Citroen C-Crosser

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
kaido
Postitusi: 6
Liitunud: Mär 22, 2016 18:34

Mär 22, 2016 18:41

Mure selline ,et citroen c-crosser 2.2 hdi ,2008 a auto külmadega ei käivitunud ja siis sai remonti viidud . Lisaks mootor 7-8 minutit hüppas peal. Nüüd sai siis vahetatud eelsüüteküünlad,eelsüüteküünalde relee, kõik pihustid . Nüüd käivitub ideaalselt aga mootor ikka hüppab peal.Tahmaflter oli täitunud 81 % aga see tühjendati ,lisaks pumba surve möödeti ja see olevat korras. Mis võib ikka viga olla ?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mär 22, 2016 21:34

Kogu seda saagat vaadates tundub et olete korralikult alt läinud.
Auto ostmisega või remondiga.
Kas on eelmine omanik ainult sõitnud ja kahtlast kütust kasutanud.
Või on praegune remont natuke üle pingutatud.
2,2HDi mootor nagu C-Crosseril on kasutusel juba ca 10 aastat. Selle aja jooksul ei ole pihusteid vaja vahetada olnud. Eriti veel kõiki nelja korraga.
Ka eelsüüteküünlad koos releega korraga on enam kui kahtlane.
Tahmafiltri tühjendamisest ei oska ma midagi arvata.

Soovitan rahulikult maha istuda ja asi korralikult läbi mõelda.
Kas müüa auto nagu ta on või siis viia remonti kuhugi kus seda tüüpi autoga rohkem kursis ollakse.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

kaido
Postitusi: 6
Liitunud: Mär 22, 2016 18:34

Mär 23, 2016 21:44

Tere.Arvan,et endine omanik on autoga mingi jama kokku keerand .Vahetatud sai ka üks juhe.Kui auto käivitan siis läheb ideaalselt käima aga mootor lonkab ,soojalt mootor lonkab vähem ja siis kaob ära lonkamine.Gaasi andes ei lähe auto ühtlaselt pöördesse ja pöörded kõiguvad.Remonti teostati soomes ,usun ,et peab ikka vehosse pöörduma ,viga vist ei saa enam väga suur olla ?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mär 23, 2016 22:05

Kui pihustid ja küünlad on vahetatud siis pigem on viga suur.
Kas tuunimisest põlenud kolb või veetakistusest kõver keps.
Mul on esinenud mõlemat versiooni kahjuks.

Mõistlik oleks ühe ja sama firmaga asjad lõpuni ajada.
Antud juhul jääb mulje et kas pihustid või eelsüüte süsteem tegelikult ei olnud vigased.
Veho sellisel juhul loeks mingi osa juba makstud rahast ettemaksuks.

Kui te otsustate selle auto meile tuua siis palun võtke kaasa kõik paberid mis teil selle auto kohta on. Hooldearved remondiarved jne. Siis saaks nuputada et mis ja kuidas teha. Muidu kulutame palju aega et aru saada mis on tehtud ja mis on tegemata.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

kaido
Postitusi: 6
Liitunud: Mär 22, 2016 18:34

Mär 23, 2016 22:46

Tere ,kas diagnostika annab ehk neid veakoode ? Mismõttes tuunimisest põlenud kolb või veetakistusest kõver keps? Kas keps või kolb teeksid sel vea korral mingit häält?See autoremondi firma kus auto oli ei oska kahjuks enam autoga midagi teha ,nende arvates on auto korras. Soojalt töötab mootor korralikult ,ei hüppa ka enam .Muidugi mingi kõrin on vahepeal sees aga see on ehk sidur mis on kulunud .

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mär 23, 2016 23:01

Lühidalt on diisel mootor külmalt kõige tundlikum. Kui mõnes silindris puudub kompressioon või on surveaste erinev siis see väljendubki külmalt lonkamisega.
Tuunimisega lastakse silindritesse rohkem kütust ja see tõstab põlemis temperatuuri.
Kui kasutatakse veel mingeid chippe mis lihtsalt ajule mingit parameetrit valetavad pole sulanud kolb kaugel. Sulanud kolb aga põhjustab kas vähest kompressiooni või erinevat surveastet.
Veetakistuses tekib kõver keps kui vesi õhuvõtust mootorisse pääseb. Kuna vett ei ole võimalik kokku suruda siis keegi peab järgi andma. Enamasti on see keps. Kõver keps aga põhjustab surveastme alanemise.

Kui mootor on juba soe siis see erinevus enam nii suurt rolli ei mängi.
Sellistel juhtudel reeglina veakoode ei teki ja diagnoosimine ongi enamasti kogemuste pealt.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

kustionu
Postitusi: 191
Liitunud: Mär 05, 2015 20:40
Asukoht: soome

Mär 24, 2016 16:06

kaido kirjutas:Remonti teostati soomes ,usun ,et peab ikka vehosse pöörduma ,viga vist ei saa enam väga suur olla ?[/qu

kui teada tohib siis illises urkas sa oma citröeni soomes tegemas käisid ?
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer

liivi
Postitusi: 6
Liitunud: Jaan 30, 2016 18:39

Mär 24, 2016 17:10

Kustionu ei käinud urkas vaid soomes kohas mida kiideti peale veho.Kahjuks siis nende mõistus ei hakanud peale .Eelmist autot remontisin ka seal ja siis tehti supper korda ,kahjuks ei osand arvata ,et selle mõistatuse peale nende mõistus ei hakka.Igatahes sõidan autoga eesti vehosse ära ja usun ,et seekord saab selle peavalu korda :)

liivi
Postitusi: 6
Liitunud: Jaan 30, 2016 18:39

Mär 24, 2016 17:12

Citikas kas te oskate õelda kui kiiresti Laagri vehos löögile saab või on võimalus auto sinna tuua ja siis võtate ette kui võimalus?
Viimati muutis liivi, Mär 24, 2016 21:53, muudetud 1 kord kokku.

kustionu
Postitusi: 191
Liitunud: Mär 05, 2015 20:40
Asukoht: soome

Mär 24, 2016 21:15

liivi kirjutas:Kustionu ei käinud urkas vaid soomes kohas mida kiideti peale veho.Kahjuks siis nende mõistus ei hakanud peale .Eelmist autot remontisin ka seal ja siis tehti supper korda ,kahjuks ei osand arvata ,et selle mõistatuse peale nende mõistus ei hakka.Igatahes sõidan autoga eesti vehosse ära ja usun ,et seekord saab selle peavalu korda :)
ei ma ei pahandanud sinuga .. ära seda mõtle.
lihtsalt sommide aju ei hakak nii keerulistele asjadele peale .
citikas ja mersu on kaks autot mida ei oska peale merkiliike keegi teha :) räägin omadest kogemustest .
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer

Kasutaja avatar
Kaups
Postitusi: 262
Liitunud: Nov 03, 2009 00:50
Asukoht: tallinn, nõmme

Mär 24, 2016 21:28

No meil siin on jälle nii, et merkkiliike ei jaga oma tehnikat ise ka.. Soovitan asja omale väga selgeks teha. Muidu saad Eestis ka kooliraha maksta.
Sain just tunda.
Citroen Jumpy 1.6hdi

kaido
Postitusi: 6
Liitunud: Mär 22, 2016 18:34

Mär 24, 2016 21:48

kustionu kirjutas:
liivi kirjutas:Kustionu ei käinud urkas vaid soomes kohas mida kiideti peale veho.Kahjuks siis nende mõistus ei hakanud peale .Eelmist autot remontisin ka seal ja siis tehti supper korda ,kahjuks ei osand arvata ,et selle mõistatuse peale nende mõistus ei hakka.Igatahes sõidan autoga eesti vehosse ära ja usun ,et seekord saab selle peavalu korda :)
ei ma ei pahandanud sinuga .. ära seda mõtle.
lihtsalt sommide aju ei hakak nii keerulistele asjadele peale .
citikas ja mersu on kaks autot mida ei oska peale merkiliike keegi teha :) räägin omadest kogemustest .

Käisin soomes eestlaste juures,esimest korda sain abi teise autoga aga nüüd jooksis aju kokku kõikidel .Ehk tõesti see auto on müstika .:D Nüüd siis viin eestisse ära kuna soome vehos on kirves hinnad ja no kes teab kuidas nad remondivad.

kaido
Postitusi: 6
Liitunud: Mär 22, 2016 18:34

Mär 24, 2016 21:49

Kaups kirjutas:No meil siin on jälle nii, et merkkiliike ei jaga oma tehnikat ise ka.. Soovitan asja omale väga selgeks teha. Muidu saad Eestis ka kooliraha maksta.
Sain just tunda.
Asi on selgeks tehtud suhteliselt ja remontitud suhteliselt palju asju ,seega loodan nüüd vehole,et leiavad selle kala ja teevad siiski auto mulle sõidukorda. Autole on juba piisavalt raha alla pandud ,soomes kaks palka juba:D

Kasutaja avatar
Kaups
Postitusi: 262
Liitunud: Nov 03, 2009 00:50
Asukoht: tallinn, nõmme

Mär 24, 2016 22:02

No ma maadlesin välja suremise probleemiga. Remonditi veakoodi järgi. Kokku mingi ~550 läks vist. Diagnoositi üks kuni mitu korda. Kütuse süsteem käidi kaks korda üle.
Lõpuks oli kõrgsurvepumba vahetus plaanis. Sest ainus koht kus viga sai veel olla siis oli kas pump ise või surve regulaator mis on pumba küljes. Kuna see asi maksab koos vahetusega Vehos natuke alla tuhande euro siis läksin teise arvamuse saamiseks Boschi kõrgsurve pumba diagnosti.
Seal leiti viga üles. Viga asus hoopis anduri pistiku autopoolses osas. Kusjuures mul andur vahetati ära ja arve järgi ka see pistik.
Niiet kooliraha tuleb igalt poolt. Käisin ka kohapeal siis uurimas midaps keissi on pärast. Pehmelt öeldes härra saatis mu pikalt. Niiet..
Citroen Jumpy 1.6hdi

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mär 25, 2016 00:22

Kaups kirjutas:No ma maadlesin välja suremise probleemiga. Remonditi veakoodi järgi. Kokku mingi ~550 läks vist. Diagnoositi üks kuni mitu korda. Kütuse süsteem käidi kaks korda üle.
Lõpuks oli kõrgsurvepumba vahetus plaanis. Sest ainus koht kus viga sai veel olla siis oli kas pump ise või surve regulaator mis on pumba küljes. Kuna see asi maksab koos vahetusega Vehos natuke alla tuhande euro siis läksin teise arvamuse saamiseks Boschi kõrgsurve pumba diagnosti.
Seal leiti viga üles. Viga asus hoopis anduri pistiku autopoolses osas. Kusjuures mul andur vahetati ära ja arve järgi ka see pistik.
Niiet kooliraha tuleb igalt poolt. Käisin ka kohapeal siis uurimas midaps keissi on pärast. Pehmelt öeldes härra saatis mu pikalt. Niiet..
Kuna seisin ise kõrval kui elektrik uut andurit ja pistikut paigaldas siis tehti kõik täpselt nagu arvel kirjas on. Tehtud töödele kehtib aastane garantii, seega pistiku vahetus oleks garantii töö. Antud olukorras kui kuskil mujal leitakse et me oleme midagi valesti teinud, tuleks meid koheselt informeerida. Siis on kaks võimalust kas me hüvitame arve või palume auto meile remonti tuua. Kui auto on juba mujal korda tehtud ja meil analüüsi võimalus puudub siis ei saa me ka tehasele hüvitisnõuet saata.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Vasta