitunud: Aug 28, 2014 23:39
Asukoht: Norge

Mai 24, 2016 19:57

Ei. Sõidan pikki otsi ja paak tühjaks ja siis täis jälle. Lisaks ei avalda minekule mingit mõju. Nagu vajutada natuke rohkem gaasi, nii klõbin kaob ja auto kiirendab minema. See klõbin tekib ainult kergematel tõusudel, kus vajutad gaasi hästi natukene juurde, et kiirus ei langeks. Ühtlasel sõidul ja rohkemal gaasi lisamisel kaob.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mai 24, 2016 20:10

Selle kirjelduse põhjal ma hüdrotõukurid välistaks igal juhul.
Kas on probleem kõrgrõhus või õhu liikumises. EGR Turbo jne.
Sellel mootoril on näiteks võimalik sisenevat õhku juhtida kas läbi intercooleri või hoopis soojendi kaudu vastavalt vajadusele. Suvel Intercooler ja Talvel soojendi.
Ka tahmafiltri põletuse ajal kasutatakse soojendit. Kogu see klapimajandus võib tetaud pööretel tekitada olukorra kus näiteks EGR laseb liiga palju heitgaase sisselaskese ja see tõttu tekib lagin.
Teoreetilisi võimalusi on minimaalselt 10 erinevat.
Osad mootorid näiteks kalibreerivad teatud aja tagant ise pihusteid ka selle kalibreerimise ajal võib kosta laginat.

Soovitan siiski selle murega kuhugi esindusse minna ja lugu ära kurta.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

galemann
Postitusi: 30
Liitunud: Aug 28, 2014 23:39
Asukoht: Norge

Mai 24, 2016 20:14

Kuna sellega kiiret pole ja homme liigun ka sellisesse kohta, kus pole varem olnud, siis ei hakka vist siin otsima ja juuli algul, kui eesti, siis vehost läbi.

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mai 24, 2016 20:18

Juhul kui viga esineb siis võite kilomeetrid üles kirjutada.
Pärast saame võrrelda kas klõbin esines näiteks tahmafiltri puhastuse ajal.
Või kui on mõni hulkuv viga mis ise ajust ära kustub siis saame auto vea ajaloost otsida kas teie poolt mainitud kilomeetritel on esinenud mingeid anomaaliaid kuskil.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

galemann
Postitusi: 30
Liitunud: Aug 28, 2014 23:39
Asukoht: Norge

Mai 24, 2016 20:23

Olen sõbra arvuti järgi pannud, see ei näita mitte midagi. Muidugi see pole originaal sitika arvuti.
Ok, teen märkmeid, kui tekib jälle.

Vasta