Citroen C5 2.0i 2008 - Engine oil level incorrect

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
Vasta
Kasutaja avatar
krishaaaa
Postitusi: 37
Liitunud: Sept 14, 2014 16:02

Dets 25, 2014 22:30

Hei!

Auto: Citroen C5 2.0i 2008

Mure järgmine:

Täna käivitasin auto ja tuli märguanne "Check engine oil level". Mõtlesin, et okei ju see midagi hullu ei ole. Järgmisel käivitamisel samal päeval ütles "Engine oil level incorrect".

Leket ei ole ma täheldanud. Küsimus Teile on, et kas ma loen välja õigesti enda auto Hoolduse ja Garantii juhendist soovitatava õli mida võin lisada mootorile.

Ise loen välja seda, et sobilik oleks lisada Total Quartz 9000 5W-40.
Allpool auto hooldus ja garantii juhendist pilt.

Pilt

Tervitades,
Kristjan

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1749
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Dets 26, 2014 00:07

Üldiselt ütleks, et su mõtteviis on ikka väga vigane. :D Auto ütleb sulle, et kontrolli õlitaset ja sina mõtled, et see pole midagi hullu. Mootor ei tööta hästi ilma õlita. :D

Kui aga probleemist rääkida, siis sinu jutust ei tule välja, kas sa oled kontrollinud õlitaset reaalselt mõõtevardaga. Kui sa ei ole seda teinud, siis tee kindlasti. Sensor võib vigast ka panna ja tegelikult ei ole õlitasemel midagi viga.

Liiga vähe õli on halb aga liiga palju õli on ka üsna halb. Üle maksimumi ei tohi õli sisse panna.

Mis puudutab lisatavat õli, siis soovituslik oleks lisada seda õli, mis juba sees on. Sama mark, sama klass. Kui sa ei tea, siis soovitav oleks uurida sealt, kus viimati õli vahetati. Kui viimati vahetati Vehos ja sellest on möödas rohkem kui pool aastat, siis on tõenäoliselt sees Valvoline SynPower ENV C2 5W-30. Kui on vahetatud hiljuti ja Vehos, siis võib olla ka Mobil 1 ESP Formula 5W-30.

Veho (Citroeni esindus) Totali õlisid ei kasuta kuigi see on originaal.
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

johndoe
Postitusi: 150
Liitunud: Juun 13, 2008 22:39

Dets 26, 2014 00:34

1. Kontolli õlitaset enne käivitamist hommikul ja varu kalts ning mööda mitu korda.
2. on lootus et mingi silt on mootoriruumis õli margiga ja vahetuskoha ning kuupäevaga. Ka juhiukse külge kleebitakse silte andmetega.
3. hooldusraamatus on kirjas kus tehti viimati hooldus. Kui tegemist on korraliku kohaga saad auto nr järgi telfoniga oma küsimustele vastused
4. ja nagu mainitud on lootus et andur paneb segast aga kus mida tehti on ikka hea teada.
5. varjant on kehvake, et ei ole silti, õlitase on madal, töid on teostanud keegi tundmatu kasutades tundmatud õli. soovitus on mitte sõita rohkem kui õlivahetusse ja natuke selleks võid lisada vist suvalist poes müüdavat 5w30 õli et õlitase ei oleks ka selle lühikese otsa juures alla minimumi.

Targemad parandavad. :D

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Dets 26, 2014 10:27

C5 2008 aasta aja 2,0i tähendab et tegu on EW10A mootoriga.
Selles mootoris on lubatud kasutada ainult 5W40 õli !!!!!
Vehos hooldatud autol on arvatavasti sees Mobil1 5W-40 õli.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
krishaaaa
Postitusi: 37
Liitunud: Sept 14, 2014 16:02

Aug 22, 2015 17:59

Hei.

Jällegi annab teadet et Check engine oil level ja samuti on siis oil level incorrect. Vaatasin, et õli üldse ei olnud praktiliselt. Panin vastavat õli mootorisse 2 liitrit. Kuid veateade ei kao. Kas ja kui palju sellisesse autosse õli tukeb lisada? Autoks siis ikka veel C5 2.0i 2008 lõpp.

Tänan.

Kasutaja avatar
krishaaaa
Postitusi: 37
Liitunud: Sept 14, 2014 16:02

Aug 22, 2015 18:16

Korras. Mingil põhjusel tahtis elektroonika mõelda enne kui andis teate oil level correct.

Kasutaja avatar
blass
Postitusi: 68
Liitunud: Sept 27, 2010 22:52
Asukoht: Jüri

Aug 22, 2015 20:38

Kas tõesti normaalse töötamisega väheneb õli kogus 2 liitrit?

Kasutaja avatar
rand
Postitusi: 110
Liitunud: Dets 21, 2015 22:11

Mär 06, 2016 21:35

Mu massinale kipub jälle õli aina juurde tulema! Mingi paar kuud tagasi kontrollisin viimati. Siis oli umbes 5 mm üle normi. Nüüd ehk 1000km hiljem juba 21mm :shock:
Masin seisis u kuu aega, täna läksin näppima ja selline üllatus.
Mootori mudel 9H06.....kas hakkab pihta? või on lihtsalt seistes kondensi täis tilkunud?

Pilt
Berlingo 1,6 HDi 68 kw `14
Suzuki SX4 S-Cross 4WD GL+ 1,6 `14

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mär 06, 2016 22:20

DV6 mootori puhul pole veel kohanud et juurde tekiks.
Pigem on rohkem sisse pandud ja nüüd seismisega on kõik õli alla vajunud.
Teine varjant on et karter on mõlkis ja selle pärast õlitase on tõusnud.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
rand
Postitusi: 110
Liitunud: Dets 21, 2015 22:11

Mär 06, 2016 23:46

Pigem siis esimene variant on usutavam. Lasen siis aadrit ja ennem käima panemist keeran vändaga õli jälle üles.
Berlingo 1,6 HDi 68 kw `14
Suzuki SX4 S-Cross 4WD GL+ 1,6 `14

Kasutaja avatar
tom
Postitusi: 1749
Liitunud: Juul 27, 2009 21:20
Asukoht: Berlingo

Mär 07, 2016 10:22

Mina olen DV6 mootoril täheldanud seda, et värske õli korral kipub mõõtevarras kuidagi väga õliseks minema ja võib näidata nagu oleks üle maksimumi. Läheb tökatimaks, siis ei roni enam nii üles.

Teine asi, mille peale alati ei tule on kallakud. Berlingo puhul kallak ettepoole ja õli "tuleb juurde", kallak tahapoole ja õli "jääb vähemaks".
Pilt | Citroen Berlingo (B9) Multispace 1.6 HDi FAP 75

Kasutaja avatar
rand
Postitusi: 110
Liitunud: Dets 21, 2015 22:11

Mär 22, 2016 23:07

Lasin siis igaks juhuks karterist u 200-250ml õli välja. Oleks võinud vabalt 50 veelgi lasta...
Viimasel ajal mõtlen juba tihti, et ei tea, mis käkki sellele masinale veel on keeratud? ..et ei ole enam kindel kas ostsin selle auto ametlikust-või libaesindusest :shock:

Küll kallatakse liiga suure ämbriga õli sisse, küll progetakse peeglite kokkuklappimise maha võtmisel ka signalisatsioon maha...või oli veel midagi võimalik maha progeda, mida seni avastanud ei ole. Mis sellesse ritta veel võis jääda? Ntx kas ESP on ikka aktiivne või mis iganes, mis diletandist progejal võib seal ette jääda?
Berlingo 1,6 HDi 68 kw `14
Suzuki SX4 S-Cross 4WD GL+ 1,6 `14

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Mär 23, 2016 09:25

Ei usu et keegi kogemata ESP suudab maha progeda :D
Esinduse arvuti otsib tehase serverist automaatselt VINi kohase konfiguratsiooni.
Kuna alarm on eestis hiljem lisatud siis tuleb alarm pärast eraldi käsitsi aktiveerida.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Vasta