Risk of particle filter clogging; C4 Picasso 2,0HDi

Kõik probleemid mootoriga ning ülekandega
Vasta
al
Postitusi: 53
Liitunud: Mai 28, 2014 11:49
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Juun 17, 2014 10:42

Tere!
Olin laupäeval linnast pikemale sõidule minemas (läbisin eelnavalt kogu ülejäänud linna) ja panin just Peterburi teel püsikiiruse hoidja 110km/h peale kui ilmnus teade "Risk of particle filter clogging, see handbook..." Service tuli läks põlema ja mõnda aega ilmus teade uuesti ja uuesti. Hiljem tagasi sõitma hakates oli tuli kustunud ja rohkem teadet ei näidanud.

Kas saan õigesti aru, et kuna tahmafilter end tavaolukorras ei ole suutnud tühjaks põletada, siis nüüd auto ütleski, et "mine sõida natuke maanteel"?
Kas lisaks auto soovitud vähemalt 60km/h kiirusele ja rohkem kui poolele paagile kütusele on sellele tahmapõletusele veel mingeid nõudeid nt. minimaalsed mootoripöörded? Kuidas ma teada saan, et protsess on edukalt lõpetatud?

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Juun 17, 2014 12:47

Auto kasutaja ei pea midagi muud tegema kui järgima kasutaja käsiraamatu soovitust. Tavatingimustes teeb auto kõik ise mis vaja.
Töökojas tehtav protseduur toimub kõrgemal temperatuuril ja siis on vaja ka teistsuguseid sõidu tingimusi.
Auto tavatingimustes temperatuuri üle 450 kraadi ei tõsta.
Töökojas sunnitud põletamisega võib temperatuur tõusta kuni 700 kraadini.

Puhastus protsess käivitub iga 200-1200km tagant sõltuvalt auto kasutustingimustest. Kui veateade enam ei kordunud siis järelikult sai auto ise probleemist üle.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Kasutaja avatar
urkki1
Postitusi: 22
Liitunud: Nov 03, 2015 14:07

Aug 02, 2016 14:18

citikas kirjutas:Auto kasutaja ei pea midagi muud tegema kui järgima kasutaja käsiraamatu soovitust. Tavatingimustes teeb auto kõik ise mis vaja.
Töökojas tehtav protseduur toimub kõrgemal temperatuuril ja siis on vaja ka teistsuguseid sõidu tingimusi.
Auto tavatingimustes temperatuuri üle 450 kraadi ei tõsta.
Töökojas sunnitud põletamisega võib temperatuur tõusta kuni 700 kraadini.

Puhastus protsess käivitub iga 200-1200km tagant sõltuvalt auto kasutustingimustest. Kui veateade enam ei kordunud siis järelikult sai auto ise probleemist üle.
Lõi "particicle filter" tule põlema, Service tuli jääb peale. Sõitsin Soomes 400 km kiirteedel ja service ikka peal ?
Engine fault repair needed ???

Kasutaja avatar
citikas
Admin
Postitusi: 2553
Liitunud: Okt 01, 2007 22:23
Kontakt:

Aug 02, 2016 14:31

Kui auto läbisõit on 200 000km ringis siis tuleb tahmafilter vahetada
Kui alla 100 000 siis võib piisata sundpõletamisest.
C5 2.0HDi Pilt
Urmo Tootsi | Tehniline ekspert | Veho Eesti AS | Jälgimäe tee 1 Laagri | www.veho.ee
tel +372 6 177 976 | faks +372 617 7951 | urmo@citroen.ee

Vasta