Pihustid õhtal?

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
Vasta
kustionu
Postitusi: 191
Liitunud: Mär 05, 2015 20:40
Asukoht: soome

Mär 20, 2016 21:31

jutt lühike :D
tunne et ei jagu kõigile silindritele kütet. kakub krt kiirusel 80-90 sellel vahel . muul ajal töötab normaalselt .
kui väljas on -10 ja ilma eelsoojenduseta seisnud siis käib kuskilt põhja alt selline pisike pauk :D kui kaabel on järel olnud siis pole midagi .
mingit leket ei ole pihustite peal täheldanud.
kas pihusteid on võimalik arvutiga kontrollida ?
vikakoodid puuduvad
ideid ?
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1749
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Mär 20, 2016 22:14

Natuke vähe infot.

Kirjelda täpsemalt

a) Kakkumist kiirusel 80-90: külm mootor, soojaks minemas, täiesti soe? muud detailid maybe?

b) Kirjelda pauku nii hästi, kui sa saad. Mul eelsoojendust pole ja kui ma käivitan -29C juures, siis käivad ka väga huvitavad hääled, mis kõlab umbes nii, et mootor laguneb kohe laiali.

Aga üldiselt kui eeldada, et sõidad ainult normaalse tankla küttega, siis pihustid ja kütusepump on väga väga harvad läbi minema läbisõitudel alla 300 000km. Pigem eelsüütesüsteem või EGR aga ürita paremini kirjeldada.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mär 21, 2016 01:03

100kw ehk RHR mootoril on sellise kakkumise põhjuseks kuni 5 asja.
Tahmafilter või katalüsaator umbes.(siia lisandub veel soss-sepade aju tuuning)
EGR klapp
Turbo vigane või paigast ära asendi andur.
Tahmafiltri rõhuerinevuse anduri valenäit.

Mu enda eelmine C5 RHR mootoriga jõnksutas samamoodi umbes 50 km enne tahmafiltri puhastuse algust. Minul aitas tahmafiltri vahetus.
Tahmafiltri vahetus on ette nähtud 180 000km hooldes. Loomulikult polnud eelmine omanik seda teinud vaid lihtsalt tjuuniate juures käinud.
Minul hakkas probleem pihta umbes 230 000km juures. 20 000 kannatasin ja siis vahetasin filtri ära.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

kustionu
Postitusi: 191
Liitunud: Mär 05, 2015 20:40
Asukoht: soome

Mär 21, 2016 11:20

tom kirjutas:Natuke vähe infot.

Kirjelda täpsemalt

a) Kakkumist kiirusel 80-90: külm mootor, soojaks minemas, täiesti soe? muud detailid maybe?
kakub ainult täis sooja mootoriga ühtlaselt sõites. kui korraga äkki gaasi anda sisi nagu jääks korra hing kinni ja sisi paneb minema kuin noor sälg :)

b) Kirjelda pauku nii hästi, kui sa saad. Mul eelsoojendust pole ja kui ma käivitan -29C juures, siis käivad ka väga huvitavad hääled, mis kõlab umbes nii, et mootor laguneb kohe laiali.
nu selline pisike pauk nagu oleks õhupall katki läinud :)

kasutan üldiselt soomes neste ja shelli tanklaid .
egr-il oili kuskil 3-4 kuud tagasi see O rõngas puru ja selle vahetasin ära .
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer

kustionu
Postitusi: 191
Liitunud: Mär 05, 2015 20:40
Asukoht: soome

Mär 21, 2016 11:21

citikas kas seda kõikke suudab diagnostika mulle kindlaks teha . ilma mingisuguste hiina kloonidega .
käisin boch testeris ja see ei andnud mingit viga . või oli siis mees sosssepp

kas mingit live testi annab sellele mootorile teha ?
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1749
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Mär 21, 2016 12:44

kustionu kirjutas: kakub ainult täis sooja mootoriga ühtlaselt sõites. kui korraga äkki gaasi anda sisi nagu jääks korra hing kinni ja sisi paneb minema kuin noor sälg :)
Kõik citika pakutud variandid mu meelest võivad sellist asja põhjustada. EGR võib kehvasti liikuda, wastegate võib kehvasti sulguda, tahmafilter võib olla põhjuseks. Võib-olla ka see, et mingi andur paneb mäda ja ECU teeb valesid otsuseid.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mär 21, 2016 13:44

Minu poolt kirjeldatud vead reeglina veakoodi ei tekita.
Nende asjade koondnimetus on kogemused.
Mõni parameeter on natuke mööda ja ongi kõik.
Kui igapäevaselt neid numbreid ei vahi siis ei oskagi leida neid erinevusi.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

kustionu
Postitusi: 191
Liitunud: Mär 05, 2015 20:40
Asukoht: soome

Mär 21, 2016 16:15

mhmhh tulin just 230 km tripilt ja ei midagi :) kõik töötas nagu kellaverk. ehk siis taas peab ahkkama kaableid ja pistikuid puhastama .. kääigukasti sain juba tänu sellele tööle
oskab ehk keegi arvata misk citröeni klemmib habetuvad ja krt kogu kaitsme plokk roheline :)
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mär 21, 2016 16:44

Kui selline jõnksutamine on enam vähem iga 3-400km tagant.
Siis enamvähem kindel et tahmafilter vaja vahetada.
Pärast põlemist on ca 2-300 km muretu siis umbes 100km jõnksutab Ja siis põletab ja jälle korras mingi aeg.
Tahmafilter on tuhka täis ja õhu liikumine turbost on häiritud see aga põhjustabki jõnksutamist.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

kustionu
Postitusi: 191
Liitunud: Mär 05, 2015 20:40
Asukoht: soome

Mär 21, 2016 21:06

palju nali maksab ? pakutakse ka taastatud dpf-e . on sel mõtete ?
hinna vahe tuntav kindlasti
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mär 21, 2016 22:11

Täpse hinna jaoks on vaja VIN koodi.
paha ei tee ka läbisõit ja hooldusajalugu.
Tehase andmete järgi peab lisaaainet tankima iga 120 000km tagant ja filtrit iga 180 000 tagant.

Vanasti pakkus tehas ka siia regiooni taastatud filtreid aga kuna me vanu filtreid tagasi ei saatnud siis minu teada tänaseks on see võimalus lukus.
Taastatud filtrid on saadaval keskeuroopas.

Kui on eraldi vahetatav filter siis see maksab 770€
Uuemal versioonil on natuke teistsugune filter kuid seda me pole veel vahetanud ja seetõttu hinda ei tea.
Kui on korrektselt hooldatud auto siis enamasti pääseb filtriga.
Kui aga on tumeda ajalooga auto siis võib erinevaid kinnitustarvikuid kuni 200€ eest juurde minna.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

kustionu
Postitusi: 191
Liitunud: Mär 05, 2015 20:40
Asukoht: soome

Mär 22, 2016 11:12

vaata oma emali kemora52@gmail.com ma sulle sinna mitu korda saatnud :) filtert vahetatud ei ole seda tean ja ainet oli veel sees 2.43 l.
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mär 22, 2016 11:40

Meil miskine auto store meilboxil peal ja vanad meilid suunatakse kuhugi arhiivi.
Proovin otsida.

Kas on teada kuna reaalselt ainet lisati?
2,43 on arvutuslik näit füüsiliselt seda ei mõõdeta.
Pahatahtlikult on võimalik ka lihtsalt nullida ilma ainet lisamata.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

kustionu
Postitusi: 191
Liitunud: Mär 05, 2015 20:40
Asukoht: soome

Mär 22, 2016 12:35

citikas kirjutas:Meil miskine auto store meilboxil peal ja vanad meilid suunatakse kuhugi arhiivi.
Proovin otsida.

Kas on teada kuna reaalselt ainet lisati?
2,43 on arvutuslik näit füüsiliselt seda ei mõõdeta.
Pahatahtlikult on võimalik ka lihtsalt nullida ilma ainet lisamata.

VF7RWRHRJ54069220 aga palun
227000 on lisatud viimati. sukka vahetatud ei ole
hetkel ees 330 000
citröen C5 2008 (x7) HDI 136 confort tourer

Vasta